TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 »

| quote: |
| Morgen namiddag wordt de bekerfinale tussen AA Gent en Anderlecht afgewerkt in het Koning Boudewijnstadion. Beide ploegen trainen normaal gesproken de dag voordien in het stadion om zo gewend te geraken aan de grasmat. Vandaag bleek echter de staat van het veld erg slecht is. Dit wegens de vele neerslag die er gevallen is in de afgelopen uren. Men heeft dan ook de trainingen moeten afgelasten. |
Tot volgend jaar, in tweede klasse 
na 8min staat het al 1-1 in de bekerfinale. Eerst Foley, en een minuut later al direct de gelijkmaker van Polak 
Knappe wedstrijd wel, en een sterke Fadiga.
3-2
Benieuwd of Gent daar nog iets aan gaat kunnen doen, want Anderlecht speelt momenteel wel een versnelling hoger.
| Originally posted by Jasperovitsj 3-2 Benieuwd of Gent daar nog iets aan gaat kunnen doen, want Anderlecht speelt momenteel wel een versnelling hoger. |
Tis best wel verdiend, al moest Gent het gewoon eerder afgemaakt hebben.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Anderlecht wint, maar ok, Club mag nu wel rechtstreeks de UEFA in
Nabil Dirar verhuist naar Club Brugge
di 20/05/08 - Club Brugge heeft Nabil Dirar binnengehaald. Club en Westerlo, de ploeg van de 22-jarige flankaanvaller, kwamen vandaag tot een akkoord. Dirar tekende tot 2013 in Brugge.
Dirar, een Marokkaanse international met Belgische roots, was aan zijn tweede seizoen bezig in het Kuipje.
Vooral dit seizoen speelde hij zich vaak in de kijker met zijn dribbels.
De topploegen waren overtuigd. In Belgi� waren Standard, Anderlecht en Club ge�nteresseerd. Maar ook Ajax lonkte vanuit Nederland.
Maar Dirar kiest dus voor een stap hogerop in ons land.
Eerder voetbalde Dirar bij Haren, RWDM, Diegem en Union. Bij die laatste club plukte Westerlo hem weg.
Dirar is de derde aanwinst van Club, na de Venezolaan Ronald Vargas en ook Bernt Evens, Dirars ploegmaat bij Westerlo.
- Sporza.be
Zonde. Dit is zowat de enige ploeg waar ik Dirar niet naartoe zou willen hebben zien gaan. Een technische ploeg in de Nederlandse competitie (zoals Ajax dus bijvoorbeeld) ligt hem volgens mij beter. Ik ben benieuwd naar zijn prestaties volgend seizoen!
Hopelijk eens een speler die bevestigt na zijn transfer naar Club. Het ziet er alleszins mooi uit. Als we nu nog een goeie spits kunnen bijhalen en blessurevrij aan het seizoen beginnen dan heb ik de hoogste verwachtingen 
Volgend seizoen speelt Anderlecht los kampioen, ben ik vrijwel zeker van.
Nog afwachten wat Standard transfergewijs doet. En als Anderlecht Hassan �n Biglia kwijt is zullen ze dat toch ook nog moeten weten op te vangen. En ging Deschacht nu niet naar Espanyol? 
Biglia zou vooral een grandioos verlies zijn 
| Originally posted by Eagle` Biglia zou vooral een grandioos verlies zijn |
Ik denk dat Biglia zich net zoals de rest van Anderlecht na de winterstop wel serieus herpakt heeft, hij heeft alleszinds enkele belangrijke matchen mee helpen beslissen.
Anderzijds vind ik het wel triestig dat ploegen zoals Germinal Beerschot en Cercle Brugge nu kaalgeplukt gaan worden zodat ze volgend seizoen terug in de tweede kolom terechtkomen.
Cercle Brugge doet trouwens niet eens mee aan de Intertoto, zegt ook genoeg over hun ambities naar volgend jaar toe imho.
Elk jaar heb je wel een andere revelatie die het jaar daarop de grijze muis wordt.
| Originally posted by Devilex Cercle Brugge doet trouwens niet eens mee aan de Intertoto, zegt ook genoeg over hun ambities naar volgend jaar toe imho. |
En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken h�. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen.
| Originally posted by Devilex Volgend seizoen speelt Anderlecht los kampioen, ben ik vrijwel zeker van. |
Toen was iedereen het er ook telkens volledig mee eens dat ze los kampioen zouden worden. Het liep even anders: vorig jaar pas op het einde Genk kunnen afschudden, en dit jaar tweede na Standard.| quote: |
| Originally posted by Devilex Anderzijds vind ik het wel triestig dat ploegen zoals Germinal Beerschot en Cercle Brugge nu kaalgeplukt gaan worden zodat ze volgend seizoen terug in de tweede kolom terechtkomen. |
| Originally posted by Jasperovitsj En in een Intertoto valt meer te verliezen dan te winnen. Ik denk niet dat Cercle gebaat is met twee duels tegen een onbekend Litouws of Armeens semi-amateurploegske. De zware verplaatsing, de thuismatch waarvoor geen kaarten verkocht gaan worden, financieel onaantrekkelijk, het risico op blessures, en let's face it, zelfs al haalt Cercle de uefa cup, daar gaan ze geen potten breken h�. Ik denk dat ze dat zelf wel goed genoeg beseffen. Dan liever op safe spelen en gewoon rustig voorbereiden zodat ze volgend seizoen in de competitie misschien kunnen bevestigen. |
On a transfer note:
bij bar�a mogen ronaldinho, deco en eto'o weg van Laporta.
Edmilson gaat zeker weg.
Deco & Edmilson ok, maar Ronnie en Eto'o gaat er bij mij niet in. Zeker Eto'o heeft nog een degelijk seizoen gespeeld ondanks zijn blessure ih begin. En ronnie was idd compleet uit vorm waar wat niet is kan altijd terugkeren.
Man U 
| Originally posted by FCB_Fanatic Man U |
Wat een bloedstollende match...
Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste.
Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk.
| Originally posted by Devilex Wat een bloedstollende match... Die Ronaldo is toch een dik stuk arrogantie hoor, ik vond het prachtig dat hij misste. Maar ik vond het verschrikkelijk voor John Terry aangezien hij misste door de slechte staat van het veld en op die manier de Champions League overwinning wegschonk. |
Verder was ik het ook oneens op de manier waarop Drogba uit de wedstrijd verdween. Thevez had heel die heisa uitgelokt, en als je dan denkt hoe gespannen iedereen daar toen al liep.