TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Posted by blackpanther on Feb-11-2005 00:18:

Dark Angel on his way to Trance Energy..... Be aware dangerous TA on the way!

Posted by DiamondStone on Feb-11-2005 05:04:

Dancing Dude

To all able to go: Have fun! Enjoy it for all of us

Posted by DarkAngel on Feb-11-2005 12:43:

quote:
Originally posted by blackpanther
Dark Angel on his way to Trance Energy..... Be aware dangerous TA on the way!

WTF!?!?!? LOL!!!!! Natalia!!! How'd you find your way here???

LOL Te quiero querida!!!

The DarkAngel has arrived in Amsterdam!!!!!!

Hey guys, if anyone reads this, my fuckin' mobile doesn't work here!!!

I'll meet up with you guys by M.I.K.E. as planned.

Posted by NetX on Feb-11-2005 12:47:

quote:
Originally posted by DarkAngel

lol - knew that would happen

GTA meet in the chill out area at 00.00 near the Stands/Market

Posted by DarkAngel on Feb-11-2005 12:49:

quote:
Originally posted by NetX
lol - knew that would happen

GTA meet in the chill out area at 00.00 near the Stands/Market

All right, dude.

I have a blue marker with me. I'll use that to write "FLTA" on my right hand.

Posted by eieregooie on Feb-11-2005 12:52:

quote:
Originally posted by DarkAngel

LOL That's because we use a different frequency or system here... That's why they invented triple band cellphones

Posted by NetX on Feb-11-2005 12:56:

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL That's because we use a different frequency or system here... That's why they invented triple band cellphones

yep. and like 75% of all phones sold in europe are tri-band phones... i�ll take mine in 14days with me on my thailand trip and it�ll work in the middleeast & asia and of course in all of europe

Posted by DarkAngel on Feb-11-2005 12:57:

quote:
Originally posted by eieregooie

I feel like an idiot. I was so sure it'd work! Fuck!!!!

Whatever...at least I made it to the hotel in one piece.

See you guys tomorrow night!!!!

Posted by eieregooie on Feb-11-2005 12:59:

I think mine's only dualband though... So it wouldn't work in America either

Posted by @win on Feb-11-2005 13:02:

quote:

Dance-Tunes.com i.s.m. Trance Energy 2005 maakt live-sets Ferry Corsten als download beschikbaar.

Zaterdag 12 februari a.s. vindt een uitverkocht Trance Energy 2005 plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Een van de headline DJ�s op Trance Energy 2005 tezamen met 25.000 bezoekers is Ferry Corsten. Zijn live-sets van de main-stage en vip-stage zullen worden opgenomen en maandag 14 februari a.s. elk als download tegen betaling via Dance-Tunes.com beschikbaar worden.

Voor het eerst in de Nederlandse evenementen geschiedenis worden er een live-opnamen van een DJ-set zeer kort na een evenement beschikbaar als legale download. Dance-Tunes.com heeft dit initiatief genomen als voorloper op de offici�le lancering van het download platform Dance-Tunes.com, welke in maart van dit jaar gaat plaatsvinden, waar deze unieke feature van live-sets en dj-mixen in terugkomt.

De downloads van de live-sets van Ferry Corsten, die elk ongeveer 11 tot 14 tracks zullen bevatten, zullen � 7,70 per stuk gaan kosten en zijn met Credit Card of Sms te betalen. Ook het betalen van een download met een enkel Sms-bericht is een unieke feature die nog niet eerder op de huidige download platforms zoals I-Tunes en MSN Music wordt toegepast.

Via Dance-Tunes.com is tevens een kijkje te nemen op de beta versie 0.9 (een test-versie). Dit is een voorproefje van wat de uiteindelijke website van Dance-Tunes.com gaat worden. Inmiddels zijn hier al duizenden tunes ingevoerd. Onlangs heeft Dance-Tunes.com op een internationale muziekbeurs MIDEM in Cannes met vele Dance-platenmaatschappijen uit de wereld overeenkomsten gesloten. Naar verwachting zullen er medio 2005 meer dan 70.000 Dance-titels via de download service Dance-Tunes.com beschikbaar zijn.

