TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is er te zien op TV?
Pages (124): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn Michael zit gevangen bij the others. dat was toch duidelijk? |
| Originally posted by pooley Michael zit met sawyer en Yin bij de anderen (achterste van het vliegtuig) die overleefden. Die verschuilen zich in een soort grot (meer ruimte van dat andere complex (the swan op de muur)) Dat monster is een zwarte walm/wolk met kettingen in. (no spoiler, hebt ge al kunnen zien) Verplaatst zich ondergronds. |
Ik heb ne erg goeie theorie gelezen over "de waarheid achter Lost".
Grote spoiler: http://games.telenet.be/forum/showp...&postcount=1883
Dat zou wel eens kunnen kloppen. 
Een zwarte wolk met kettingen? WHAT THE FUCK? 
idd dat paard, was ook een vraag dat ik had
ze waren tenslotte met 2 he die het gezien hadden
| Originally posted by Bertn Michael zit gevangen bij the others. dat was toch duidelijk? |
| Elke dag, behalve zondag, om 23.20u. Vanaf 3 april op Canvas Britse humor van de bovenste plank. Vanaf 3 april kunt u op Canvas elke dag, uitgezonderd zondag, genieten van 'The fast show'. De reeks introduceert merkwaardige personages, duo's en gebeurtenissen. Lang na uitzending zullen de hilarische taferelen nog op uw netvliezen gebrand staan. De reeks laat u kennismaken met onder meer 'Suit You', een kledingwinkel voor de stijlvolle heer, Ted en Ralph, die worstelen met hun gevoelens voor mekaar en Ron Manager, expert op het gebied van voetbal, hoewel... Verder zult u door deze serie andere betekenissen toekennen aan het woord 'briljant'. Het wordt immers te pas en te onpas gebruikt door Briljante Jongen, zonder meer het meest 'briljante' personage uit de reeks. Ook tv-zender Channel 9 speelt een prominente rol. Andere personages zijn de hoestende Bob Fleming, Competitieve Vader en Onzekere Vrouw. 'The fast show' kaapte in het verleden al twee BAFTA-awards, twee Royal Television Society-awards en twee British Comedy-awards weg. Kwaliteit verzekerd dus. |
Op Canvas altijd goeie boel
ik volg die komedie reeks met die vrouwen, ma ben ff naam kwijt
EDIT: Smack The Pony 
| Originally posted by TOR de vraag is.. zijn die anderen wel degelijk "the others"? |
| Originally posted by Bl@ckOut Michael bedoelt ge? Dee zit toch terug op da eiland bij de andere overlevenden? |
de zwarte wolk zag je wel... maar "kettingen" is maar een gissing denk ik op basis van het geluid dat die handel maakt. (al dacht ik hetzelfde geluid gehoord te hebben toen Kate die bunker intuimelde?)
je zag het wolkje duidelijk toen Locke een put werd ingetrokken toen ze terugkwamen met hun dynamiet. Kate gooide een staaf die put in waardoor je zo'n wolk "in rook zag opgaan".
dus misschien ist beesje zelfs dood nu, ni zeker...
| Originally posted by domineesje neen toch niet die is dan terug de bergen in!!!!! en dan niks meer... |
| Originally posted by Antony de zwarte wolk zag je wel... maar "kettingen" is maar een gissing denk ik op basis van het geluid dat die handel maakt. (al dacht ik hetzelfde geluid gehoord te hebben toen Kate die bunker intuimelde?) je zag het wolkje duidelijk toen Locke een put werd ingetrokken toen ze terugkwamen met hun dynamiet. Kate gooide een staaf die put in waardoor je zo'n wolk "in rook zag opgaan". dus misschien ist beesje zelfs dood nu, ni zeker... |
| Originally posted by Bl@ckOut Dan denk ik dat gij een aflevering meer hebt gezien of zo. Ik zit nog maar aan de 2e van 't 2e seizoen |
(zit aan 16)
^^ de 4de, elke maandag spelen ze er 2... tis ma om verwarring te voorkomen
| Originally posted by domineesje meerdere (zit aan 16) |
| Originally posted by Bl@ckOut k, zwijgt dan maar |
, dacht echt dat gulle ook allemaal zover zat
ge ziet die kettingen locke toch meetrekken?
en the others zijn imo nog anderen. Alhoewel dat de andere survivors ook al meer dna den helft van hun groep kwijt zijn en de manier waarom die bitch ze leidt, could be.
gewoon tegenstelling tussen mooie harmonie en chaos in een groep
| Originally posted by domineesje ok , dacht echt dat gulle ook allemaal zover zat |
yeah idd, cut the spoilers pls!
| Originally posted by Zehra yeah idd, cut the spoilers pls! |
Lost freaks 
Welke spoilers?
| Originally posted by Jasperovitsj \o/\o/\o/\o/ |
| Originally posted by Bl@ckOut Dat denk ik dus niet. Die francaise had het ook over the others, die andere overlevenden zitten daar in vergelijking nog niet zo lang he. Hetgeen Sawyer zei over die mannen die Walt ontvoerd hebben: dat was een boot die van een haven in de buurt moest komen (op dat eiland bijvoorbeeld). Zouden dat niet the others zijn dan? |
All will be revealed