TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 »

Posted by Jasperovitsj on May-17-2008 20:15:

Posted by Devilex on May-17-2008 20:30:

quote:
Morgen namiddag wordt de bekerfinale tussen AA Gent en Anderlecht afgewerkt in het Koning Boudewijnstadion. Beide ploegen trainen normaal gesproken de dag voordien in het stadion om zo gewend te geraken aan de grasmat.

Vandaag bleek echter de staat van het veld erg slecht is. Dit wegens de vele neerslag die er gevallen is in de afgelopen uren. Men heeft dan ook de trainingen moeten afgelasten.

Ik denk dat dit meer dan de infrastructuur er voor zorgt dat de Heizel alles behalve een ideale voetbaltempel is.

Posted by Glexx on May-18-2008 12:34:

Tot volgend jaar, in tweede klasse

Posted by FCB_Fanatic on May-18-2008 14:41:

na 8min staat het al 1-1 in de bekerfinale. Eerst Foley, en een minuut later al direct de gelijkmaker van Polak

Posted by Devilex on May-18-2008 16:01:

Knappe wedstrijd wel, en een sterke Fadiga.

Posted by Jasperovitsj on May-18-2008 16:04:

3-2

Benieuwd of Gent daar nog iets aan gaat kunnen doen, want Anderlecht speelt momenteel wel een versnelling hoger.

Posted by FCB_Fanatic on May-18-2008 16:19:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
3-2

Benieuwd of Gent daar nog iets aan gaat kunnen doen, want Anderlecht speelt momenteel wel een versnelling hoger.

ik vrees dat het er niet meer inzit voor Gent, anderlecht nu toch wel de beter ploeg

Posted by Config on May-18-2008 16:32:

Tis best wel verdiend, al moest Gent het gewoon eerder afgemaakt hebben.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Anderlecht wint, maar ok, Club mag nu wel rechtstreeks de UEFA in

Posted by Real on May-20-2008 19:59:

Nabil Dirar verhuist naar Club Brugge

di 20/05/08 - Club Brugge heeft Nabil Dirar binnengehaald. Club en Westerlo, de ploeg van de 22-jarige flankaanvaller, kwamen vandaag tot een akkoord. Dirar tekende tot 2013 in Brugge.
Dirar, een Marokkaanse international met Belgische roots, was aan zijn tweede seizoen bezig in het Kuipje.

Vooral dit seizoen speelde hij zich vaak in de kijker met zijn dribbels.

De topploegen waren overtuigd. In Belgi� waren Standard, Anderlecht en Club ge�nteresseerd. Maar ook Ajax lonkte vanuit Nederland.

Maar Dirar kiest dus voor een stap hogerop in ons land.

Eerder voetbalde Dirar bij Haren, RWDM, Diegem en Union. Bij die laatste club plukte Westerlo hem weg.

Dirar is de derde aanwinst van Club, na de Venezolaan Ronald Vargas en ook Bernt Evens, Dirars ploegmaat bij Westerlo.

- Sporza.be

Zonde. Dit is zowat de enige ploeg waar ik Dirar niet naartoe zou willen hebben zien gaan. Een technische ploeg in de Nederlandse competitie (zoals Ajax dus bijvoorbeeld) ligt hem volgens mij beter. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties volgend seizoen!

Posted by Config on May-20-2008 21:12:

Hopelijk eens een speler die bevestigt na zijn transfer naar Club. Het ziet er alleszins mooi uit. Als we nu nog een goeie spits kunnen bijhalen en blessurevrij aan het seizoen beginnen dan heb ik de hoogste verwachtingen

Posted by Devilex on May-20-2008 21:23:

Volgend seizoen speelt Anderlecht los kampioen, ben ik vrijwel zeker van.

Posted by Jasperovitsj on May-20-2008 21:30:

Nog afwachten wat Standard transfergewijs doet. En als Anderlecht Hassan �n Biglia kwijt is zullen ze dat toch ook nog moeten weten op te vangen. En ging Deschacht nu niet naar Espanyol?

Posted by Eagle` on May-20-2008 22:08:

Biglia zou vooral een grandioos verlies zijn

Posted by djcresto on May-21-2008 06:11:

quote:
Originally posted by Eagle`
Biglia zou vooral een grandioos verlies zijn

goh daar ben ik nog niet zo zeker van. Dit jaar had hij al een veel minder seizoen als vorig jaar. Met Gillet, Polak en Losada hebben ze daar wel vervangers klaar.

