TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Jup, das normaal, geen enkele bedroom DJ draait live net zo goed als thuis. Het geluid is totaal anders en dat vraagt om aanpassingen, de een doet dat door heel kort te mixen, en een ander blijft liever mixen met het risico van fouten als gevolg. Overigens is het ook zo dat mixfouten live veel minder opvallen, zoals bvb slechte eq of gain instellingen. Maar wanneer je direct uit de mixer opneemt ga je dat natuurlijk wel terug horen. IMHO hoort het er gewoon bij |
geldt ook voor de andere setjes
| Originally posted by Jasperovitsj Set van Pheatus ook beschikbaar voor upload naar eender wie ze wil sharen! |
Staat die van Desp en mij nu al online of op iemand zen ftp?
Nopez, ik kreeg gisteren geen toegang tot Despe's FTP...
Hij heeft me wel nieuwe gegevens doorgestuurd, dus nadat Pheatus' set geupload is probeer ik het nog is 
thanks voor de upload Jasper!
Wegens hosting redenen post ik de link hier niet openbaar.
Als ge m'n setje eventueel wenst, moet maar PMke smijten of op MSN aan m'n mouw trekken
Cya
Eum, 'k wil ze allemaal wel eens horen
om te horen wat 'k nu echt wel gemist heb
thanks too Hydra
nu toch public verkrijgbaar.
http://www.roodbrooster.be/dj_pheat...2005-04-02).mp3
Have phun
Greetz
Seba
| Originally posted by Pheatus thanks too Hydra nu toch public verkrijgbaar.http://www.roodbrooster.be/dj_pheat...2005-04-02).mp3 Have phun Greetz Seba |

Mooie meisjes op de foto. Zij zullen wel weten, wie ik bedoel.
De muziek is dan maar bijzaak.
Blijven proberen kiddo
| Originally posted by djcresto zitten enkele bommen tussen |
| Originally posted by pooley Blijven proberen kiddo |
*
| Originally posted by mellow_head LOOOOOOOOOOL nice pooley X-Tune ik vraag mij af wa gij hier doet. Ge zijt een dikke spamhoer imo vermits ge op een maand Senior TA wou zijn *wow * |
| Originally posted by pooley Blijven proberen kiddo |
Op u?
All� vent, zijt is serieus, gij zijt een grap.
| Originally posted by pooley Op u? All� vent, zijt is serieus, gij zijt een grap. |

Ja damn jong, tbegint weer.
X-Tune jong... get a clue 
| Originally posted by Xilver Ja damn jong, tbegint weer. X-Tune jong... get a clue |
| Originally posted by X-Tune Inderdaad, ik heb 2 missies in mijn leven. |
| Originally posted by teknasia Jah, falen & zo rap mogelijk sterven |

| Originally posted by Lady_LizzY wel euh, toch al... 1 mission completed ![]() *EDIT: da's een fopje he, voordat ik hier de wind vanvoren krijg |

| Originally posted by Lady_LizzY wel euh, toch al... 1 mission completed ![]() *EDIT: da's een fopje he, voordat ik hier de wind vanvoren krijg |
| Originally posted by X-Tune De 2e missie is een date met u, en dan ben ik hier weg op TA. Ook een fopje, voordat je hier gaat bezwijken onder groepsdruk. |
| Originally posted by Pheatus thanks too Hydra nu toch public verkrijgbaar.http://www.roodbrooster.be/dj_pheat...2005-04-02).mp3 Have phun Greetz Seba |