TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Partyhardy! on Apr-28-2005 17:06:

Zo heel erg kick een nieuw mix-album van Sasha! 20juni dus, can't wait!

quote:
Originally posted by tijs08
Zaterdag naar La Rocca (Belgie) geweest.. Bedrock feest met Steve Gerrard en Pole Folder.

Pole Folder @ La Rocca (23-04-2005)

Daar kun je hem downloaden, 115mb De eerste plaat die je hoort Living the Dream (Dekay remix) is nog de laatste plaat van Steve Gerrard!

Posted by Djeebie on Apr-28-2005 17:08:

Ik vind die 'hip-hop' voorkant juist veel vetter. Echt een vet design. Blijf benieuwd naar de tracklist en blind kopen doe ik ook nog steeds wel.

Posted by tijs08 on Apr-28-2005 18:19:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
De eerste plaat die je hoort Living the Dream (Dekay remix) is nog de laatste plaat van Steve Gerrard!

bij 13 minuten is Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Mix)

bij 55 minuten Vector 13 - God has lost its soul (Original)

toch wel een lekker setje als ik hem zo terug hoor! Thanks spaceboss!

Posted by SnuggLe on Apr-29-2005 15:30:

Op www.djmixes2k.com, de bittorent sectie daarvan, staat de nieuwe set van Six4Eight oftewel Eelke Kleijn. De meeste mensen hier kennen hem wel dacht ik.

Vorige set van hem die ik hoorde was echt steengoed en heeft weken aangestaan, dus nu is er weer een leuke nieuwe!

Link: http://mixes.dfx.at/details.php?id=297

Eelke Kleijn residency @ ETN.fm 25-04-2005

01. Ourhouse - Dropout (Mike Monday Remix)
02. DJ Nukem - Backstage (Martin H Remix)
03. Yin Yunk - Langstrasse
04. Shamano - Break It Down
05. Hughes & Spier - Nastydirtysexmusic (Hughes & Spier Mix)
06. Dennis Christopher feat. Big Black & Beautiful - Good Love (Mark Simmons Freaky Filter Mix)
07. DJ Flex & Sandy W - Love For You (Axwell Remix)
08. Hughes & Spier - Helm Deep
09. Benjamin Bates - Whole (Steve Angello's Oversized Dub)
10. Situation 2WO - Way2Tite (Marco Bellini & Val Weller Remix)
11. Clubbervision - Future (Dub)
12. G-Pal - Ophra
13. Clubbervision - Everything (Clubbervision Dark Mix)
14. Digital Poison - Blackout! (Main Mix)
15. Eelke Kleijn & Rutger van Bostelen - ID
16. Mendo - Watermelon (Mendo's Iberican Mix)
17. William Umana - I'm Listening (Columbian Tribe Remix)
18. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Remix)
19. Joshua Collins - Must Please You
20. Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can Remix)

Posted by sndh on Apr-29-2005 19:39:

quote:
Originally posted by tijs08
bij 13 minuten is Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Mix)

bij 55 minuten Vector 13 - God has lost its soul (Original)

toch wel een lekker setje als ik hem zo terug hoor! Thanks spaceboss!

lekkere set ja! Heb er maar een ID-topicje bij gemaakt: LINK

verder zijn er twee setjs opgedoken van Jimmy van M en Andy Moor > LINK

en op dit moment is Chable 'bezig' op ETNfm, een exclusieve set zeggen ze, record t maar we zullen zien...

Posted by magrec on May-01-2005 19:17:

met dank aan jerry via groovecollection...

een recent setje van jimmy van m.

http://www.comuniqueation.net/externe/jimmyvanm@comuniqueation_22_4_2005.mp3

Posted by Tim81 on May-01-2005 19:23:

Morgen meteen ff setje van Jimmy van M ophalen...

Posted by sndh on May-01-2005 19:41:

quote:
Originally posted by magrec
met dank aan jerry via groovecollection...

een recent setje van jimmy van m.

http://www.comuniqueation.net/exter...n_22_4_2005.mp3

die postte ik in de post erboven al

Posted by magrec on May-01-2005 19:44:

quote:
Originally posted by sndh
die postte ik in de post erboven al

ahzo ik zie het nu pas hehe

(alle eer gaat dus uit naar sandah )

Posted by SnuggLe on May-01-2005 19:55:

James Holden begint bij mij echt steeds verder in achting te dalen..... Waarom? Neem nou DEZE set (die uit twee delen bestaat, dus hier ook staat), en ook een setjes wat ik laatst van hem had. Echt altijd dezelfde nummers! Hoevaak per jaar vernieuwd hij zijn platentas? Of zit er een groot slot op die hij alleen mag openen op feesten? Out @ Night komt weer voorbij, netzoals Safari. Leuke plaatjes op zich, maar hij teert wel steeds op dezelfde platen...

