TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »

Posted by GrooveCollect. on Sep-23-2005 16:12:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wat voor avond precies? Solo? Of meer namen? Ben er wel bij dan denk ik.

Avond van Full Circle.
Sanchez solo in de grote zaal, geloof ik.

Net zo'n avond als in de Panama laatst, zeg maar.

Posted by tijs08 on Sep-23-2005 20:34:

quote:
Originally posted by tango
Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard

VET!!! Wanneer zijn de kaarten te koop, hier moet ik 100% bij zijn

quote:
Originally posted by Glaniskanis
topnieuws!!
Vanavond gaan we weer LOS mannen

Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie

Posted by TranceFool on Sep-23-2005 21:29:

Roger Sanchez.....daar wil ik ook zeker bij zijn

Posted by HiGH_NrG on Sep-24-2005 03:13:

quote:
Originally posted by tijs08

Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie

Als een fokking gek!

Posted by GrooveCollect. on Sep-24-2005 04:00:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als een fokking gek!

H�, laatste waarschuwing jij

Posted by SnuggLe on Sep-24-2005 05:11:

quote:
Nee denk het niet... Mijn bankrekening laat me nog al in de steek en er zijn al zoveel vette feestjes...

Je kan wel bij mij mee op de GL.....

Oh, en dat van Sanchez zal wel een editie van LOS zijn, het clubfeest van Full Circle (oftewel van Jordi Bouman dus ook). Waarschijnlijk dan wel Roog en of Marcello erbij op de lineup. Ben daar wel bij

Zit hier in India een beetje mijn agenda te plannen qua feesten, maar er komt echt ZAT aan!

- Masiello (maybe)
- A.Pappa (zeker!)
- Feestje van Harmen
- Roger Sanchez
- Everbody in de Panama

...en nog veeeeel meer Mooi man

Posted by SnuggLe on Sep-24-2005 05:14:

Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine!

Posted by TranceFool on Sep-24-2005 08:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Swamper pauper rot op met je hijack! Stop die result op een plaats where the sun doesnt shine!

Dat is binnen 1 klik weg te halen hoor als je ff goed leest

Posted by HiGH_NrG on Sep-24-2005 13:04:

quote:
Je kan wel bij mij mee op de GL.....

Dat is niet echt het punt. Als het moet kan ik dat zelf ook wel regelen, maar die dag ervoor is ook al Masiello en daarna heb ik waarschijnlijk een after... Dus het is en mijn gezondheid en mijn geld

Posted by HiGH_NrG on Sep-24-2005 13:05:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
H�, laatste waarschuwing jij

Posted by SnuggLe on Sep-24-2005 14:22:

quote:
Dat is niet echt het punt. Als het moet kan ik dat zelf ook wel regelen, maar die dag ervoor is ook al Masiello en daarna heb ik waarschijnlijk een after... Dus het is en mijn gezondheid en mijn geld

Oke, point taken.
Ik moet nog effe zien of Masiello wat wordt.

Posted by Bouma-Bros on Sep-24-2005 18:55:

Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.)

04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama

Posted by Human on Sep-25-2005 11:40:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Lees op de site van Lee Burrigde de datum van Everybody in t Paard (met Sander K.)

04-Nov-05 Amsterdam Everybody / Full Circle Panama

Everybody in Panama dus.

Posted by magrec on Sep-25-2005 15:03:

maar dat was al bekend toch

Posted by Jantjeuh on Sep-25-2005 21:47:

Steve Angello & Sebastian Ingrosso @ Radio One Essential Mix (September 25th, 2005)

01 Ian Carey & Mochico feat Miss Bunny - Say What You Want (Ian Carey Dub)
02 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 82/83
03 Philippe B - Can You Feel It (Kurd Maverick Remix)
04 Steve Angello - Chord
05 Who's Who? - Not So Dirty
06 Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Axwell & Sebastian Ingrosso ReMode)
07 Booka Shade - Mandarine Girl
08 Style Of Eye - Unknown
09 Digitalism - The Count
10 Buy Now - For Sale
11 Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nu�ez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty)
12 Tiefschwarz feat. Chikinki - Wait And See (Alter Ego Remix)
13 Mad 8 - Work This Pussy (JD Bootleg)
14 Buy Now - Sold
15 MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Remix)
16 Royksopp - 49 Percent (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
17 Steve Angello - Teasing Mr. Charlie
18 Steve Lawler - That Sound (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
19 The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Extended Mix)
20 Eurythmics - Sweet Dreams (Steve Angello Bootleg)
21 Daft Punk - Alive

http://s49.yousendit.com/ d.aspx?id=3K03HGYDF7TZM0F3ANAESS5EOF

Aardige EM, had er alleen meer van verwacht. Vind dat de flow af en toe nergens te vinden is. Zitten wel een paar erg vette platen in, zoals Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nu�ez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty)

Posted by Glaniskanis on Sep-25-2005 21:56:

Ben er idd ook niet echt kapot van van die EM

Posted by SnuggLe on Sep-26-2005 06:59:

Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd? Ik zeg hulde voor Jerry!

Nog effe dan zit ik weer in NL en dan eens even al de goede muziek die ik heb gemist binnenhalen.

Posted by Partyhardy! on Sep-26-2005 08:05:

quote:
Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd? Ik zeg hulde voor Jerry!

En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is

Posted by Djeebie on Sep-26-2005 09:01:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet.

En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon.

Posted by HiGH_NrG on Sep-26-2005 09:51:

quote:
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is

Landverrader!

Posted by HiGH_NrG on Sep-26-2005 09:51:

quote:
Originally posted by Djeebie
En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon.

Die beppen de hele dag over loze dingen...

Posted by Siesta on Sep-26-2005 10:06:

quote:
Originally posted by Djeebie

misschien zijn ze er niet meer?

Posted by sndh on Sep-26-2005 12:36:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook alleen nog in de topics vette tunes en progressive kijk, voor de rest vind ik het ook minder interssant inderdaad... Wat ik ook erg nadelig vind is dat het zo onoverzichtelijk is, alle topics staan maar onder mekaar zeg maar. Bovendien, er reageert hier de laatste tijd niemand meer...Ben wel blij met een board met alleen maar prog, geen trance etc....

Posted by Original on Sep-26-2005 19:13:

quote:

Laat ik nou net een "Tranceaddict 4 life" tattoe gezet hebben.

Posted by Creamfields23 on Sep-26-2005 20:49:

Jongens ik denk dat we gewoon een jaartje ouder worden, hihihi!

Ik zit tegenwoordig op een paar blogs waar ik veel vanaf trek, kom je zo nu en dan wat anders tegen waar je in eerste instantie nooit naar zou luisteren.

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »