TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Datum is aangepast, dus begin maar te spammen SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN SPAMMEN 
| quote: |
| Originally posted by Real Zou ge niet gewoon een nieuwe thread maken ipv deze te sticky'en? De helft van deze thread is de zoektocht naar een fuifzaaltje, nogal nutteloos vind ik. ![]() + Dan kunt ge een deftige openingspost maken, want nu moet ik altijd 6 uur browsen om de juiste datum te vinden. |
Eigenlijk zou het dan nog "July 7(th)" moeten zijn om grammaticaal een beetje in orde te zijn in't Engels. 
En DJ is eigenlijk maar correct met hoofdletters 
| Originally posted by Push2005 En DJ is eigenlijk maar correct met hoofdletters |

Aight, er is nog een 2de versie van de flyer.
of
Welke versie geniet de voorkeur? 
De 2de.
Edit: voor internetpromo hangt het af waar je post, op een donkere achtergrond zoals dit forum komt de 2de beter uit. Maar op de lichtere achtergrond van bijv. D4M zal de eerste meer contrasteren.
na 5 keer heen en weer gescrolled the hebben... vinnik de 2e beter 
Na 50 keer op en neer te scrollen zie ik nog steeds niet waar het verschil zit. 
Ik merk enkel dat de dj-namen wat hoger staan in de 2e. Da's wel mooier imo. 
EDIT: Wow meer zonlicht in de 2e. 
EDIT2: "7th july" is dan wel helemaal fout. Of ge moet er 7th of july van maken. *zift wat muggen*
EDIT3: Ei kopieert mijn posts blijkbaar nogal graag. 
oh en tis natuurlijk, 7th of july, of july 7th [/miereneuk]
| Originally posted by Real Na 50 keer op en neer te scrollen zie ik nog steeds niet waar het verschil zit. ![]() Ik merk enkel dat de dj-namen wat hoger staan in de 2e. Da's wel mooier imo. ![]() EDIT: Wow meer zonlicht in de 2e. ![]() EDIT2: "7th july" is dan wel helemaal fout. Of ge moet er 7th of july van maken. *zift wat muggen* |

Tis topen dat ge allebei zo goed gaat draaien als dage nu muggenzift

Perfectionisten eh 
Knappe flyer!
Hehe thanks guys!!!
Kmoest toch nog eens iets terugdoen h�, na m'n lange afwezigheid!
Ik ga vanavond wat werken aan de website (kben men thesis beu gezien!).
Chaooo
/Seba
| Originally posted by Pheatus Hehe thanks guys!!! Kmoest toch nog eens iets terugdoen h�, na m'n lange afwezigheid! Ik ga vanavond wat werken aan de website (kben men thesis beu gezien!). Chaooo /Seba |
gepost op Nederlands en Frans forum van TA
z��r schone vlieger
heb echt al spijt dak er nie bij kan zijn 
Waarschijnlijk zullen de sets wel opgenomen worden (Ei?), dus dat kan het al een beetje goedmaken 
| Originally posted by Jasperovitsj Waarschijnlijk zullen de sets wel opgenomen worden (Ei?), dus dat kan het al een beetje goedmaken |
| Originally posted by djcresto gepost op Nederlands en Frans forum van TA |

| Originally posted by Jasperovitsj Waarschijnlijk zullen de sets wel opgenomen worden (Ei?), dus dat kan het al een beetje goedmaken |
Speciaal voor Gert
http://users.telenet.be/pheatus/beta/sig_beta.jpg
(is van men telenet-account, dus ge moogt gerust deze link gebruiken)
Website zal zeer binnenkort klaar zijn!
Maar nu kruip ik toch wel in m'n bed 
Uw sig is te groot 
| Originally posted by eieregooie Help mij herinneren en ik neem m'n apparatus wel mee... Alleen ff kijken of ik 'm zo ver kan krijgen dattie ook langer dan 1,5 uur aan een stuk wil doen |

| Originally posted by Real Ik wil ook gerust mijn laptop meepakken. Die is wel zo oud dat hij alleen in VBR mp3 kan opnemen, anders trekt de CPU het niet. ![]() Dus enkel als er geen betere alternatieven zijn pak ik die wel mee. |