TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מה רצית שלסדאם יהיה קול של כוסית? |
אתר שאפשר להעביר בו שעות
http://www.avatiach.com
זה אתר בעברית של שגיעות נפוצות בשירים ישראלים
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אתר שאפשר להעביר בו שעות http://www.avatiach.com זה אתר בעברית של שגיעות נפוצות בשירים ישראלים |
http://img.tapuz.co.il/forums/13767013.htm
חחח איזה חמוד!!!!
ואלה אחי זה אחד היותר מעצבנים
שונאאא תינוקות 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts http://img.tapuz.co.il/forums/13767013.htm חחח איזה חמוד!!!! |
הצחוק הזה מזכיר לי את הצחוק של חברה שלי
ממכר הצחוק הזה!
אוקיי.... זה מתחיל להפחיד
אהממממפדופילאהממממ
חחחחחחחח.....
איזה אנשים עצבנים אתם
סך הכול תינוקי מתוקי כזה צוחק קצת יותר מידי בקול רב ואתם כבר
מתחילים להשתגע?
יותר גרוע זה כשתינוק כזה עומד לך מול הפרצוף ובוכה
בלי הפסקה.. ואתה לא יכול סתם ללחוץ על איקס
ולהיפטר ממנו...

הנה כמה טובים:
weeeee!
http://www.specialdefects.com/embed/heart_preloader.swf
pizza shop..
http://www.albinoblacksheep.com/flash/mahnamahna.php

| quote: |
| Originally posted by Tarantula יותר גרוע זה כשתינוק כזה עומד לך מול הפרצוף ובוכה בלי הפסקה.. ואתה לא יכול סתם ללחוץ על איקס ולהיפטר ממנו... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יכול להביא לינק למשהו עם צחוק מטומטם כזה ואי אפשר ללחוץ על איקס ולהפטר ממנו |
| quote: |
| Originally posted by ADiSH הנה כמה טובים: weeeee! חחח זה מצחיק http://www.specialdefects.com/embed/heart_preloader.swf בעעע מגעיל!!!! pizza shop.. משום מה לא מצליח להיכנס http://www.albinoblacksheep.com/flash/mahnamahna.php חחחחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחח
http://eo-gaming.com/images/SS/35.jpg
| quote: |
| Originally posted by ADiSH חחחחחחחח http://eo-gaming.com/images/SS/35.jpg |
| quote: |
| Originally posted by ADiSH חחחחחחחח http://eo-gaming.com/images/SS/35.jpg |
משובח 
חיחי
אכן חזק
זה מוקדש לעודד :

| quote: |
| Originally posted by luckystrike זה מוקדש לעודד : |


| quote: |
| Originally posted by SimonP היה הייתה נמלה ערס ממין זכר, ושמו היה ניסים. יום אחד ניסים לבריכה השכונתית, ובתוך המים שחה רק הפיל. ניסים היה עצבני ואמר לפיל "צא מהר מהמים!" אז הפיל עושה לו "למה מה קרה?", "צא אמרתי לך יא'מנייאק!", אז הפיל "מה קרה לך ניסים?" "צא לפני שאני אקרע לך ת'צורה יא שמן!!" "בונה ניסים מה קרה לך היום?" אז ניסים כבר כולו עצבים "צא אמרתי לך אתה לא'מבין!?". אז הפיל "בסדר אני אצע רק תרגע" ויצא מהבריכה. אז ניסים מסתכל עליו ואומר "טוב כנס חזרה חשבתי שגנבת לי ת'בגד ים" איש אחד רואה כדורגל דרבי מכבי הפועל כולו במתח, פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. ההוא קם בעצבים פותח את הדלת מסתכל ימינה שמאלה, לא רואה אף אחד. מסתכל למטה רואה שבלול ששואל אותו "רוצה לקנות אנציקלופדיה?". ההוא מהעצבים בעט בשבלול לקיבינימט. אחרי חודשים הוא יושב בסלון פתאום הוא שומע דפיקה בדלת. קם פותח את הדלת, ימינה שמאלה לא רואה אך אחד, מסתכל למטה רואה את השבלול אז השבלול עושה לו "מה זה היה צריך להיות?" אדם מראיין מזכירות למשרדו. נכנסת אחת כוסית של החיים הוא שואל אותה "איך קוראים לך?" אז היא עונה "רקפת". "למה רקפת?" "יום אחרי שנולדתי נפלה עלי רקפת מהשמיים" טוב היא יוצאת נכנסת אחת, עוד יותר יפה ממני. הבוס שואל "איך קוראים לך?" אז היא עונה "כלנית". "למה כלנית?" "כי יום אחרי שנולדתי נפלה עלי כלנית מהשמים". טוב היא יוצאת נכנסת אחת מכוערת אחושרמוטה. אז הבוס שואל "איך קוראים לך" היא עונה "פסנתר" |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- יפה יפה הראשון והשני אותו דבר בערך יפה :] השלישי נקרעתי :}} |

| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחח אהבתי את הראשון, מאיפה מצאת את זה ? ![]() ו.... ברוך הבא לפורום הנחמד שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני מיכאל ואני |
שאני ראיתי את זה היה בא לי פשוט לבכות מרוב צחוק
למי שלא שם לב שיסתכל על הזאת שההוא מחבק למטה...
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מההתרגשות 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.