TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga... |
Blir galen... försöker hitta en livestream från Qlimax! Ingen som har koll på ifall det ens finns en???? Arrrgh! *sliter sitt hår*
Jobbat och kört lite svarttaxi =)
| Originally posted by SWE_TRANCE Jobbat och kört lite svarttaxi =) |

från och med nu ändrar jag på dygnsrytmen, på tiden att jag gör det eftersom jag har mycket viktiga saker att göra snart. dags och ta tag i det nu..
lyssnar på lite hawtin.. tar igen efter att jag missade p3 dans specialprogram med just honom.. uselt. så för att kompensera det lyssnar jag just nu på den utmärkta de9-skivan från 2001. att jag har projektmöte imorgon kring tio hindrar mig inte.
Har sovit väldigt lite på sista tiden.. undrar när saker och ting ska bli mer "normalt". Har alltid haft svårt att sova om det är mkt omkring mig med jobb eller privata saker.. Har jag haft en jobbig dag så är det nästan självklart att jag inte kommer att somna..
jag ska upp kl 5 imorgon lördag.. borde lägga mig nu.
Ska köra minibuss till tyskland.
Det snöar som faaaan här nu >>kolla själva<<
och dubbdäck är förbjudet i tyskland :<
Nåja. det ska nog gå bra!
Well kom just hem från polarn som hade förfest... själv hade jag bestämmt mig för att inte dricka och festa denna helgen... har blitt för mycket på senaste tiden.
Spelade massa vinyl.
I början så körde vi som kunde DJa på ett speciellt vis.
3 av 4 DJs spelade i turordning, bytte efter varje mix.
Den fjärde satt i "utvisningsbåset"
Skulle 1 DJ missa eller göra nån tabbe som var oacceptabel så beslutade de 2 andra om han skulle bli utvisad... Blev han det så fick han åka ut i "utvisningsbåset" och den som satt där innan fick ta hans plats och var alltså inne i leken igen 
Nån som fattar... det var riktigt kul och pressande och måste säga att jag klarade mig riktigt bra mot mer erfarna DJs 
Lite senare så sket vi i det systemet när det började droppa in massa tjejer till förfesten... Några glada, snygga och partysugna tjejer... och dom ber om lite mer latinohouse-aktikt och det körde vi på med... Dom dansade och gapade och det var riktigt kul... vilken publik liksom...
I en lägenhet 
Nu gick dom vidare på krogen och jag for hem... lika bra 
Ska ju ha en nykter och lugn helg... var ett par månader sen 
trötter som ett cäp men fuller fortfdarnde så kan inte sova ääbnu 
Kom precis hem från en klubb, Måste säga att jag ändå är nöjd efter att de spelat Adagio For Strings och Swing 2 Harmony. Det var dock inte Ferry Corsten's remix av Adagio For Strings, lät mer som ATB remix eller något skit..
Swing 2 Harmony var dock bra, Deserves An Effort Polyphony Remix spelades, Hurra för cp-dj's i Motala.
lyssnar på en massa adam beyer-grejer (rimmar!)
Suttit uppe o bokat av jobb inför brytdatumet 
NU blir chefen glad iaf 
Insåg just att jag har förstört min dygnsrytm, Igen 
har firat luciakalas, och med det inkluderades en mängd olika mildare slagsmål. av någon anledning fann jag och mina studiekamrater ett ofantligt sug efter att slå ned varandra, och brottas. något som bör nämnas är att jag är flertalet år yngre än samtliga i min klass, och väldigt otränad. jag kanske har mina extrakilon att tacka för att det slutade oavgjort.
om någon bild/film kommer fram kan jag möjligtvis tänka mig att publicera dessa verk. det beror dock på hur jag framställdes, som vinnare eller förlorare av sammandrabbningarna. det känns som att jag borde sluta skriva nu, och bege mig till sängen. att vara berusad på en måndag är kanske inte något att rekommendera, då jag har ett projektarbete som ska vara färdigt på torsdagkväll.
Firar att jullovet är här med att visa fingret åt den biologiska dygnsrytmen... 
| Originally posted by Cloudburst Firar att jullovet är här med att visa fingret åt den biologiska dygnsrytmen... |
Full och ensam en lördagskväll. Kan det bli värre? 
| Originally posted by NooN Full och ensam en lördagskväll. Kan det bli värre? |
"Kevin & Perry go large" kl 02.40 på kanal5 för er som inte har nåt annat för er 
Jag är uppe för sista kvällen på ett tag, på måndag börjar skolan igen 
Fan svårt att komma till sängs inatt... Just glott på Kevin and Perry go large på femman !
Rätt kass humor, rätt kass film men ändå underhållande och ett grymt soundtrack !
Go'natt !
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja du är uppe hemskt sent märker jag... go to bed ! Varför är du uppe så sent ? |
Förra veckan hade jag behövt en "varför är jag fortfarande nere"-tråd som behandlade internetuppkopplingsproblem...
Jag hade ju iofs inte kunnat läsa den då nätte inte funkade, men ändå!
(usch vad jag pratar strunt...)
usch inte bra det här med lov
gick nyss upp ur sängen å ser klockan nästan e fyra
blir å nanna tidigt ikväll så man får rätt dyngsrytm igen lr nått![]()