Posted by Devilex on May-21-2008 06:22:

Ik denk dat Biglia zich net zoals de rest van Anderlecht na de winterstop wel serieus herpakt heeft, hij heeft alleszinds enkele belangrijke matchen mee helpen beslissen.

Anderzijds vind ik het wel triestig dat ploegen zoals Germinal Beerschot en Cercle Brugge nu kaalgeplukt gaan worden zodat ze volgend seizoen terug in de tweede kolom terechtkomen.

Cercle Brugge doet trouwens niet eens mee aan de Intertoto, zegt ook genoeg over hun ambities naar volgend jaar toe imho.

Elk jaar heb je wel een andere revelatie die het jaar daarop de grijze muis wordt.

Posted by The_G0dfather on May-21-2008 06:59:

quote:
Originally posted by Devilex

Cercle Brugge doet trouwens niet eens mee aan de Intertoto, zegt ook genoeg over hun ambities naar volgend jaar toe imho.

Das gewoon omdat dat veel te vroeg in de voorbereiding valt.

Ik concludeer daar zelf niets uit naar hun ambities toe.

Posted by Jasperovitsj on May-21-2008 09:17:

En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken h�. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen.

Posted by FCB_Fanatic on May-21-2008 11:45:

quote:
Volgend seizoen speelt Anderlecht los kampioen, ben ik vrijwel zeker van.

natuurlijk, net zoals vorig jaar en dit jaar ... Toen was iedereen het er ook telkens volledig mee eens dat ze los kampioen zouden worden. Het liep even anders: vorig jaar pas op het einde Genk kunnen afschudden, en dit jaar tweede na Standard.

quote:
Anderzijds vind ik het wel triestig dat ploegen zoals Germinal Beerschot en Cercle Brugge nu kaalgeplukt gaan worden zodat ze volgend seizoen terug in de tweede kolom terechtkomen.

bwa, vorig jaar verloor GBA met Sterchele ook de topschutter en dat hebben ze toch ook goed kunnen opvangen. GBA draait nu toch al een aantal seizoenen mee in de linker kolom en hebben ondertussen wel een bepaalde basis om op verder te bouwen. Tot op heden is het trouwens enkel Losada die vertrokken is en hebben andere spelers met interesse al gezegd te willen blijven. Bij Cercle Brugge heb ik dan weer mijn twijfels of ze nog zo'n seizoen kunnen draaien. Ik denk dat daar eerder een scenario zoals met Genk zit aan te komen. Een seizoen boven hun mogelijkheden uitgroeien en dan het seizoen erop weer terugvallen. Zeker als ze ook echt een aantal spelers verkopen (of met blessures te maken krijgen zoals op het einde van dit seizoen).

Posted by djcresto on May-21-2008 13:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken h�. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen.

Kijk naar Aalborg dit jaar. Gent had zo moeten winnen tegen dat Deens ploegje en derna is Aalborg nog ver geraakt. Je weet dus nooit.

Posted by The_G0dfather on May-21-2008 14:03:

On a transfer note:

bij bar�a mogen ronaldinho, deco en eto'o weg van Laporta.

Edmilson gaat zeker weg.

Deco & Edmilson ok, maar Ronnie en Eto'o gaat er bij mij niet in. Zeker Eto'o heeft nog een degelijk seizoen gespeeld ondanks zijn blessure ih begin. En ronnie was idd compleet uit vorm waar wat niet is kan altijd terugkeren.

Posted by FCB_Fanatic on May-21-2008 21:55:

Man U

Posted by FUSyke on May-22-2008 05:56:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Man U

Posted by Devilex on May-22-2008 06:23:

Wat een bloedstollende match...

Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste.
Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk.

Posted by FCB_Fanatic on May-22-2008 06:45:

quote:
Wat een bloedstollende match...

Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste.
Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk.

de commentator was idd ook bezig over arrogantie ... mijn eerste indruk was gewoon dat hij twijfelde in zn aanloop. Ik kan echt moeilijk geloven dat je op zo'n moment een penalty neemt op die manier. Mss moet ik de beelden eens opnieuw bekijken

maar goed, maakt uiteindelijk nie uit, ben content dat Manchester heeft gewonnen

Posted by Devilex on May-22-2008 06:58:

Verder was ik het ook oneens op de manier waarop Drogba uit de wedstrijd verdween. Thevez had heel die heisa uitgelokt, en als je dan denkt hoe gespannen iedereen daar toen al liep.

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 »