TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 »

Posted by zoric on Feb-28-2006 15:15:

Jag har förstört min dygnsrytm totalt, och den här gången är jag seriös eftersom jag somnar/går till sängs tidigast 00:00 när det är skola dagen därpå. När det är lov är jag oftast uppe för länge och det känns verkligen när skolan börjar, för då kan man inte sova ut som vanligt. Sover maximalt 5-6 timmar/natt och det är verkligen jobbigt att vända på dagen :<

Jag måste seriöst skärpa mig när det gäller detta..

Posted by reveal on Feb-28-2006 22:41:

quote:
Originally posted by Smeagol
Förra veckan hade jag behövt en "varför är jag fortfarande nere"-tråd som behandlade internetuppkopplingsproblem...
Jag hade ju iofs inte kunnat läsa den då nätte inte funkade, men ändå!

Skaffa 3G-telefon och surfa med

Posted by jofawe on Feb-28-2006 22:50:

quote:
Originally posted by reveal

och mozilla mini

sitter varje dag på jobbet med den nu .. huuur smidigt som hellst!

Posted by Smeagol on Feb-28-2006 23:28:

quote:
Originally posted by reveal

Det är inget fel på min T230, så det så!

Posted by montana on Mar-02-2006 03:06:

just kom hem från göta källare. hipp-e från h-foundation lirade och det var mäktigt bra

Posted by SteveTranz4ever on Mar-05-2006 02:35:

MEN GÅ OCH LÄGG MIG NU STIIIIIIIIIIIVVVVV !!!!

Du seg-smurfar ju ändå bara på massa sega siter !!!

Ska kolla Simpsons - Treehouse Of Horror XVI nu tills jag somnar !

Posted by Braxen on Mar-05-2006 03:06:

Vart på galen fest, vi typ vann idag (innebandy) å e klara för kval till div.2 .. så d firades

Posted by nekholm on May-07-2006 20:29:

Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu!

Posted by zoric on May-07-2006 20:39:

quote:
Originally posted by nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu!

Den är iofs 22:39

EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2

Posted by Cloudburst on May-07-2006 21:06:

läggdax snart, presentation kl 8 imorn och sen jobb med projekt hela dan före deadline. Kul.

Posted by Laszlo on May-08-2006 07:47:

quote:
Originally posted by nekholm

Vad i bävern....jag gick o la mig vid fyra i morse, gick upp vid åtta. Ska till kneget nu, sluta gnäll

Posted by nekholm on May-08-2006 14:29:

quote:
Originally posted by zoric
Den är iofs 22:39

EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2

Exakt, vi är en timme före er

Posted by Try on May-11-2006 00:23:

för att det var varmt i rummet. Så jag öppnade fönstret och efter ett tag hör jag en hel gosskör som börjar sjunga. och det var en halvtimme sedan de började. undra för vem de sjunger såhär mitt i natten, en vardag...

... ju för sig är det ganska vackert men för min del får de gärna sluta så jag kan sova

Posted by Dahl on May-16-2006 00:20:

Gosskör De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.

Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa...

Posted by DjAviander on May-23-2006 12:05:

quote:
Originally posted by Dahl
Gosskör De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.

Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa...

Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P

Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)

Posted by Pjox on May-27-2006 02:32:

quote:
Originally posted by DjAviander
Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P

Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)

Det är alltid bra att MSNa bort sin tid med oss flickor

Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...

Posted by Jeremy H on May-27-2006 05:21:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...

Haha! Visst var studenten riktigt riktigt kul, men det där var väl lite väl deprimerande sagt av läraren?

Nu ska jag iväg o skriva tenta! Sen väntar ett 13 veckors sommarlov

Posted by Nemesis44 on Jan-01-2008 13:05:

Two NYE club gigs and an after party... it's about 13:05 here in the UK...
Probably time to go to bed...

Nem

Posted by Laszlo on Jan-01-2008 15:21:

quote:
Originally posted by Nemesis44
Two NYE club gigs and an after party... it's about 13:05 here in the UK...
Probably time to go to bed...

Nem

Yeah, it sucks to be a dj!

Posted by Nemesis44 on Jan-01-2008 15:28:

quote:
Originally posted by Laszlo
Yeah, it sucks to be a dj!

He he, verkligen...
Får nästan försöka att skriva lite på svenska, nyttigt för mig. Jag ser att du spelar ute en hel del nu. Najs!

Har du börjat att producera då? It's about time if not wouldn't you say?

Nem

Posted by Laszlo on Jan-01-2008 15:41:

quote:
Originally posted by Nemesis44
He he, verkligen...
Får nästan försöka att skriva lite på svenska, nyttigt för mig. Jag ser att du spelar ute en hel del nu. Najs!

Har du börjat att producera då? It's about time if not wouldn't you say?

Nem

It would be about time, men företaget tar upp det mesta av min vakna tid just nu

Posted by Snowave on Jan-02-2008 15:59:

Snowave goes Zombie!!! =P

Vad ska man göra!? Jag har vart vaken nu 2 dygn på raken.
Allt jag vill göra är att sova.... men jag hör musik ihuvudet som gör att jag kan inte somna...... Endless tunes......

Posted by ecccc on Jan-05-2009 13:46:

Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna

Posted by Laszlo on Jan-05-2009 16:00:

quote:
Originally posted by ecccc
Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna

Nej då, det händer inte bara med trance. Senaste låten jag inte kunde sluta lyssna på utan malde igenom en hel dag i utan avbrott var nog Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance wiv me. Nästa dag var begäret efter den inte lika stort

Posted by DjAviander on Jan-06-2009 04:26:

Varfor ar jag fortfarande uppe?

Ptja - FOR ATT JAG AR PA ANDRA SIDAN JORDEN!

NZ<3

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 »