TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
Haha, aegd..
Vad är sannolikheten att ta en sån bild måtro?
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hehehehehe |
stor LOL 
hehehehe... gjorde nog lite halvt ont.. hah
men hur fan lyckas man med nått sånt???? 
| quote: |
| Originally posted by dbl men hur fan lyckas man med nått sånt???? |
ok, så ni är världens perfektaste människor osm aldrig ens snubblat eller? 
han cyklade väl i motsols och såg den inte, eller så var han kanske i andra tankar.. 
http://news.yahoo.com/news?tmpl=sto..._dc_1&printer=1

jag vet inte om ni kommer ihåg den där 'fame factory' film från Holländiska tv-programmet Idols.
nån snubbe har gjort undertitlar för den.. tanka ner här
http://82.210.65.11/vlmswww/Dutch_Idols2_Subbed.avi
Re: Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Haiducii - Dragostea Din tei ![]() EDIT: Stavfel var väl inte oväntat med det namnet ![]() Haha, var tvungen att leta upp lyrics oxå ![]() http://www.golyr.de/haiducii/songte...tea+din+tei.htm |

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://news.yahoo.com/news?tmpl=sto..._dc_1&printer=1 |
en variant på badgerbadgerbadger
http://www.weebls-stuff.com/toons/35/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by tobo99 Nån som hittat nån info om vem som gjort låten? Verkar som det är nått pojkband som heter O-Zone som gjort den, hittade en musikvideo Singeln... Engelsk översättning på texten ![]() fanclub... |
http://www.amazon.com/exec/obidos/t...=glance&s=books
kolla vad författaren till boken heter, och sedan kolla på reviewsen

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://www.amazon.com/exec/obidos/t...=glance&s=books kolla vad författaren till boken heter, och sedan kolla på reviewsen |
[länken har postats förut på TA]
| quote: |
| Originally posted by cviper Om jag minns rätt, så var det massor med UKTA:s som har skrivit en del av reviewsen [länken har postats förut på TA] |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew möjligt, fick länken av en ukta @ msn |
säkert jättegamal och postad tidigare, men skitsamma hehe...

haha
Till min käraste flicka/flickvän/fru:
Det sista året har jag försökt att få älska med dig 365 gånger.
Jag har lyckats 36 gånger, det vill säga ca 10% av mina försök.
Här kommer listan varför jag inte har lyckats fler gånger...
7 gånger var det för sent
49 gånger var du för trött
20 gånger var det för varmt
15 gånger låtsades du sova
22 gånger hade du ont i huvudet
17 gånger var du rädd att väcka ungarna
16 gånger var du för öm......
12 gånger var det fel tidpunkt i månaden
69 gånger måste du upp tidigt dagen efter
9 gånger var du inte på humör
7 gånger var du för solbränd
6 gånger måste du se den sista filmen på tv
5 gånger ville du inte rufsa till frisyren
3 gånger ville du inte för att grannen kunde höra oss
9 gånger kunde din mor höra oss
Av de 36 gångerna jag lyckades, var jag ändå inte nöjd för att:
6 gånger låg du bara där
8 gånger sa du nåt om en spricka i ett tak
4 gånger bad du mig skynda mig
7 gånger måste jag väcka dig för att säga att jag var färdig
1 gång var jag rädd att jag hade skadat dig, för jag kände att du
flyttade dig undan...
Till min kära pojkvän/man:
Jag tror du har blandat ihop korten lite...
Här är anledningen till att du inte fick mer än du fick:
5 gånger kom du hem full och försökte knulla katten
36 gånger kom du inte hem alls
21 gånger kom du inte...
33 gånger kom du för fort
19 gånger försvann ståkuken innan du fick in den
38 gånger arbetade du övertid
10 gånger fick du kramp i stortån
29 gånger måste du kliva upp tidigt för att spela golf
2 gånger har du varit i slagsmål och någon sparkade dig i pungen
4 gånger har du satt fast "familjejuvelerna" i blixtlåset
3 gånger var du förkyld och näsan rann
2 gånger hade du en sticka i fingret
20 gånger hade du tappat lusten för att du hade tänkt på det hela dagen
6 gånger gick det för dig på pyjamasen medan du läste porrtidningen
98 gånger var du upptagen med att se på fotboll, baseball, m.m. på TV
Och de gångerna vi hade sex tillsammans:
Grunden till att jag låg stilla var för att du bommade och knullade
lakanet. Jag pratade inte om sprickan i ett tak, det jag sa var:
"Vill du ha mig på rygg eller ta mig där bak?"
De gångerna du kände att jag rörde på mig var för att jag
höll på att kvävas och försökte få luft.

Re: haha
| quote: |
| Originally posted by Glorie Till min käraste flicka/flickvän/fru: Det sista året har jag försökt att få älska med dig 365 gånger. Jag har lyckats 36 gånger, det vill säga ca 10% av mina försök. Här kommer listan varför jag inte har lyckats fler gånger... 7 gånger var det för sent 49 gånger var du för trött 20 gånger var det för varmt 15 gånger låtsades du sova 22 gånger hade du ont i huvudet 17 gånger var du rädd att väcka ungarna 16 gånger var du för öm...... 12 gånger var det fel tidpunkt i månaden 69 gånger måste du upp tidigt dagen efter 9 gånger var du inte på humör 7 gånger var du för solbränd 6 gånger måste du se den sista filmen på tv 5 gånger ville du inte rufsa till frisyren 3 gånger ville du inte för att grannen kunde höra oss 9 gånger kunde din mor höra oss Av de 36 gångerna jag lyckades, var jag ändå inte nöjd för att: 6 gånger låg du bara där 8 gånger sa du nåt om en spricka i ett tak 4 gånger bad du mig skynda mig 7 gånger måste jag väcka dig för att säga att jag var färdig 1 gång var jag rädd att jag hade skadat dig, för jag kände att du flyttade dig undan... Till min kära pojkvän/man: Jag tror du har blandat ihop korten lite... Här är anledningen till att du inte fick mer än du fick: 5 gånger kom du hem full och försökte knulla katten 36 gånger kom du inte hem alls 21 gånger kom du inte... 33 gånger kom du för fort 19 gånger försvann ståkuken innan du fick in den 38 gånger arbetade du övertid 10 gånger fick du kramp i stortån 29 gånger måste du kliva upp tidigt för att spela golf 2 gånger har du varit i slagsmål och någon sparkade dig i pungen 4 gånger har du satt fast "familjejuvelerna" i blixtlåset 3 gånger var du förkyld och näsan rann 2 gånger hade du en sticka i fingret 20 gånger hade du tappat lusten för att du hade tänkt på det hela dagen 6 gånger gick det för dig på pyjamasen medan du läste porrtidningen 98 gånger var du upptagen med att se på fotboll, baseball, m.m. på TV Och de gångerna vi hade sex tillsammans: Grunden till att jag låg stilla var för att du bommade och knullade lakanet. Jag pratade inte om sprickan i ett tak, det jag sa var: "Vill du ha mig på rygg eller ta mig där bak?" De gångerna du kände att jag rörde på mig var för att jag höll på att kvävas och försökte få luft. |
haha.. hel grym glorie 
HMMM tja den där listan kankse är den slutliga sanningen hahaha
whee glorie du är ju ett geni att hitta sånt där
=)
Söker du ditt drömjobb...
Klicka för reklamfilm
Greetz
NordLight
| quote: |
| Originally posted by NordLight Söker du ditt drömjobb... Klicka för reklamfilm Greetz NordLight |
Hihihi

lol !
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.