TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe är det bara jag som tycker dem är fula? |
På riktigt???
| Originally posted by zoric I'm with you Jofawe |
jag håller med anuga, hon till höger är riktigt snygg, de andra kan man slänga till hyenorna...
| Originally posted by Vizay jag håller med anuga, hon till höger är riktigt snygg, de andra kan man slänga till hyenorna... |
| Originally posted by Pjox Haha jag som trodde du skulle tycka dom blonda va snygga. Eller är jag bara elak nu? |
Om dom skulle torka av nåra lager smink, plocka ut silikonet, få tillbaka lite hårfärg och klä på sig, skulle dom antagligen se fullt normala ut.
hehe, råkade visst dra iväg tråden lite OT 
Silikon eller inte, riktigt trevliga tjejer!
| Originally posted by anuga Kom igen! Hon längst till höger är pudding! |

| Originally posted by Akia På riktigt??? |
| Originally posted by Akia På riktigt??? |
| Originally posted by jofawe Så snor-spacklade brudar är mest avtändande tycker jag. |
Men om dom e "snor-spacklade", Steve, så e dom nog inte ute efter en tjej...
Kul i alla fall att höra att det finns killar som ser längre än till silikonet! 
| Originally posted by Akia Men om dom e "snor-spacklade", Steve, så e dom nog inte ute efter en tjej... Kul i alla fall att höra att det finns killar som ser längre än till silikonet! |
| Originally posted by Akia Kul i alla fall att höra att det finns killar som ser längre än till silikonet! |
Nä, det skulle han säkert inte eftersom dom ju va så trevliga! ...Eller hade du kanske inte uppfattat dom va lika trevliga med mindre stoppning..? 
| Originally posted by Akia Nä, det skulle han säkert inte eftersom dom ju va så trevliga! ...Eller hade du kanske inte uppfattat dom va lika trevliga med mindre stoppning..? |

Tjejer med just det där stereotypa utseendet som inte är från Sthlm eller låtit sitt utseende gå åt huvudet är trevliga trots allt!
| Originally posted by Vizay jag håller med anuga, hon till höger är riktigt snygg, de andra kan man slänga till hyenorna... |
Gick in på ayianapa.nu och checka läget, hittade ett antal gossiga bilder 
Förövrigt så heter "min" pudding Emelie Svensson, hon e Moore fotomodel, och ska vara nere på Ayianapa nästa sommar med
så jag vet var jag ska boka semestern 
| Originally posted by anuga Gick in på ayianapa.nu och checka läget, hittade ett antal gossiga bilder ![]() Förövrigt så heter "min" pudding Emelie Svensson, hon e Moore fotomodel, och ska vara nere på Ayianapa nästa sommar med så jag vet var jag ska boka semestern |
| Originally posted by jofawe Gör en sökning på Elsa Nurmi på Google och se vad jag hade en sommarfling med när jag var på ayianapa senast... Sen så skulle jag nog säga att ja inte skulle reagera nämnvärt på om en sån tjej kom å började prata med mig, de attraherar inte mig bara genom att vara "snygga". lustigt? |

3 mil separerar oss, date imorgon på Slagthuset
| Originally posted by anuga Otur att hon bor i finland ![]() Jag bor i Lund, Emelie bor i Malmö 3 mil separerar oss, date imorgon på Slagthuset |
| Sen så skulle jag nog säga att ja inte skulle reagera nämnvärt på om en sån tjej kom å började prata med mig, de attraherar inte mig bara genom att vara "snygga". lustigt? |
| Originally posted by jofawe Hon kommer på "besök" med sina vänner hit till växjö om inte alltför lång tid. Då jäklar blir det röj! |
| Btw.. är det 3 mil mellan lund och malmö?! |