TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Wat voor avond precies? Solo? Of meer namen? Ben er wel bij dan denk ik. |
| Originally posted by tango Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard |

| Originally posted by Glaniskanis topnieuws!! Vanavond gaan we weer LOS mannen |
Roger Sanchez.....daar wil ik ook zeker bij zijn 
| Originally posted by tijs08 Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie |
| Originally posted by HiGH_NrG Als een fokking gek! |
| Originally posted by HiGH_NrG Nee denk het niet... Mijn bankrekening laat me nog al in de steek en er zijn al zoveel vette feestjes... |

Mooi man
Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine! 
| Originally posted by SnuggLe Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine! |
| Originally posted by SnuggLe Je kan wel bij mij mee op de GL..... |
| Originally posted by GrooveCollect. H�, laatste waarschuwing jij |
| Originally posted by HiGH_NrG Dat is niet echt het punt. Als het moet kan ik dat zelf ook wel regelen, maar die dag ervoor is ook al Masiello en daarna heb ik waarschijnlijk een after... Dus het is en mijn gezondheid en mijn geld |
Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.)
04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama

| Originally posted by Bouma-Bros Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.) 04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama |
maar dat was al bekend toch 
Steve Angello & Sebastian Ingrosso @ Radio One Essential Mix (September 25th, 2005)
01 Ian Carey & Mochico feat Miss Bunny - Say What You Want (Ian Carey Dub)
02 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 82/83
03 Philippe B - Can You Feel It (Kurd Maverick Remix)
04 Steve Angello - Chord
05 Who's Who? - Not So Dirty
06 Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Axwell & Sebastian Ingrosso ReMode)
07 Booka Shade - Mandarine Girl
08 Style Of Eye - Unknown
09 Digitalism - The Count
10 Buy Now - For Sale
11 Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nu�ez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty)
12 Tiefschwarz feat. Chikinki - Wait And See (Alter Ego Remix)
13 Mad 8 - Work This Pussy (JD Bootleg)
14 Buy Now - Sold
15 MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Remix)
16 Royksopp - 49 Percent (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
17 Steve Angello - Teasing Mr. Charlie
18 Steve Lawler - That Sound (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
19 The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Extended Mix)
20 Eurythmics - Sweet Dreams (Steve Angello Bootleg)
21 Daft Punk - Alive
http://s49.yousendit.com/ d.aspx?id=3K03HGYDF7TZM0F3ANAESS5EOF
Aardige EM, had er alleen meer van verwacht. Vind dat de flow af en toe nergens te vinden is. Zitten wel een paar erg vette platen in, zoals Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nu�ez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty) 
Ben er idd ook niet echt kapot van van die EM
Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd?
Ik zeg hulde voor Jerry!
Nog effe dan zit ik weer in NL en dan eens even al de goede muziek die ik heb gemist binnenhalen.
| Originally posted by SnuggLe Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd? Ik zeg hulde voor Jerry! |
| Originally posted by Partyhardy! en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. |
| Originally posted by Partyhardy! En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is |
| Originally posted by Djeebie En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon. |
| Originally posted by Djeebie En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon. |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook alleen nog in de topics vette tunes en progressive kijk, voor de rest vind ik het ook minder interssant inderdaad... Wat ik ook erg nadelig vind is dat het zo onoverzichtelijk is, alle topics staan maar onder mekaar zeg maar. Bovendien, er reageert hier de laatste tijd niemand meer...Ben wel blij met een board met alleen maar prog, geen trance etc....
| Originally posted by Partyhardy! En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is |
Jongens ik denk dat we gewoon een jaartje ouder worden, hihihi! 
Ik zit tegenwoordig op een paar blogs waar ik veel vanaf trek, kom je zo nu en dan wat anders tegen waar je in eerste instantie nooit naar zou luisteren.