TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic de commentator was idd ook bezig over arrogantie ... mijn eerste indruk was gewoon dat hij twijfelde in zn aanloop. Ik kan echt moeilijk geloven dat je op zo'n moment een penalty neemt op die manier. Mss moet ik de beelden eens opnieuw bekijken |
| Originally posted by Devilex Verder was ik het ook oneens op de manier waarop Drogba uit de wedstrijd verdween. Thevez had heel die heisa uitgelokt, en als je dan denkt hoe gespannen iedereen daar toen al liep. |
Yup, volledig terechte kaart voor Drogba. Tevez was idd al heel de match aant bikkelen, maar als ge ziet hoe Essien bvb tekeerging vind ik het niet meer dan normaal dat zo'n manneke zich zo sterk mogelijk weert. En zelfs al is de sfeer wa opgefokt, dan nog moete als speler geen andere speler slaan, ook al is het maar een sissy-slap
Lubos Michel kon gewoon niet anders dan rood trekken, anders was het daarna helemaal uit de hand gelopen. En Tevez heeft ook geel gekregen voor zijn gedrag, dus hij kwam er ook niet zomaar mee weg.
quote van de dag: 'Was het een goede finale? Neen!' (c) Dirk Abrams
=>
Was dat niet Dirk Deferme? 
\o/

do 22/05/08 - Voorlopig heeft Standard nog niemand aangetrokken en is er ook nog niemand vertrokken, ook Milan Jovanovic niet.
"Tot hiertoe blijft iedere basisspeler bij ons", zegt directeur Pierre Fran�ois in Het Nieuwsblad.
"Wij denken dat voor 99 % zeker zo te kunnen houden. Zelfs Jovanovic is Frans aan het leren."
Marouane Fellaini zegt in La Derni�re Heure zelfs dit: "Ik blijf bij Standard. 100% zeker
| Originally posted by Devilex do 22/05/08 - Voorlopig heeft Standard nog niemand aangetrokken en is er ook nog niemand vertrokken, ook Milan Jovanovic niet. "Tot hiertoe blijft iedere basisspeler bij ons", zegt directeur Pierre Fran�ois in Het Nieuwsblad. "Wij denken dat voor 99 % zeker zo te kunnen houden. Zelfs Jovanovic is Frans aan het leren." Marouane Fellaini zegt in La Derni�re Heure zelfs dit: "Ik blijf bij Standard. 100% zeker |
Jovanovic gaf nochtans duidelijk te kennen dat hij liefst richting Spanje trekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat die kerel zelf niet goed weet wat hij wil.
| Originally posted by Devilex Jovanovic gaf nochtans duidelijk te kennen dat hij liefst richting Spanje trekt, maar eerlijk gezegd denk ik dat die kerel zelf niet goed weet wat hij wil. |
Ik kan niet wachten om hem ginder Frans te horen broebelen.

lame
ze zoude er beter 1 van Ronaldo maken
ik vraag me af waarom Grant nu moet opstappen
hij kan er toch niet aan doen dat ze de finale verliezen
OHL - Antwerp 1-2
United - Tubeke 0-1
nu 2 thuismatchen voor antwerp. damn da gaat wa worden donderdag! 
ola den antwerp gaat het nog spannend maken precies 
zoals het speelprogramma er nu uitziet lijkt de match van Tubeke op Antwerp de doorslag te gaan geven. Daar gaat Tubeke volgens mij genoeg hebben aan een gelijkstpel want ik zie ze geen punten meer laten liggen thuis tegen Leuven en KVSK.
Wie doet het ons na? 30 bussen naar Leuven?
In plaats van over de eindronde te zeveren en te posten zou ge beter eens komen zien.
| Originally posted by Progrez Wie doet het ons na? 30 bussen naar Leuven? In plaats van over de eindronde te zeveren en te posten zou ge beter eens komen zien. |
http://www.rafc.tv/?page=1&video=227
| Originally posted by Progrez In plaats van over de eindronde te zeveren en te posten zou ge beter eens komen zien. |
Ik zal het nog eens herhalen:
In plaats van op een forum te zeveren over voetbal, kunt ge beter uw kot buitenkomen en er staan voor de ploeg.
| Originally posted by Progrez Ik zal het nog eens herhalen: In plaats van op een forum te zeveren over voetbal, kunt ge beter uw kot buitenkomen en er staan voor de ploeg. |