TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 »
ID&T spendeert ook ongelooflijk veel aan reclame volgens mij. Denk maar aan dat spandoek bij Ti�sto In Concert. Dat kostte meer dan 10.000�.
| quote: |
| Originally posted by Bunz zo gaat dat nu eenmaal en echt ongelijk kunt ge ze toch niet geven. Zolang het uitverkocht blijft gaan er niks prijzen omlaag, c'est la vie. Zie maar Rock Werchter: weer duurder maar toch weer uitverkocht geef die manne maar es een goei rede om de prijs te doen dale.. |
Volledig uitverkocht zelfs, als ik ons school-forum mag geloven...
de dag-tickets ook al?
manman, das er echt over, zo ne hype.
en de line-up is bijlange niet zo goed als de vorige 3 edities...
| Originally posted by TOR ik heb mij dat ook al zitten afvragen.. bij Illusion waren de kosten idd verdeeld, maar bij Antwerp is Burning Indoor was dat voor zover ik weet niet het geval.. en daar stonden toch wel heel wat wereldnamen geprogrammeerd. Sensation kost � 10 meer en je krijgt amper 5 dj's te zien. daaruit moet ik concluderen dat het decor en andere showelementen een astronomisch bedrag moeten hebben gekost. anders zie ik echt niet in waar ID&T zo'n hoge prijs vandaan zou halen.. |
, veel vuurwerk, een draaiende dj-boot, .....
Sensation had nu ook veel meer personeel wat ook enorm veel geld kost. En zoals hier al gezegd werd. Promotie kost ook verschrikkelijk veel. En Sensation reclame was wel overal op tv te zien. Als je weet wat dat kost... En die positieve berichten in het nieuws is dat wel gewone nieuwsgaring of is er ook voor betaald? Tijd op tv kan je ook gerust kopen.
Anyway, in hun plaats zou ik mijn prijs ook niet verlagen. Volgend jaar wordt het voor de meesten zoizo goedkoper. De meesten hebben hun witte kleren dan al 
aib weinig?
7 full colors
alstemblief
| Originally posted by pooley aib weinig? 7 full colors alstemblief |
Nice tracklist Elof en mooie review FredNova.
Heeft iemand de tracklists van de andere dj's?
Was een zeer schoon feestje alhoewel ik dacht dat ze het decor toch ietske gingen veranderen tegenover Sensation White in de Amsterdam Arena verleden jaar.
Vind ook de line-up of Werchter wat tegenvallend van de jaar. K'zou nog eens gaan om Rammstein te zien maar da's dezelfde dag als Sensation in NL 
| Originally posted by djcresto hij bedoelde het hele decor, dat was zeker mager in vgl met sensation. De lasershow bij AIB indoor vorig jaar vond ik dan weer een pak vetter. |
Ik vond het wel een geslaagd feestje !
Junior Jack & Kid Creme draaiden een relaxte set met bekende housenummertjes, was lekker groovy.
Die megamix vond ik helemaal geweldig, ok , het waren een heleboel oude nummers maar wel supergoeie nummers vond ik, heb bijna hele tijd staan springen. Armin darentegen heeft me een beetje teleurgesteld, veel te tranzy en niet echt superdansbaar. Gelukkig heeft hij die lekkere remix van smells like teen spirit nog gedraait, das dan wel weer een lekkere plaat.
Marco V daaide lekker hard, had zin om nog uit mijn dak te gaan maar helaas wouden mijn voetjes niet meer meewerken.
Vond het geheel en decor ook wel mooi.. Was ook fijn om overal mensen te zien rondlopen in't wit. Volgens mij moet dat wel raar zijn voor mensen die in Antwerpen rondlopen en allemaal mensen zien die in't wit gekleed zijn, als je dan niet weet waarom
Tracklist van Junior Jack & Kid Creme aub 
Armin te tranzy? Je zou van de man van ASOTrance toch wel een beetje tranzy muziek mogen verwachten he.
| Originally posted by crups Armin te tranzy? Je zou van de man van ASOTrance toch wel een beetje tranzy muziek mogen verwachten he. |
iemand die de tracklist van marko heeft?
| Originally posted by Bomar op AIB Indoor vorig jaar stelde het decor ook nie veel voor h�; een witte wand in de vorm van een vlam, met een paar lasers, da was alles; als ge da vergelijkt met sensation is er toch wel een heeel groot verschil: grote videoschermen, mooi decor met zuilen die in alle kleuren veranderen, mooie belichting, lasers, acrobaten, trommelaars , veel vuurwerk, een draaiende dj-boot, ..... |
Ik haat halfnaakte vrouwen die zitten rond te dansen als show, music !!!!!
JA EN OOK MANNEN
Even erg als van die irri vuurspuwers
is die gast met zen sexy kont bloot toevallig een beta ?
| Originally posted by Magistrate is die gast met zen sexy kont bloot toevallig een beta ? |
Nope Dries was het niet , heb em gezien en alles zag er "normaal" uit 
^ My thoughts exactly

ik vond de muziek tijdens marko en junior jack nie zo goed eigelijk, mja das weeral persoonlijke mening. Vanaf de megamix stond de muziek mij meer aan, nu en dan natuurlijk wel wa voze platen gedraaid, mja da hedde overal. De sfeer enzowe was met momenten wa zwakskes en het was daar super warm he 
maar int algemeen was het wel e geslaagd feesje
| Originally posted by TOR de vraag is of al die luister werkelijk noodzakelijk is. ik vond die lasers al vet genoeg, meer hoeft er voor mij niet te zijn. |
| Originally posted by djcresto voor muziekliefhebbers zoals de meesten hier wel zijn is de muziek het allerbelangrijkste. Voor 95% van de aanwezigen daar niet. |
| Originally posted by djcresto Vind het bv wel een beetje raar dat er niet of bijna niet met blacklights is gewerkt met al die witte kleding. |