TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by christina on Aug-07-2006 10:49:

ah progrez, ik ken u van ergens

Posted by Config on Aug-07-2006 10:49:

quote:
Originally posted by Progrez
Zo is hij al een jaar bezig op trance.nu.
Op de duur went het wel.

aah gregske zijt ge hier ook da?

ge kunt er gewoon niet tegen dat uw ex zo goed overeenkomt met me

Posted by mellow_head on Aug-07-2006 10:55:

quote:
Originally posted by ConFig
aah gregske zijt ge hier ook da?

ge kunt er gewoon niet tegen dat uw ex zo goed overeenkomt met me

Max, don't have sex with your ex!

Posted by Progrez on Aug-07-2006 11:01:

Config, ik ben spijtig genoeg niet mee met uw stelling.

Wat ik wel weet is da ge op trance.nu per dag gemiddeld 20 berichten post en dat er geen enkele inhoud heeft. Verder dan een overaanbod smiley's en domme opmerkingen komt ge na twee jaar nog altijd niet.

Helaas hebt ge de weg naar hier nu ook gevonden, en uiteraard gaat ge weer op dezelfde manier te werk.

Het verschil met trance.nu is dat er hier leden zijn die er op durven reageren als het hen niet zint. Schik u er dus een beetje naar. Discussie gesloten.

Posted by diddi on Aug-07-2006 11:32:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Belgi� voor een groot deel van de EDM-genres er in het begin bij geweest, ik vraag me af hoe dat komt.

Simpel:

Confetti's - Sound of C

en dan was er Patrick Claesen die 2 Fabiola en Nunca (met die zangeres met haar dikke tettn) oprichtte

Posted by Config on Aug-07-2006 11:36:

quote:
Originally posted by Progrez
Config, ik ben spijtig genoeg niet mee met uw stelling.

Wat ik wel weet is da ge op trance.nu per dag gemiddeld 20 berichten post en dat er geen enkele inhoud heeft. Verder dan een overaanbod smiley's en domme opmerkingen komt ge na twee jaar nog altijd niet.

Helaas hebt ge de weg naar hier nu ook gevonden, en uiteraard gaat ge weer op dezelfde manier te werk.

Het verschil met trance.nu is dat er hier leden zijn die er op durven reageren als het hen niet zint. Schik u er dus een beetje naar. Discussie gesloten.

ten eerste: Op T.nu post ik ook voornamelijk in de Off-topic section. Wat je probleem daarmee is weet ik echt niet.. Als er serieuze topics zijn en ik kan er in mee praten zal ik dat wellicht wel doen, met een serieuze reply dan. als ik er niets over afweet dan moei ik me er gewoon niet mee. Een serieuze topic gehijacked, dat heb ik nog nooit gedaan. Op een dikke 2 jaar had ik 5 posts per dag (dat mag je uitrekenen, het klopt ). Ge zit er dus 15 posts naast..

ten tweede: tuurlijk geef je het niet toe, maar valt wel op dat je op bijna al men posts weer met een domme reply of stek moet antwoorden. Waarom op mijn posts altijd? uhu, ja daarom.

ten derde: als er hier leden zijn die commentaar hebben op mij, en er zijn er blijkbaar wat, dan mogen ze dat gerust doen. Als ze echt een fundamenteel probleem met me hebben dan moeten ze dat maar face to face zeggen. Ik ga er nooit een probleem van maken als er iemand dat zou doen. En als ze stekken geven via et forum, dan laat ik het gewoon passeren, er is hier tenslotte niemand die me echt kent, dus waarom zou een stek mij dan raken, als ze niet weten waarover ze bezig zijn?

No problem for me.

Posted by Xilver on Aug-07-2006 11:50:

quote:
ten derde: als er hier leden zijn die commentaar hebben op mij, en er zijn er blijkbaar wat, dan mogen ze dat gerust doen. Als ze echt een fundamenteel probleem met me hebben dan moeten ze dat maar face to face zeggen.

Oooh, me first, me first.

Ik heb een fundamenteel probleem met u.

Posted by Push2005 on Aug-07-2006 11:58:

Progrez heeft gelijk...

De mentaliteit van T.nu kunnen we hier missen als de pest... En config snapt precies niet dat bijna alle users hier een probleem met hem hebben; maar het ligt wellicht wel aan ons h�... :/

Er zijn hier al tientallen nieuwe members bijgekomen zonder �nig probleem; maar ditmaal verloopt het wel anders...

