TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra edit: oh swing to harmony! |
| Originally posted by TOR 05 Major North - Annihilating vs Future Sound Of London - Papua New Guinea (Anthony Pappa Remix) |

| Originally posted by Bertn de rest van die remix vond ik wa platjes, vooral het geluid van de lead... |
| Originally posted by CygnusX Ik heb de show gemist, volgens de tracklist was het een remix van dat nummer. Was't een goeie? |
| Originally posted by Pumaz Na mijn remix van Plus ultra nu ook dit.. Distortion is precies niet populair op deze forum |
| Originally posted by CygnusX Ik heb de show gemist, volgens de tracklist was het een remix van dat nummer. Was't een goeie? |
Doet me enorm plezier dat de nieuwe van Christian Rush and Greg Murray - Promise er is, hou nog steeds enorm veel van "Epic (Above and Beyond Remix)" hun vorige release, was echt e heel zalig nummer 
| Originally posted by Meltoz Doet me enorm plezier dat de nieuwe van Christian Rush and Greg Murray - Promise er is, hou nog steeds enorm veel van "Epic (Above and Beyond Remix)" hun vorige release, was echt e heel zalig nummer |
^ nu toch net hetzelfde met Menno de Jong?
hoe geraakt die anders aan 45% van de stemmen voor de future favourite?
zelf vind ik Guanxi een heerlijk nummer, maar als je de ASOT thread van vorige week in het tracklisting forum bekijkt, was er geen enkele reactie.. terwijl bv. iedereen uit zijn dak ging bij The Timelord van Signum.
en The Promise vind ik niet zo speciaal. er zit potentieel in, maar zoals gewoonlijk wordt het nummer verprutst door een te artifici�le piano.
| Originally posted by Bertn Toen ik nog geregeld op trance.nu zat, waren die rusch en murray vooral 2 dikkenekken, en werd "Epic" daar zodanig gehyped door de admins ("yeah, this definetely is the best trance tune of the past 3 years")dat ik er niks meer aan vind... |
trance.nu schreef:
| Be sure to get a copy, because we�re up for one of the best tracks ever! |
wie is op post?
ik bouw ASOT altijd in in mijn studieschema.. 
| Originally posted by TOR wie is op post? ik bouw ASOT altijd in in mijn studieschema.. |
ga zo dalijk weer wa blokken! morgen examen 'internationale economie en europese integratie'
| Originally posted by TOR wie is op post? ik bouw ASOT altijd in in mijn studieschema.. |

| Originally posted by Zehra nope ik doe dat niet... ga zo dalijk weer wa blokken! morgen examen 'internationale economie en europese integratie' veel luistergenot! |

ben hier ook al een tijdje trouw aant luisteren,
ksta der weer nie zo van versteld van de platen keuze van vandaag
maar ja tkan nie alle dagen feest zijn eh en kverwacht natuurlijk weer te veel van onze armin
bij nader inzien was het afgelopen uur dus toch wel lekker 
hij begon erg goed... maar de laatste drie nummers waren maar niks IMO. eigenlijk was ik niet onder de indruk van Moscow Morning...
*edit* ZO HOORT HET TE ZIJN... uit de set van Perry..
CROSSROADS
tune of the year

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, heerlijk zweven dit:
Empyreal Sun - From Dark To Light (Lange Remix)
vond die maar niks hoor...
Armin begon uitstekend, maar na Guanxi ging het downhill IMO
waarom wist ik dat je dat ging posten 
| Originally posted by Buoyant waarom wist ik dat je dat ging posten |
Sincere stond in mijn top 10 van vorig jaar 
| Originally posted by TOR Sincere stond in mijn top 10 van vorig jaar |

An Ending (Leama & Moor Remix)
Armin weet hoe het moet 
ey this is nice 
was de nieuwe Solar Stone & Scott Bond.. viel idd goed mee