TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 »
ik ken een paar mensen die nog nooit op een EDM-feest zijn geweest, die nog nooit van armin van buuren en zo hadden gehoord, die geweest zijn "omda het zo ne sjieke show zou zijn".
wat een goeie marketingmachine toch allemaal niet kan doen...
Ik ben ook al naar Werchter geweest waar ik 3/4de van de affiche ni kende 
van DJ Megamix had ik ook nog nooit gehoord 
| quote: |
| Originally posted by djcresto van DJ Megamix had ik ook nog nooit gehoord |
| Originally posted by Bertn wat een goeie marketingmachine toch allemaal niet kan doen... |
... mss dat'k daarom hun strategie ook verdedig ...
| Originally posted by djcresto van DJ Megamix had ik ook nog nooit gehoord |
@ Elof : heb jij eigenlijk wat mensen kunnen herkennen tussen het publiek
?
En ow ja, daarjuist al 1 uur van Tiesto zen set (Disneyland) gehoord.
Man man man, echt vet. Misschien hadden al die weners beter naar daar gegaan.
| Originally posted by pooley En ow ja, daarjuist al 1 uur van Tiesto zen set (Disneyland) gehoord. Man man man, echt vet. Misschien hadden al die weners beter naar daar gegaan. |
| Originally posted by emma waar heb je die gevonden ? |
| Originally posted by pooley En ow ja, daarjuist al 1 uur van Tiesto zen set (Disneyland) gehoord. Man man man, echt vet. Misschien hadden al die weners beter naar daar gegaan. |
Gewoon naar d� site gaan en hem binnen halen met bittorent. Werkt perfect! 
Ik haal nu trouwens van daar Hernan zijn show binnen van afgelopen zaterdag, veel vetter!
Heerlijke site in ieder geval 
Tiestoset @ Disneyland is idd erg vet!!!
Weet iemand nog wat het laatste liedje was dat Marco V draaide?
Was die oude klassieker, maar een geweldige schijf.
Thanks
| Originally posted by dj Ridou Weet iemand nog wat het laatste liedje was dat Marco V draaide? Was die oude klassieker, maar een geweldige schijf. |
bedankt daarvoor, had al zitten zoeken en lezen, maar ben het niet tegengekomen.
Thanks
| Originally posted by Aur�lie @ Elof : heb jij eigenlijk wat mensen kunnen herkennen tussen het publiek ? |
niet echt. Tijdens de sets van de andere dj's stond ik bovenaan in de ruimtes waar de stoeltjes zitten. Ik had een mega uitzicht over de ganse zaal en de dj booth. Ik had vrij veel bekijks toen ik nogal wild werd toen Armin de nieuwe Fred Baker - La part des anges draaide. Dat was een nummer dat ik ook wilde draaien in mijn set, maar toen Armin het bracht stond ik daarboven als enige te shaken
| Originally posted by pooley Ik ben ook al naar Werchter geweest waar ik 3/4de van de affiche ni kende |
naar dranouter gade met u ouders of om te smoren?
Originally posted by dj Elof niet echt. Tijdens de sets van de andere dj's stond ik bovenaan in de ruimtes waar de stoeltjes zitten. Ik had een mega uitzicht over de ganse zaal en de dj booth. Ik had vrij veel bekijks toen ik nogal wild werd toen Armin de nieuwe Fred Baker - La part des anges draaide. Dat was een nummer dat ik ook wilde draaien in mijn set, maar toen Armin het bracht stond ik daarboven als enige te shaken Toen ik in de zaal kwam heb ik wat Zillion mensen tegen gekomen en ook uit Kokorico, maar geen D4M'ers of T.A.'ers. En vanaf de dj booth (die dan nog rond draaide) zag ik moeilijk wie er in de zaal stond. Ik was ook t� zenuwachtig en t� geconcentreerd bezig om toch maar geen fouten en zo te maken. |
. En tijdens born slippy heeft een vriend me in zen nek genomen en hebben we een rondje gedaan rond de djbooth
. Dus je was zeker niet de enige die wat enthousiast was
| Originally posted by pooley naar dranouter gade met u ouders of om te smoren? |
Sinds vandaag staat mijn set van vorige zaterdag op www.dance-tunes.com (onder DJ MIXES). ID&T heeft de rechten gecleared voor alle nummers, maar ��ntje lukte niet, namelijk Deep Dish - Say hello. In ruil geven ze de volledig intro en outro van mijn set erbij.
Opgelet, het is een betaalde download (namelijk 7,70 EUR).
| Originally posted by dj Elof Sinds vandaag staat mijn set van vorige zaterdag op www.dance-tunes.com (onder DJ MIXES). ID&T heeft de rechten gecleared voor alle nummers, maar ��ntje lukte niet, namelijk Deep Dish - Say hello. In ruil geven ze de volledig intro en outro van mijn set erbij. Opgelet, het is een betaalde download (namelijk 7,70 EUR). |
| Originally posted by Phortastic no offence hoor maar 7.70 � voor ne liveset te downloaden?? LOL beetje overdreven IMO |
Je zou Kindred Spirits ermee wat steun kunnen geven