TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 »
slechte vocal en kutmelodie vind ik =).
btw, kunnen we de andere sets nog verwachten? Voor die van jullie (tom&jasper) sta ik echt wel te springen!
Ik ga vanavond nog beginnen opnemen, dus de set van Pooley en Despe zou vanavond klaar moeten zijn! 
BTW, is 128kb goed genoeg, of willen jullie alles in 192kb - met een veel groter bestand als gevolg?
| quote: |
| Originally posted by Gladius slechte vocal en kutmelodie vind ik =). btw, kunnen we de andere sets nog verwachten? Voor die van jullie (tom&jasper) sta ik echt wel te springen! |

If that's what you and the others want, geen probleem dan 
| Originally posted by Jasperovitsj If that's what you and the others want, geen probleem dan |
Het zou natuurlijk het live-element missen, maar het is niet dat er achtergrondgeluid mee is opgenomen, dus veel verschil zal er niet zijn. Kheb ook niet altijd foutloos gemixt, maar persoonlijk stoorde ik me er ni zo hard aan, de sfeer zat goed. 
Maar ja, om achteraf opnieuw te horen ist idd misschien leuker om het nog eens "live in the living" over te doen...
bwoa, ik wil de live set ... thats the real stuff ... ik stoor me niet aan een foutje (zie tiesto discussie) ... ik weet dat er sfeer was ... en da is multi importante e 
nujah, dat was ff de 'ik' vorm ... ge ziet ma waar ge ons en uzelf een plezier mee wilt doen
its up to you
*edit* ik vind 192kbps wel goe
, nujah, 128 is ook al goe ze, ben al blij daje't werk erin stopt jasper 
192. en liever nog meer 
128kb klinkt nog best goed hier, en ik moet ook rekening houden met onze versleten PC plus die klote uploadlimiet van Telenet. Dus ik zal ze voorlopig ff in 128kb opnemen, en als dat echt niet goed is zal ik ze wel in 192 zetten. 
De set van Pooley en Despe is trouwens klaar, dus bring on the webspace and FTP's! 
kzal u men acc & pass geve van ftp , dan upload je em maar, okeej? kzal u ff pm'en morge 
Toppie! 
| Originally posted by Xilver Ja, ma ikke ni... Heb die hier, en opnieuw beluisterd... Kben beschaamd ![]() |
Setje van Vylix ook beschikbaar voor upload 
| Originally posted by djcresto In de set van ei en freezel zitten toch ook wel een aantal mixfouten, niemand heeft er hier al iets over gezegd. Op locatie mixen blijkt toch een pak moeilijker dan het thuis te doen, niemand hoeft daarvoor dus beschaamd te zijn. |
Mijn eerste echte post seh, de BeTa party was gewoon zalig. Skoon Fotoke
en alles blijven geven, ik sta er ook nog op andere op, maar die zijn zo duidelijk niet 
edit: Just in case, ik ben dus de rechtse 
\o hoi Jorg!
ik kan geen enkel setje downloaden wss...
@ limiet op kot! wil iemand zo lief zijn om die op cd te zetten voor mij als ze beschikbaar zijn... 
| Originally posted by Zehra ik kan geen enkel setje downloaden wss... @ limiet op kot! wil iemand zo lief zijn om die op cd te zetten voor mij als ze beschikbaar zijn... |
| Originally posted by Jasperovitsj Setje van Vylix ook beschikbaar voor upload |
De eerste 2 setjes worden straks geupped op Despe's FTP, dus contacteer hem ervoor 
| Originally posted by SL33PY Mijn eerste echte post seh, de BeTa party was gewoon zalig. Skoon Fotoke en alles blijven geven, ik sta er ook nog op andere op, maar die zijn zo duidelijk niet ![]() edit: Just in case, ik ben dus de rechtse |
Joa tisgoed, dan zullen we hem maar online smijten met de nodige trainwrecks he 
Despe, kunt ge de ftp-gegevens eens PM'en, dan gooi ik die straks thuis online.
woohooo, de max Tom!
Set van Pheatus ook beschikbaar voor upload naar eender wie ze wil sharen! 
ik heb 20 mb webspace!!!
(maar ik veronderstel da ge daar niet veel mee zijt
)
ff zien of ik ook ergens die setjes kan beluisteren
hmm , als ge nie op men webspace geraakt, spreek me dan es aan op msn