Beetje jammer toch.....

Ben ik de enige die die mening toebedeeld is, of hebben meer mensen het idee dat Holden niet echt vernieuwd?

Posted by sndh on May-01-2005 20:15:

quote:
ahzo ik zie het nu pas hehe

(alle eer gaat dus uit naar sandah )

haha far too kind

ben het wel met snuggie eens, holden moet duidelijk zijn platentas eens gaan vernieuwen, en weer eens een BC release erdoorheen drukken. Eind vorig jaar kwamen ze lekker snel echter mekaar maar na Dextro was t tijden stil. Nu komt Extrawelt - Soopertrack of zo uit, en die vind ik helemaal niets. Nathan released ook niets op BC blijkbaar...The MFA anyone?
Hoop dat ie van de zomer weer wat vette platen uit zijn tas tovert, want om nu nog steeds britters te horen....

Posted by tango on May-02-2005 11:54:

quote:
haha far too kind

ben het wel met snuggie eens, holden moet duidelijk zijn platentas eens gaan vernieuwen, en weer eens een BC release erdoorheen drukken. Eind vorig jaar kwamen ze lekker snel echter mekaar maar na Dextro was t tijden stil. Nu komt Extrawelt - Soopertrack of zo uit, en die vind ik helemaal niets. Nathan released ook niets op BC blijkbaar...The MFA anyone?
Hoop dat ie van de zomer weer wat vette platen uit zijn tas tovert, want om nu nog steeds britters te horen....

Tja, deze discussie is inderdaad al tijden aan de gang over holden. Maar volgens mij wil holden een unieke sound neerzetten. Ik denk dat hij daarvoor naar zijn mening te weinig goeie platen heeft en dus elke keer dezelfde platen blijft draaien. Ook om zijn border community sound te supporten. De reden dat er de laatste tijd weinig te doen was bij BC kwam door het feit dat James druk bezig is met zijn EP. Deze schijnt bijna af te zijn en zoals het er nu naar uitziet wordt het [BC009] James Holden - My EP met daarop 6 tracks. Maar dat neemt niet weg dat holden als 'lui' bekent staat bij de mensen die hem kennen dus je weet het maar nooit.

Wat Nathan Fake betreft, hij heeft al een compleet album klaarliggen. Het is nu aan holden om dat album een release te geven. The MFA zijn ook druk met nieuwe producties en remixes. Vorige week is hun remix van Ellen Allien - Magma uitgekomen.

En wat betreft BC008, ik vinnem best wel relaxed. Met name de A-side, de B trekt me niet zo. Maar HIER een sample van 'Soopertrack' voor de mensen die hem nog niet kennen.

Posted by Partyhardy! on May-02-2005 20:25:

Lekkere set van Bart van Wissen

Wel wma kwaliteit, 43 mb. Maar heel vette tracks! van de Extrema Music site

Posted by HiGH_NrG on May-02-2005 20:43:

Kan het nog groter?

Posted by Partyhardy! on May-02-2005 20:44:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kan het nog groter?

hehe foutje

Posted by Stephan B on May-02-2005 21:11:

OK ff een vraag tussendoor aan al de prog fans hier op TA. Kunnen jullie nou eigenlijk ook goed los gaan op Progressive? Persoonlijk wordt ik van progressive niet echt koud of warm. IK kan de muziek wel waarderen, maar om nou echt erop te dansen tot je erbij neervalt..nee. Er zit niet echt een soort van spanning in of climaxen zoals bij Trance, of zie ik dit nou verkeerd. Het blijft allemaal redelijk stabiel met hier en daar wat pieken maar niet echt super noemenswaardig. Kan een kwestie van smaak zijn, maar ik zie Prog meer als muziek waar je geduldig naar moet luisteren om het te waarderen. Maar wat zijn de meningen onder de andere TA'ers?

