TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
ah progrez, ik ken u van ergens
| quote: |
| Originally posted by Progrez Zo is hij al een jaar bezig op trance.nu. Op de duur went het wel. |

| Originally posted by ConFig aah gregske zijt ge hier ook da? ![]() ge kunt er gewoon niet tegen dat uw ex zo goed overeenkomt met me |
Config, ik ben spijtig genoeg niet mee met uw stelling.
Wat ik wel weet is da ge op trance.nu per dag gemiddeld 20 berichten post en dat er geen enkele inhoud heeft. Verder dan een overaanbod smiley's en domme opmerkingen komt ge na twee jaar nog altijd niet.
Helaas hebt ge de weg naar hier nu ook gevonden, en uiteraard gaat ge weer op dezelfde manier te werk.
Het verschil met trance.nu is dat er hier leden zijn die er op durven reageren als het hen niet zint. Schik u er dus een beetje naar. Discussie gesloten.
| Originally posted by Dark Apostle Belgi� voor een groot deel van de EDM-genres er in het begin bij geweest, ik vraag me af hoe dat komt. |
| Originally posted by Progrez Config, ik ben spijtig genoeg niet mee met uw stelling. Wat ik wel weet is da ge op trance.nu per dag gemiddeld 20 berichten post en dat er geen enkele inhoud heeft. Verder dan een overaanbod smiley's en domme opmerkingen komt ge na twee jaar nog altijd niet. Helaas hebt ge de weg naar hier nu ook gevonden, en uiteraard gaat ge weer op dezelfde manier te werk. Het verschil met trance.nu is dat er hier leden zijn die er op durven reageren als het hen niet zint. Schik u er dus een beetje naar. Discussie gesloten. |
). Ge zit er dus 15 posts naast..
| Originally posted by ConFig ten derde: als er hier leden zijn die commentaar hebben op mij, en er zijn er blijkbaar wat, dan mogen ze dat gerust doen. Als ze echt een fundamenteel probleem met me hebben dan moeten ze dat maar face to face zeggen. |
Progrez heeft gelijk...
De mentaliteit van T.nu kunnen we hier missen als de pest... En config snapt precies niet dat bijna alle users hier een probleem met hem hebben; maar het ligt wellicht wel aan ons h�... :/
Er zijn hier al tientallen nieuwe members bijgekomen zonder �nig probleem; maar ditmaal verloopt het wel anders...
| Originally posted by Push2005 Progrez heeft gelijk... De mentaliteit van T.nu kunnen we hier missen als de pest... En config snapt precies niet dat bijna alle users hier een probleem met hem hebben; maar het ligt wellicht wel aan ons h�... :/ Er zijn hier al tientallen nieuwe members bijgekomen zonder �nig probleem; maar ditmaal verloopt het wel anders... |
en toch trek ik het me niet aan. Als ge me niet kent kunt ge nie oordelen, NIEMAND kan over een persoon oordelen trouwens. Er is hier niemand behalve Loraine en Ei die al keer deftig met me gepraat hebben trouwens.
Ge kunt nu zeggen wat ge wilt, maar over een jaar zeg je misschien het omgekeerde.
| Originally posted by ConFig Ge kunt nu zeggen wat ge wilt, maar over een jaar zeg je misschien het omgekeerde. |
gaat dit gezever nu nog ophouden :s
btw heel die topic van TL naar de kl*ten
| Originally posted by Push2005 Progrez heeft gelijk... De mentaliteit van T.nu kunnen we hier missen als de pest... En config snapt precies niet dat bijna alle users hier een probleem met hem hebben; maar het ligt wellicht wel aan ons h�... :/ Er zijn hier al tientallen nieuwe members bijgekomen zonder �nig probleem; maar ditmaal verloopt het wel anders... |
| Originally posted by BZRK And for the time being: http://www.tranceaddict.com/forums/...re&userid=64275 |
wat doet ge hier dan nog?
this niet omdat er geen mod is dat het zo uit de hand moet lopen eh :/
| Originally posted by christina wat doet ge hier dan nog? |
| Originally posted by ConFig heb ik toch juist verteld dacht ik? of had je je brilleke ni aan? |
woutertje toch!!! je hebt weer naar iets gezocht
| Originally posted by domineesje pffff woutertje toch!!! je hebt weer naar iets gezocht |

Hey Mensen , doe eens ff normaal weer, wat een gezaag over niks
En Wouter: ge moet u nie zo druk maken, tegen een beetje geplaag moet ge toch wel kunnen zeker? Door zo te gaan reageren maakt ge er zelf een probleem van.
En anders straks allemaal in de hoek 
| Originally posted by Estuera En anders straks allemaal in de hoek |
| Originally posted by domineesje met bierscheeltjes onder de knie??? |
ja op een houten lat
| Originally posted by ConFig van jou wil ik nu effe geen comment hierover. als onze geliefde christina hele tijd al stekken zit uit te delen dan kan ze er gerust ene terugkrijgen ![]() en laat et duidelijk zijn: IK BLIJF. en er is niets wat je daaraan kan veranderen. |
| Originally posted by domineesje ja op een houten lat |