TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Ik zie wel of ik naar de meetings kom 
@ei:ja... we gaan special rondlopen zodat gij ons niet kunt vinden
bwahahaha strak plan ei... ge zoekt ons, en door u vinden we de rest wel 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas @ei:ja... we gaan special rondlopen zodat gij ons niet kunt vinden bwahahaha strak plan ei... ge zoekt ons, en door u vinden we de rest wel |
Trek je weer een strakke broek aan vanavond?
| Originally posted by nwopper Ik zie wel of ik naar de meetings kom |
Nemen ze knackebrot mee? 
Jawel het is bijna zo ver...zin in!
Fractal Structure - Lost Sequence(Haak remix) aan het luisteren, ik vind dat M.I.K.E. die gaat draaien.
Ik ben benieuwd of Armin nog wel wat van zijn nieuwe ASOT-plaatjes meeneemt! Mag ie van mij doen! 
Meeting 07.30 Station Utrecht Centraal?
| Originally posted by Dj Lex Meeting 07.30 Station Utrecht Centraal? |
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!
.
.
.
Now playing >> Armin van Buuren - A State of Trance 183 10-02-2005 [124:13m/192Kbps/44KHz] <<
| Originally posted by eieregooie Haha, de ervaring leert anders... Heb welgeteld 0 belgen op de wel goed afgesproken t.nu emeting gezien hahahaha... Maar goed, er is altijd ruimte voor een herkansing natuurlijk Trek je weer een strakke broek aan vanavond? |

| Originally posted by eieregooie Nemen ze knackebrot mee? |
Oeh, zelfgestookte vodka 
| Originally posted by eieregooie Oeh, zelfgestookte vodka |
| Originally posted by ahp2002 ik heb nog een preparty he, ik laat t je nog wel weten marianne. Als je rond 19.45 op station centraal bent haal ik wat zweden op. Kom je dan ook? |
dusssss, in conclusie:
TA-meeting vooraan van In Charge zaal om 00:00 uur bij einde van MIKE-begin Filterheadz
en iedereen schrijft TA (NLTA or whatever) op zn rechterhand...
TOT VANAVOND!!!
en in t engels voor al die mensen die Nederlands nie begrijpen 
Soooo, in conclusion:
TA-meeting in front of In Charge area @ 00:00 hours at the end of MIKE / Beginning Filterheadz
And everyone will write TA (FLTA, GTA or whatever) on his righthand...
C U 2NITE!!!
(nou da was lastig vertalen he
)
Ik sta der. Maar ik ga toch zeker niet iets op mijn hand kladden. De mensen herkennen me wel! 
Is goed, ik kom rond 2345 binnen denk ik zo, dus dan knal k gelijk door naar die zaal
| Originally posted by Phat B dusssss, in conclusie: TA-meeting vooraan van In Charge zaal om 00:00 uur bij einde van MIKE-begin Filterheadz en iedereen schrijft TA (NLTA or whatever) op zn rechterhand... TOT VANAVOND!!! en in t engels voor al die mensen die Nederlands nie begrijpen ![]() Soooo, in conclusion: TA-meeting in front of In Charge area @ 00:00 hours at the end of MIKE / Beginning Filterheadz And everyone will write TA (FLTA, GTA or whatever) on his righthand... C U 2NITE!!! (nou da was lastig vertalen he ) |
| Originally posted by franzelare linksvoor, rechtsvoor, middenvoor? |
Linksvoor naast de bar/schuin voor het podium lijkt me wel een chill plan?
IK HEB ER ZINNN IN ! GVD ZEG !

Ik ben naar mijn preparty-adres! Tot vanavond 
00:00 rond de wisseling van M.I.K.E. /Push ben ik er met NLTA op mn hand
mazzelsss
kom wel op de meeting maar ga echt geen NLTA op mijn hand schrijven. haha kansloos iedereen die ik met nlta op zijn hand zie negeer ik ..