Posted by christina on Aug-07-2006 12:01:

quote:
Originally posted by Push2005
Progrez heeft gelijk...

De mentaliteit van T.nu kunnen we hier missen als de pest... En config snapt precies niet dat bijna alle users hier een probleem met hem hebben; maar het ligt wellicht wel aan ons h�... :/

Er zijn hier al tientallen nieuwe members bijgekomen zonder �nig probleem; maar ditmaal verloopt het wel anders...

punt uit

Posted by Config on Aug-07-2006 12:07:

en toch trek ik het me niet aan. Als ge me niet kent kunt ge nie oordelen, NIEMAND kan over een persoon oordelen trouwens. Er is hier niemand behalve Loraine en Ei die al keer deftig met me gepraat hebben trouwens.
Ge kunt nu zeggen wat ge wilt, maar over een jaar zeg je misschien het omgekeerde.

Posted by BZRK on Aug-07-2006 12:09:

quote:
Ge kunt nu zeggen wat ge wilt, maar over een jaar zeg je misschien het omgekeerde.

And for the time being:

http://www.tranceaddict.com/forums/...re&userid=64275

Posted by domineesje on Aug-07-2006 12:11:

gaat dit gezever nu nog ophouden :s

btw heel die topic van TL naar de kl*ten

Posted by Config on Aug-07-2006 12:12:

quote:
Originally posted by Push2005
Progrez heeft gelijk...

waarom verloopt het anders? Er is momenteel geen mod en iedereen de mensen die hier een voorbeeldfunctie zouden moeten hebben gedragen zich momenteel als kleine kinderen (Is niet enkel mijn gedacht - en sorry dat ik het zeg, maar je CONFAG, die sloeg echt helemaal nergens op, een 6jarige zou op die manier reageren) als het erop aankomt iemand met de vinger te wijzen. Er bestaan betere manieren om dat te doen.

Posted by Push2005 on Aug-07-2006 12:12:

quote:
Originally posted by BZRK
And for the time being:

http://www.tranceaddict.com/forums/...re&userid=64275

To the rescue

Posted by christina on Aug-07-2006 12:13:

wat doet ge hier dan nog?

Posted by domineesje on Aug-07-2006 12:13:

this niet omdat er geen mod is dat het zo uit de hand moet lopen eh :/

Posted by Config on Aug-07-2006 12:15:

quote:
Originally posted by christina
wat doet ge hier dan nog?

heb ik toch juist verteld dacht ik? of had je je brilleke ni aan?

Posted by domineesje on Aug-07-2006 12:16:

quote:
heb ik toch juist verteld dacht ik? of had je je brilleke ni aan?

pffff woutertje toch!!! je hebt weer naar iets gezocht

Posted by Config on Aug-07-2006 12:19:

quote:
Originally posted by domineesje
pffff woutertje toch!!! je hebt weer naar iets gezocht

van jou wil ik nu effe geen comment hierover. als onze geliefde christina hele tijd al stekken zit uit te delen dan kan ze er gerust ene terugkrijgen

en laat et duidelijk zijn: IK BLIJF. en er is niets wat je daaraan kan veranderen.

Posted by Estuera on Aug-07-2006 12:22:

Hey Mensen , doe eens ff normaal weer, wat een gezaag over niks

En Wouter: ge moet u nie zo druk maken, tegen een beetje geplaag moet ge toch wel kunnen zeker? Door zo te gaan reageren maakt ge er zelf een probleem van.

En anders straks allemaal in de hoek

Posted by domineesje on Aug-07-2006 12:23:

quote:
Originally posted by Estuera

En anders straks allemaal in de hoek

met bierscheeltjes onder de knie???

Posted by Estuera on Aug-07-2006 12:25:

quote:
met bierscheeltjes onder de knie???

Is er een andere manier ?

Posted by domineesje on Aug-07-2006 12:25:

ja op een houten lat

Posted by FredNova on Aug-07-2006 12:26:

quote:
van jou wil ik nu effe geen comment hierover. als onze geliefde christina hele tijd al stekken zit uit te delen dan kan ze er gerust ene terugkrijgen

en laat et duidelijk zijn: IK BLIJF. en er is niets wat je daaraan kan veranderen.

Hoe oud zijt ge?

(just asking)

Posted by Estuera on Aug-07-2006 12:26:

quote:
ja op een houten lat

En een houten lat met bierscheeltjes erop gemonteerd?

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »