TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread #4
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »
Prison Break in Belgi�:
Achtentwintig gevangenen zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag rond 02.00 uur ontsnapt uit de gevangenis van Dendermonde in Oost-Vlaanderen. Twee gedetineerden hebben volgens parketwoordvoerder Christian Du Four hun celdeur opengebroken en daarna een drietal cipiers vastgehouden. Met hun sleutels hebben ze 26 andere medegevangenen bevrijd.
Daarbij raakte niemand gewond. Met de sleutels raakten de mannen uiteindelijk op de binnenkoer van de gevangenis, waar zij dan over de muur klauterden en zo buiten geraakten. Hoe de gedetineerden aan het nodige materiaal kwamen om hun celdeur open te breken, is nog onduidelijk. Ook is voorlopig niet bekend of er bij de ontsnapte gevangenen gevaarlijke criminelen zijn.
De politie is een grootscheepse zoekactie gestart, onder meer met een helikopter. De korpsen van Dendermonde en de omliggende gemeenten werken hieraan mee, net als de spoorwegpolitie. Al zes gevangenen zijn opnieuw ingerekend. Naar de anderen wordt koortsachtig gezocht.
In de gevangenis van Dendermonde zijn alleen mannen opgesloten
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_245611.html
Gisteren zoals vermeld naar de factory geweest met Xilver en Nyah...
De avond begon rustig en we konden wat zitten babbelen (Xilver had zeker zijn werk met zijnen buurman denkek
). Om half 12 begon de eerste dj, DJ DO, aan zijn set voor een bijna volledig lege zaal. Z'n setje was op zich wel nog goed, ook qua technieken, maar het volk kwam pas binnen tegen dat hij bijna gedaan had.
De volgende dj die moest draaien zal de contest waarschijnlijk winnen, niet omdat hij zo goed is, maar het viel nogal op dat hij zijn truitje van garcon even inruilde voor een gewone t-shirt om zijn setje te doen... Dj Romz draait dan ook nog eens bijna wekelijks in de factory en wist dus welke muziek te spelen. Toch kreeg hij het volk niet zo heel goed mee en maakte hij enkele foutjes...
De volgende dj hadden ze beter thuis gelaten... Dj Shadow taste zowel in het duister op gebied van mixtechnieken als van muziekkeuze. Hij behaalde de ene na de andere 100% perfecte trainwreck en speelde daarbij al het volk buiten...
Dat was natuurlijk jammer voor Xilver die vlak na hem moest draaien. Hij begon zijn set redelijk hard en nogal electro getint, maar omdat het volk toch niet mee wou ging hij al snel over naar iets dat wat dichter bij z'n eigen genre aanleunde... 'Portishead - Roads' en 'cafe del mar is up in flames' waren alvast even kippevelmomenten en ook perry o'neill viel goed in de smaak!!
Daarna ben ik naar huis gegaan, dus de volgende dj's kan ik niets meer over zeggen, maar misschien laat Xilver daar nog wel iets van weten... Allesinds heeft Xilver voor mij zeker een plaats in de finale verdient en gaan we ook dan weer supporteren
Foto's volgen hopelijk door Nyah (hint hint hint
)
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG Hij begon zijn set redelijk hard en nogal electro getint |
?
| Originally posted by Phortastic rofl... Cygnus does this ring a bell mate? |
lol die hebben te veel naar Prison Break gekeken

| Originally posted by Push2005 The Navigator ? |
| Originally posted by domineesje lol die hebben te veel naar Prison Break gekeken |
| Originally posted by MikeVee Kijk eens 4 posts eerder |
| Originally posted by CygnusX Het blijft mij achtervolgen |
Zijn er deze week nog threads deleted ofzo? Ik ben weer bijna 200 posts kwijt 
| Originally posted by Jasperovitsj Zijn er deze week nog threads deleted ofzo? Ik ben weer bijna 200 posts kwijt |

twas een gezellig druk dagje in Dendermonde 
| Originally posted by Dj LPG Foto's volgen hopelijk door Nyah (hint hint hint ) |
In ieder geval zijn de fotos's die jij genomen hebt van dat meisje in haar kleedje goed gelukt
)- maar die dj mixte zo slecht dat de trainwrecks mekaar opvolgden. Ik had opt laatste wel een beetje compassie met em... Je zag dat hij heel erg zijn best deed om het publiek mee te krijgen; hij heeft zowat elke stijl uitgeprobeerd denk ik. Zowaar een trance liedje sloeg 'lichtjes' aan. (Wie wil: zo'n performance kan ik ook wel neerzetten tijdens de volgende Beta party
gewoon het eene plaatje na het andere opzetten, met een lichte poging om er toch iets van te maken, maar prob de ��ne trainwreck na de andere
) Ik vraag me wel serieus af hoe die dj in de halve finale geraakt is...
... Hij begon idd redelijk hard (misschien wat te hard, dunno). Na een 20-30tal minuten stond er opeens toch veel meer volk op de dansvloer. Ik heb zo wel een sterk vermoeden dat die mensen allemaal kwamen binnen gestroomd om de volgende dj te steunen, maja... Tom heeft ze toch aant dansen gekregen en dat is toch ook belangrijk.
Hopelijk zien we ze op de volgende Beta party terug 
Foto's : http://users.skynet.be/tcx/factory/
| Originally posted by Xilver Foto's : http://users.skynet.be/tcx/factory/ |

Ja twordt eens tijd da ze daar gaan investeren in nieuw materiaal.
^kHad er moeten bijzijn verdomme!
Nyah, je review is heel goed!
Dertig Tsjetsjenen slaan Oostendse disco kort en klein
Zaterdagavond viel een dertigtal gewapende Tsjetsjenen dancing Carr� Beach in Oostende binnen. Ze sloegen de zaak kort en klein en verwondden zes portiers en discotheekgangers. De politie kon zestien herrieschoppers oppakken.
Wapens
De portiers van de discotheek zagen zaterdag omstreeks 23.20 uur zowat dertig Tjetsjenen op de dancing afstormen. Ze waren gewapend met baseballkuppels, golfclubs en andere stokken. In korte tijd sloegen ze de boel kort en klein. Daarbij raakten ook enkele portiers en discotheekgangers gewond. Een van de gewonden heeft een zware hersenschudding. De overvallers bestalen hun slachtoffers ook.
Politie
De portiers verwittigden in paniek de politie. Die snelde ter plaatse en kon zestien overvallers oppakken. Het parket wil hen vervolgen voor bendevorming, slagen en verwondingen met voorbedachte rade en werkongeschiktheid, vernielingen en diefstal. De zestien worden momenteel ondervraagd. De onderzoeksrechter moet later zondag beslissen of ze worden aangehouden.
Motief
Het motief voor de raid is nog onduidelijk. Eerder voerde al een groep Tsjetsjenen actie in Oostende. Toen vatten ze post voor het politiecommissariaat omdat enkelen van hun vrienden er na amok administratief werden vastgehouden. (hln/belga)
Dan gaat ge al es uit zeg 
| Originally posted by _Jedi ^kHad er moeten bijzijn verdomme! Nyah, je review is heel goed! |
Iemand in het bezit van de MIDI(s) van Sean Tyas - Lift? Of iemand met een absoluut gehoor die de noten kan aframmelen? Ik vind em niet op trance-midi.tk maar zou em toch gaarne hebben!
das nu ni echt een melodie die moeilijk na te spelen is, dacht ik zo
| Originally posted by Bertn das nu ni echt een melodie die moeilijk na te spelen is, dacht ik zo |
maar ik zou graag weten met welke noot het origineel precies begint, en das moeilijker om zomaar te kunnen zeggen. Althans voor mij en de meesten met mij (2% van de mensen heeft een absoluut gehoor). Ge zou de melodie idd perfect kunnen naspelen beginnende vanaf een andere noot en dan ervoor zorgen dat het relatief gezien allemaal mooi blijft kloppen, maar een originele versie is nog net iets makkelijker en juister 
| Originally posted by Push2005 Nah, geen idee... Volgens mij is er (bijna) niets meer deleted geweest. Tenzij miss een paar oude threads die ooit gestart waren door Mike Vee |
Komt hier gisteren avond een kitten binnengewandeld net alsof ze van hier komt, voelt haar echt thuis...
Straks eens rondgaan, moet toch van iemand zijn
| Originally posted by Vishnu De opeenvolging van de noten is niet moeilijk nee maar ik zou graag weten met welke noot het origineel precies begint, en das moeilijker om zomaar te kunnen zeggen. Althans voor mij en de meesten met mij (2% van de mensen heeft een absoluut gehoor). Ge zou de melodie idd perfect kunnen naspelen beginnende vanaf een andere noot en dan ervoor zorgen dat het relatief gezien allemaal mooi blijft kloppen, maar een originele versie is nog net iets makkelijker en juister ![]() Soit, ik zal er mij in afwachting al maar eens aan zetten |