TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by FredNova Spreek af met EI, of met Bax of met Ruben |
Kon het niet laten om toch al wat promotie te maken via e-mail 
Ik kan er helaas niet bij zijn die avond
- ik had het graag anders gezien, maar jah
Ik kan er dit jaar eindelijk bij zijn, JIPPIE
en ga er dus volop van genieten se... Wordt er nu eigenlijk nog gevoetbald op voorhand of is dit te moeilijk? Waarom hebben we een tegenstander nodig? Geraken we niet aan e +/- 12 man uit onze eigen rangen? Ik wil gerust m'n beste beentje voorzetten voor dit zene...
Is er al iets bsproken voor de werkverdeling voor de 7e? Ik wil gerust helpen, want had dat bij de vorige editie ook beloofd, maar kon er toen ni bij zijn, dus bij deze 
Hebben jullie er iets op tegen als ik 2 maten van buiten het forum meebreng ?
We wonen op 10 minuten van Gent, dus het zou belachelijk zijn om niet te komen. (als ik zie dat sommigen 200 km moeten doen ^^)
| Originally posted by RadiantB Hebben jullie er iets op tegen als ik 2 maten van buiten het forum meebreng ? |

Ik wil ook wel mee komen sjotten, maar ik ben van plan om wat mensen mee te pakken naar de party, en die gaan liever rechtstreeks naar daar, denk ik. Dus waarschijnlijk geen voetbal voor mij. 
Dat die flyer & website maar snel klaar zijn, dan kan ik ook wa gaan advertisen (lees: spammen). 
Toppie !
Als die voetbalmatch doorgaat, kan ik nog wat extra volk uitnodigen.
Ik ken nog wel enkele voetballers met een treinabonnement naar gent. ^^
Knappe line-up trouwens ! (ik snap niet hoe iemand daar bezwaar kan tegen hebben)
Voila se bij deze wil ik mij daar voor engageren
, wie heeft er zin en wie kan er voor de BETA party op 7 juli komen voetballen...? (Uur zullen we nog wa moeten bekijken)
1. Meltoz
wie heeft er zin en wie kan er voor de BETA party op 7 juli komen voetballen...? (Uur zullen we nog wa moeten bekijken)
1. Meltoz
2. Jasper (Liefst vroeg genoeg, want ik moet voor 21u al in de zaal zijn)
Waar ben je van plan dat te doen ?
edit: ah, khad niet gelezen dat het in gent zou zijn 
Wel; ik zit normaal wel die dag in Gent; maar voetbal en ik da is zoals Trance en R&B 
M.a.w. I suck @ football
. Maar als je nog per s� volk nodig hebt wil ik wel afkomen 
Ik kom supporteren 
en ook eens gespamt 
| Originally posted by domineesje Ik kom supporteren ![]() en ook eens gespamt |
)
Weenie, vraag t anders ff aan Bax of Ruben, zoals Fredje voorstelde...
| Originally posted by Meltoz Is er al iets bsproken voor de werkverdeling voor de 7e? Ik wil gerust helpen, want had dat bij de vorige editie ook beloofd, maar kon er toen ni bij zijn, dus bij deze |
Den deze heeft nog altijd niks gepland op de 7e, dus voorlopig ziet het er goed uit. En normaal gezien pak ik ineens nog wat extra volk mee.
1. Meltoz
2. Jasper (Liefst vroeg genoeg, want ik moet voor 21u al in de zaal zijn)
3. Johan (onder voorbehoud, verlof enz nog niet zeker)
| Originally posted by djcresto Iedereen kan de 7e feesten. Werk moet er normaal niet gedaan worden de dag zelf. |
Aight, forum-spam is begonnen!
Er is wel nog geen website of flyer, maar je kan gerust onderstaand tekstje posten 
"Het was weer veel te lang geleden, maar op vrijdag 7 juli is het eindelijk zo ver: BeTA Party V3, georganiseerd door de leden van het Belgische subforum van www.tranceaddict.com . Dat betekent dus een hele avond lang de beste trance en de meest uitzinnige partypeople, en dat allemaal met gratis inkom!!
De Dj's van dienst zijn niemand minder dan:
AIRWAVE hybrid live/dj set (BE - Banshee Worx, Bonzai Music)
JONAS STEUR (BE - Intuition, Black Hole)
Bax (NL - ETN.fm, Lazerhothits, Crystalclouds.com)
Vega (BE - ETN.fm, Lazerhothits)
Real (BE - Lazerhothits, T-Spirit)
Maarten Lievens (BE - Winner BeTA DJ-contest, Transmission)
En dat alles zal plaatsvinden in De Rector in Gent, van 21u tot 05u! Dus alle trancers present! 
Flyer en website met alle info en het splinternieuwe anthem komen heel snel online
"
Ondertussen al gespamd:
Dance4mation
Dj2dj
Flopclass
Mike.be
That's some nice spammin' partner. 
hihi
http://www.fou69.com/ZILLION/viewto...p?p=43333#43333
Zou Frank ni voor de voor niet de lasershow willen verzorgen? (a)
| Originally posted by Jasperovitsj Zou Frank ni voor de voor niet de lasershow willen verzorgen? (a) |

Ok�, da was dus een grapke h� 
Haha; stel het je voor: 30 lasers zoals op 18 years illusion, maar dan nu allemaal in de rector
Je zou voor minder blind worden...