Posted by Ben_Lei on Feb-11-2005 13:03:

LMAO, the madhouse stage ony has one bar, 'cause they know no one will be partying over there.

Posted by @win on Feb-11-2005 13:04:

Of ja de bron is www.id-t.com

Maar je bent gek als je dit koopt. Zweeft een dag later overal op het net!

Posted by Muppy on Feb-11-2005 13:43:

quote:
Originally posted by @win
Of ja de bron is www.id-t.com

Maar je bent gek als je dit koopt. Zweeft een dag later overal op het net!

klopt...maar dan moet er tenminste toch 1 iemand zo gek zijn om het te kopen!

Posted by _Marco_ on Feb-11-2005 14:18:

hey!

Im interested in buying a ticket tomorrow before the show. Are there any nlta who have one for sale? if not do I have a chance to find one?

Posted by Muppy on Feb-11-2005 14:21:

quote:
Originally posted by _Marco_
hey!

Im interested in buying a ticket tomorrow before the show. Are there any nlta who have one for sale? if not do I have a chance to find one?

at the moment of typing i have 1 ticket left...
if you really want this ticket you must send me an PM, and we'll talk about how you could get the ticket

Posted by @win on Feb-11-2005 14:26:

quote:
Originally posted by Muppy
klopt...maar dan moet er tenminste toch 1 iemand zo gek zijn om het te kopen!

Ach vast wel! Er zijn altijd van die idioten die de andere wegen niet kennen.Maar kom op zeg betalen voor een live set! Dat je een cd, single of plaat gewoon netjes online of in de winkel koopt is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar livesetjes download je gewoon gratis, dikke onzin dit...

Posted by Muppy on Feb-11-2005 14:31:

quote:
Originally posted by @win
Ach vast wel! Er zijn altijd van die idioten die de andere wegen niet kennen.Maar kom op zeg betalen voor een live set! Dat je een cd, single of plaat gewoon netjes online of in de winkel koopt is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar livesetjes download je gewoon gratis, dikke onzin dit...

ja dat vind ik ook dikke onzin, en ik zou het er ook niet echt voor betalen, maar er is altijd wel iemand die het doet, dus dan gaat men het waarschijnlijk vaker proberen

Posted by @win on Feb-11-2005 14:33:

quote:
ja dat vind ik ook dikke onzin, en ik zou het er ook niet echt voor betalen, maar er is altijd wel iemand die het doet, dus dan gaat men het waarschijnlijk vaker proberen

Eerst maar eens zien of dit wat wordt! Die losse tracks gaan wel lopen denk ik, maar die livesets! Ik kan er gewoon niet over uit!

Posted by _Marco_ on Feb-11-2005 14:49:

quote:
at the moment of typing i have 1 ticket left...
if you really want this ticket you must send me an PM, and we'll talk about how you could get the ticket

pm sent!

Posted by New Wave on Feb-11-2005 15:01:

Mwhahaha, dokken voor een life set........

Posted by Muppy on Feb-11-2005 15:11:

quote:
Originally posted by New Wave

volgens mij denkt iedereen er zo over haha

Posted by Remy D on Feb-11-2005 15:36:

Party Hat

ik heb zojuist besteld.

Posted by Remy D on Feb-11-2005 15:38:

Muppy, niks verkopen aan fransen. Das kutvolk, of vraag het 4 voudige

Posted by Muppy on Feb-11-2005 15:54:

quote:
Originally posted by Remy D
Muppy, niks verkopen aan fransen. Das kutvolk, of vraag het 4 voudige

rustig maar...

ik heb hem al aan iemand anders verkocht...

op marktplaats werd trouwens gewoon 50 euro voor een kaartje geboden, echt bizar

Posted by ahp2002 on Feb-11-2005 15:56:

quote:
Originally posted by New Wave

als ie niet wordt uitgezonden op de radio.... en buiten dat heeft niet iedereen l33t h4xx0r manieren om filetjes op te duikelen

Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »