TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
Posted by Config on Aug-07-2006 12:29:
| quote: |
Originally posted by FredNova
Hoe oud zijt ge?
(just asking) |
men leeftijd staat op profile dacht ik. Maar indien ge geen goesting hebt om te kijken: 21
Posted by diddi on Aug-07-2006 12:32:
Voor de tweede keer:
Benniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Get back here!
Chill out ppl 
Posted by Xilver on Aug-07-2006 12:32:
En zit al 2 jaar op t.nu de wijsneus uit te hangen, en nu hier. Maar de Beta Party was wel z'n eerste trance feestje. Der klopt iets niet in da plaatje.
Posted by Push2005 on Aug-07-2006 12:34:
Een weekje suspension zal hem wel deugd doen; zelfs mellowhead is voor minder de laan uitgestuurd geweest 
Posted by Devilex on Aug-07-2006 12:47:
Ik snap eigenlijk het probleem niet, ik heb ConFig hier nog niemand zien beledigen of uitdagen. Alleen wordt er als hij iets post dat min of meer voor discussie vatbaar is meteen met scherp gereageerd en dan zijn we vertrokken.
Mss lees ik de juiste topics niet of zie ik posts over het hoofd maar verder zie ik toch niets.
Posted by eieregooie on Aug-07-2006 13:07:
Originally posted by Devilex
Ik snap eigenlijk het probleem niet, ik heb ConFig hier nog niemand zien beledigen of uitdagen. Alleen wordt er als hij iets post dat min of meer voor discussie vatbaar is meteen met scherp gereageerd en dan zijn we vertrokken.
Mss lees ik de juiste topics niet of zie ik posts over het hoofd maar verder zie ik toch niets. |
Idd
Iedere keer als er hier een nieuweling aanklopt die niet direct 100% in het plaatje past, wordtie overspoeld met flames van oudere gebruikers. Zo gaat het al lang, dit is niet de eerste keer... En wat dat betreft geef ik ConFig gelijk dattie lekker rond blijft hangen. De aanhouder wint zullen we maar zeggen, kijk maar naar mellow_head bvb.
En ftr, mellow_head was niet voor minder weggestuurd 
diddi, wat verwacht je nou eigenlijk dat benny zou doen alsie terug was?
Posted by diddi on Aug-07-2006 13:09:
Gewoon ff orde op zaken stellen... Wat post'jes naar de Off topic thread verplaatsen bv.
Posted by eieregooie on Aug-07-2006 13:10:
Ik dacht dat er juist zo'n groot probleem was met het offtopic thread?
Ik meen me te herinneren dat je daar ook om benny riep?
Posted by Push2005 on Aug-07-2006 13:12:
Originally posted by eieregooie
Iedere keer als er hier een nieuweling aanklopt die niet direct 100% in het plaatje past, wordtie overspoeld met flames van oudere gebruikers. |
Nogal logisch: elke gebruiker is ouder dan een nieuweling
Posted by eieregooie on Aug-07-2006 13:13:
Originally posted by Push2005
Nogal logisch: elke gebruiker is ouder dan een nieuweling |
En dus moet er maar geflamed worden?
Posted by Push2005 on Aug-07-2006 13:23:
En dus moet er maar geflamed worden? |
Ik had het over uw zin; nie over de inhoud 
En nee, ik ken amper nieuwe gebruikers die geflamed werden... Ik ken ook geen nieuwe gebruikers die 30 posts per dag maken vol zever en zo de grote jan komt uithangen.
Meeste mensen houden zich wat 'low profile' in het begin om de werking van het forum beter ge begrijpen.
Overigens zijn er ook genoeg die zich stoorden aan die hele interventie van jou en Loraine in verschillende topics; vroeger deed je da toch niet
. Nogal wiedes dat je config zn kant kiest aangezien je zelf onnozel hebt zitten doen 
Das u nie kwalijk genomen omda get gestopt zijt; maar den anderen deed constant door.
Ik zeg nu maar wat vele gebruikers denken, je kan het misschien lullig vinden maar het is hier nog steeds anders dan NLTA 
En hij mag dan misschien wel blijven, een 2de kans op een eerste indruk krijg je toch niet. Das het laatste dak erover kwijt wou.
Posted by diddi on Aug-07-2006 13:24:
Ik dacht dat er juist zo'n groot probleem was met het offtopic thread?
Ik meen me te herinneren dat je daar ook om benny riep? |
dat was om een andere reden dacht ik...
Posted by Config on Aug-07-2006 13:41:
..en zo de grote jan komt uithangen.
maar den anderen deed constant door.
|
1. geef me eens 3 posts waar ik de grote jan heb uitgehangen en me beter voordeed als de rest. zoek maar goed. 'Den anderen' heeft een naam ook btw.
2. doordoen met wat? kheb de laatste dagen nix van zever gepost, men enige replies hier waren over et belachelijk geflame aan mijn adres. Als ik zever heb gepost was het in de off-topic aka 'zeverthread'.
Een eerste indruk op een forum is totaal van geen belang, tis een IRL indruk die telt. en dan nog zijn er veel mensen die later van gedacht veranderen.
Posted by djcresto on Aug-07-2006 13:48:
twordt tijd dat er eens sommige mensen hier even buiten gaan spelen ipv een ganse dag voor hun pc te hangen. Chill out dudes!
Posted by Xilver on Aug-07-2006 13:50:
Originally posted by djcresto
twordt tijd dat er eens sommige mensen hier even buiten gaan spelen ipv een ganse dag voor hun pc te hangen. Chill out dudes! |
I wish I could
Posted by Config on Aug-07-2006 13:54:
Originally posted by Xilver
En zit al 2 jaar op t.nu de wijsneus uit te hangen, en nu hier. Maar de Beta Party was wel z'n eerste trance feestje. Der klopt iets niet in da plaatje. |
effe herformuleren.
1. ge moogt mij ook eens bewijzen waar ik op T.nu de wijsneus zit uit te hangen. Heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen ook. Hang ik hier de wijsneus uit? Je mag me dat ook eens uitleggen dan. Heb ik hier al zoveel meningen verspreidt die van zoveel egoisme of eigendunk overlopen? Ik dacht het niet he?
2. Beta was men eerste feest dat als trancefeestje mag beschouwd worden. Ik ben heus al naar andere feestjes geweest waar er ook trance gedraaid werd, maar die beschouw ik niet als trancefeesten omdat er daar niet alleen trance werd gedraaid.
Wat is je probleem met et feit dat Beta men eerste trancefeest was eigenlijk?
Staat dat gelijk met et feit dat ik pas recent in trance ben gestapt? Neen.
Wil dat zeggen dat ik daarom niets zou weten over trance in het algemeen?
Neen.
Ik kan nog een tijdje zo doorgaan hoor maar denk dak mijn punt al genoeg heb gestaafd met redenen.
Posted by X-Tune on Aug-07-2006 13:59:
Originally posted by Xilver
I wish I could |
Get a real job, ambitieloze nerd.
Posted by Config on Aug-07-2006 14:05:
Een weekje suspension zal hem wel deugd doen; zelfs mellowhead is voor minder de laan uitgestuurd geweest |
men laatste quote:
suspension? waarom? ging ik over de schreef dan?
Wie moest hier zo nodig CONFAG int vet gaan reply-en? juist ja. Heb ik ook maar 1 persoon hier als eerste aangevallen? Neen.
Als ge een voetbalmatch speelt en ge maakt als verdediger een fout waardoor een aanvaller de bal gewoon kan binnenschieten dan gaat ge de keeper toch ook niet vervangen h�? Ik dacht van niet. Meestal laten ze de verdediger zelfs nog staan dan. Maar gij zou direct een andere keeper in de goal willen.
Denk eerst eens goed voor je zo'n onzin post.
Posted by eieregooie on Aug-07-2006 14:08:
Overigens zijn er ook genoeg die zich stoorden aan die hele interventie van jou en Loraine in verschillende topics; vroeger deed je da toch niet  |
Zo nu en dan
Beetje ongegeneerd op de reply knop drukken kan geen kwaad van tijd tot tijd 
En ik kies geen partij hoor, ik geef gewoon m'n mening. Ik ben t ook niet volledig met ConFig eens... Maar het is een beetje met ze allen tegen een, dus laat mij ook lekker wat tegengas geven
Posted by FCB_Fanatic on Aug-07-2006 14:14:
Maar het is een beetje met ze allen tegen een |
gaan we een beetje veralgemenen, ja
ik heb niks tegen Confog / Congif / Confug ... ik ken da manneke nie eens
Posted by eieregooie on Aug-07-2006 14:24:
Originally posted by FCB_Fanatic
gaan we een beetje veralgemenen, ja
ik heb niks tegen Confog / Congif / Confug ... ik ken da manneke nie eens |
Excuses...
een heleboel tegen 1
Posted by Xilver on Aug-07-2006 14:39:
Originally posted by X-Tune
Get a real job, ambitieloze nerd. |
En wat verstaat ge onder een echte job dan? Achter de vuilkar lopen?
En ochja, een eigen zaak starten is nimeer ambitieus dan tegenwoordig ofwa?
Posted by mellow_head on Aug-07-2006 15:47:
ConFag
why didn't I came up with that? 
Posted by 1Million$shot on Aug-07-2006 16:02:
KINDERS !!!!!
allez, nu is't genoeg geweest !! allemaal terug braaf met elkaar spelen !!

Posted by TOR on Aug-07-2006 17:43:
Laten we niet vergeten dat het een forum betreft hier, geen chatbox.
Persoonlijk heb ik ook geen zin om tussen eindeloze pagina's waardeloze rommel de interessante dingen te zoeken..
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »