TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Åt väst såklart, för Karl-Erik satt ju å käkade ost |
26 maj, 2004
Margaretha körde sin långtradare på motorvägen. Det var en vacker dag, och
när hon tittade ut genom fönstret missade hon skylten som berättade att viadukten som hon just skulle köra igenom, var precis lika hög som hennes bil.
Med en gnissel fastnade lastbilen en bit in under viadukten och tre timmar senare hade brandkåren och polisen fortfarande inte lyckats få loss den.
Den satt som berget.
Då kom en liten flicka fram och föreslog vad de kunde göra och se, lastbilen kom ut utan problem.
Vad föreslog flickan?
Punktera däcken...
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.student.kau.se/aktuellt/...lj&artikel=6551 |
Hoppas inte är repost....
http://www.gorkhouse.com/shakethatass.html
http://www.djrotterdam.info/videos.htm
haha, han e heeeelt sjuk
han har verkligen övat in texten i hiphop-videon. för övrigt löper han amok me de där gossedjuren. galet. och jag blir seriöst skrämd! över hur han skrattar... verkligen äckligt
speciellt i bsb-videon. huuuh
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.djrotterdam.info/videos.htm haha, han e heeeelt sjuk han har verkligen övat in texten i hiphop-videon. för övrigt löper han amok me de där gossedjuren. galet. och jag blir seriöst skrämd! över hur han skrattar... verkligen äckligt speciellt i bsb-videon. huuuh |
vänta lite, så det innebär att han är frisk.. och är dj?

de värsta med killen e ju att det inte går att avgöra om han e störd eller bara spelar 
kul som fan ere iaf 
| quote: |
| Originally posted by Vizay de värsta med killen e ju att det inte går att avgöra om han e störd eller bara spelar ![]() kul som fan ere iaf |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys vänta lite, så det innebär att han är frisk.. och är dj? |
kollar man i hans galleri, ser han ju normal ut. Lineup: Dj Rotterdam
En halvrolig liten flashfilm som handlar om skillnaden mellan Italienare och övriga Europeer
http://progg.mine.nu/EU.vs.Italy.exe
hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan...
| quote: |
Fråga 4. Kommer produkterna att användas i anslutning till vapen för massförstörelse, dvs, kärnvapentillämpningar, missilteknologi eller för kemisk eller biologisk vapenföring? |
| quote: |
| Originally posted by mjz hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan... vad svarar man? |
| quote: |
| Originally posted by mjz hahaha, var just och handlade på dell lite... dom följer amerikanska exportregler och ber en svara på bland annat den här frågan... vad svarar man? |
hehe, jo, en gammal favorit...
all "engrish" från nån av sagan om ringen filmerna är riktigt rolig också... 
it looks to me like that TiB speak are. it very l33t language be. me brother and i sometime speak the speak as TiB. you can be very trained in it. it is very much faulty engrish but it very nice be! you also TiB are?

all your TiB are belong to us 
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.engrish.com/ |
mongo.mine.nu
åhh herregud vad kul
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew prenumenerar du oxå på internet worlds surftips? |
haha, fän.. jag som ville att ni skulle tro att jag hitta massa coola sajttips hela tiden
men så visade de sig att Internetworld slängde med en "gammal" länk (ang. engrish) eftersom folk hade sett den redan, typiskt 
| quote: |
Originally posted by Glorie haha, fän.. jag som ville att ni skulle tro att jag hitta massa coola sajttips hela tiden men så visade de sig att Internetworld slängde med en "gammal" länk (ang. engrish) eftersom folk hade sett den redan, typiskt ![]() men sant.. ja prenumenerar |
men man får ganska coola tips där ibland, fast mkt är oxå old news
http://www.john00fleming.com/forum/viewtopic.php?t=2876
Är det inte PvD till vänster??!? 
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 http://www.john00fleming.com/forum/viewtopic.php?t=2876 Är det inte PvD till vänster??!? |
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 http://www.john00fleming.com/forum/viewtopic.php?t=2876 Är det inte PvD till vänster??!? |
Hehehehehe

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.