TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 »
En jij denkt "ik tel voor twee dus stel ik me twee keer voor?"
Welkom 
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 En jij denkt "ik tel voor twee dus stel ik me twee keer voor?" Welkom |
Welkom 
| quote: |
| Originally posted by jp Welkom |
Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora.
en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook:
Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!)

Uiteraard van harte welkom hier 
| quote: |
| Originally posted by Transara Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora. en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook: Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!) |
Welkom 
| quote: |
| Originally posted by Transara Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora. en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook: Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!) |

Hmmm Sarah, stuur mij eens een PM 
een nieuweling in NLTA
. Deze dag gaat de geschiedenisboeken in
BTW, welkom.
| quote: |
| Originally posted by Remy D hoi, welk strand ? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune het strand van Amsterdam |
| quote: |
| Originally posted by Remy D hoi, welk strand ? |
| quote: |
| Originally posted by Siesta zozo alweer een vrouwelijke trancer ![]() welkom |
Vast wel: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=353943
| quote: |
| Originally posted by Transara Scheveningen uiteraard! Echt helemaal super, ga hier ook nooit meer weg! |
Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's
En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt!
Nope, Scheveningen it is!
Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor!
Zo hipperdepip is bloemendaal ook niet meer hoor. Kansloze boertjes zoals ik komen er ook 
[edit]
welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten 
Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw!

| quote: |
| Originally posted by magrec welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten |
| quote: |
| Originally posted by Transara Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw! |

| quote: |
| Originally posted by Transara Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt! Nope, Scheveningen it is! Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor! |
En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal.
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik heb er een keer een zandhaai gevangen met een schepnet en er werkt echt een onwijs knap meisje achter de bar. En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Voor enige forum-activiteit moet je bij BeTA zijn |
Wel lekker blijven plakken he
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.