Posted by HiGH_NrG on May-02-2005 21:16:

quote:
Originally posted by Stephan B
OK ff een vraag tussendoor aan al de prog fans hier op TA. Kunnen jullie nou eigenlijk ook goed los gaan op Progressive? Persoonlijk wordt ik van progressive niet echt koud of warm. IK kan de muziek wel waarderen, maar om nou echt erop te dansen tot je erbij neervalt..nee. Er zit niet echt een soort van spanning in of climaxen zoals bij Trance, of zie ik dit nou verkeerd. Het blijft allemaal redelijk stabiel met hier en daar wat pieken maar niet echt super noemenswaardig. Kan een kwestie van smaak zijn, maar ik zie Prog meer als muziek waar je geduldig naar moet luisteren om het te waarderen. Maar wat zijn de meningen onder de andere TA'ers?

Smaken verschillen...

Ik kan bijvoorbeeld totaal niet meer los gaan op de trance van tegenwoordig...

Posted by sndh on May-02-2005 21:18:

wacht maar, over een tijdje ga je ook los op progressive, tis onvermijdelijk...

Posted by Roger on May-02-2005 21:25:

quote:
wacht maar, over een tijdje ga je ook los op progressive, tis onvermijdelijk...

nou ik denk van niet, vanmiddag b2b ging toch behoorlijk de techno kant op

mijzelf maakt het niet zo veel uit, groove progressive trance of techno, ik ga wel uit mn plaat heur

Posted by SnuggLe on May-03-2005 05:24:

quote:

Sorry maar ik vind dit echt een totaal STUPID vraag! DUH we kunnen losgaan op progressive. Nee we staan de hele avond met elkaar te discussieren hoe vet en ethisch verantwoord die plaat wel niet was... Duh

Maar het antwoord is idd: smaken verschillen....

Ik kan netzoals High NRG ook totaal niet meer los gaan op de trance van tegenwoordig...

Posted by SnuggLe on May-03-2005 05:36:

Fucking hell, het moet niet gekker worden. Oke, Sander K. has officially been hyped

Een user van het forum hier, een zwaar irritante Tiesto14 die altijd helemaal "OMFG I DIE" over Tiesto was, begint me nu te spammen met berichten om Sander K. sets van me te downloaden. Hoe hij erbij komt geen idee, maar dit kreeg ik:

quote:
Sander Kleinenberg - sputnik_intensivstation [04-09-04]

http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=sander

Hi...

I was wondering if you could upload this set that you spoke about, in the tracklist section (link above), to my FTP.

I have been looking for it, for so long...can you please help me?
I will give you my info if you can help...

Thanks so much
Brooks
=)

Heel fijn dus... Deed hij eerst al vaker voor Tiesto sets. Tiesto14 = nu dus SanderK14...

Waar gaat het heen met de wereld?

Posted by Phortje on May-03-2005 06:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry maar ik vind dit echt een totaal STUPID vraag! DUH we kunnen losgaan op progressive. Nee we staan de hele avond met elkaar te discussieren hoe vet en ethisch verantwoord die plaat wel niet was... Duh

Maar het antwoord is idd: smaken verschillen....

Ik kan netzoals High NRG ook totaal niet meer los gaan op de trance van tegenwoordig...

Haha eensch
En er zijn zeker ook wel climaxen in veel prog-platen te vinden, misschien alleen niet op de standaard-trance-break-manier-waarbij-elke-hetzelfde-klinkt

Posted by magrec on May-03-2005 06:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Fucking hell, het moet niet gekker worden. Oke, Sander K. has officially been hyped

Een user van het forum hier, een zwaar irritante Tiesto14 die altijd helemaal "OMFG I DIE" over Tiesto was, begint me nu te spammen met berichten om Sander K. sets van me te downloaden. Hoe hij erbij komt geen idee, maar dit kreeg ik:

Heel fijn dus... Deed hij eerst al vaker voor Tiesto sets. Tiesto14 = nu dus SanderK14...

Waar gaat het heen met de wereld?

Mjah ik heb al 5 pm's van hem...reageer er al niet meer op.

Posted by SnuggLe on May-03-2005 06:55:

quote:
Mjah ik heb al 5 pm's van hem...reageer er al niet meer op.

Ik zit inmiddels ook op dat aantal.
Ik reageerde sowieso al niet, laat hem maar lekker

Posted by magrec on May-03-2005 06:59:

quote:

euhhhh het is geen trance nee waar je elke 5 minuten weer een break hebt (stilstaan )

Het gaat om de drive die in progressive zit. Je laten meeslepen door de muziek en goede dj's weten op het juiste moment te pieken en inderdaad zo'n piek is anders dan dat je op trance feestjes hoort.
Het is allemaal niet zo voorgekauwd.

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 »