TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto De tracks in de mix waren super push, maar je tiesto 3luik heeft je toch wel verschillende punten gekost. Je opbouw tot en met urban train is heel goed maar Yahel erna is veel rustiger en dat breekt de sfeer van de mix volledig. En met kamaya painters zat het mixen niet echt goed. |

De mijne, G dus
1)Armin - Communication (Original mix)
2)Fictivision & C-Quence - Symbols(Original Mix)
3)Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake)
4)Epos - Vivagio (Danjo Styles Remix)
5)Stenna- Skyline(Arizona mix)
6)DJ Vesiga Vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix)
7)Digital Tension - Turn The Tide (M.I.D.O.R. And Six4Eight Mix)
8)Te moe om te herkenne, volgt nog 
9)M.I.D.O.R. & Six4Eight feat. Rocio - Alone [M.I.D.O.R. & Six4Eight Mix]
Met da ik nu met koptelefoon luister, hoor'k percies datter iets misgegegaan is bij het normaliseren.. Klinkt zo slecht en krakend
Meneer luc zijne set ga ik zeker wel'es downloaden, zelfde voor diene van xilver.
Even een mededeling uit Maasmechelen: Wegens pc onherstelbaar gecrashed kan Zehra in de 2de ronde niet meer mee jureren jammer genoeg.
| Originally posted by Jasperovitsj Yep ![]() Maar bon, ik weet niet of die sets van de ftp halen zo'n goed idee is. Ik heb geen zin om weeral woeste domineesje-aanhangers op m'n dak te krijgen |
mijn tracklist:
01 Royks�pp - What Else Is There? (Trentem�ller Remix)
02 The Egg - Walking Away (Tocadisco's Acid Walk Mix)
03 Rouzbeh Delahari - La La La (Ozgur Can Remix)
04 Armin Van Buuren ft Remy & Roland Klinkenberg - Bounce Back
05 Conjure One - Centre Of The Sun (Junkie XL Remix)
06 Annie - Heartbeat (Alan Braxe Remix)
07 Joris Voorn - Chemistry Of Attraction (Original Mix)
08 Coca & Villa - Amanece
09 Pascal FEOS - Omychron
10 Purple Haze - Eden
11 MIDOR vs Linn - Breathing (Prgz Mix)
12 Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Remix)
13 Reflekt - Need To Feel Loved (Fuzzy Hair Vocal Mix)
14 Riva - Stringer (Original Mix)
Hier's de mijne, er zat nix nieuws tss dus 't was voorspelbaar
1. Hans Zimmer - Hummel something something ... rockets
2. Tiesto - adagio 4 strings
3. Scott mac - Damager (Mac zimms remix)
4. Fred baker ft Greg Nash - the jungle
5. Yakooza - I wonna feel(scott project)
6. Dj res - hostess (x900)
10. Push - Universal nation
11. Crystal lake - eternity
12. Mati lamaanen - flakes
13. M.I.K.E. - massive motion(original mix)
14. Woodstock - Tullips & chocolate
15. Scott mac - Must have been a dream (mac zimms remix)
16. Motu - visual drive (visionaire mix)
17. Southside spinners - Luvstruck (Alex Track 1 remix)
18. Rune - Calabria
19. Yves Deruyter - infinity
20. Tiesto - flight 643
21. Hennes&Cold - the second rip
22. Astrix - On fire
| Originally posted by Tiger777 1)Armin - Communication (Original mix) 2)Fictivision & C-Quence - Symbols(Original Mix) 3)Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake) 4)Epos - Vivagio (Danjo Styles Remix) 5)Stenna- Skyline(Arizona mix) 6)DJ Vesiga Vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix) 7)Digital Tension - Turn The Tide (M.I.D.O.R. And Six4Eight Mix) 8)ID 9)M.I.D.O.R. & Six4Eight feat. Rocio - Alone [M.I.D.O.R. & Six4Eight Mix] |
3 rondes: Ronde 1: 17 mixes in 3 poules... dus 6 per poule en ��n poule met 5 Poule 1 M , N , O , P , Q Poule 2 A , B , C , D , E, F Poule 3 G , H , I , J , K , L In poules 1 en 2 worden 3 winnaars gekozen, in Poule 3 worden er 2 gekozen. Ronde 2: 8 mixes in 2 poules, dus 4 per poule Poule 1 Winnaar poule 1 2de plaats poule 2 3de plaats poule 1 3de plaats poule 2 Poule 2 Winnaar poule 2 winnaar poule 3 2de plaats poule 1 2de plaats poule 3 In elke poule worden 2 winnaars gekozen |
Xilver zijn tracklist is w00t

| Originally posted by diddi Er zitten 5 mixen in poule 1, en er zijn er 3 gekickt: da wil dus zeggen dat er slechts 2 doorgaan??? Of zie ik dat verkeerd? |
| Originally posted by djcresto Er gaan er 3 door in poule 3 ipv poule 1 veronderstel ik. Lijkt me ook het eerlijkst. |
't was hier precies lekker druk gisterenavond
'k zal wel eens een paar van de afgevallen setjes beluisteren als ze beschikbaar worden gesteld. Die van Sid lijkt me wel leuk, 'k verschiet ervan dat Xilver en Push zijn afgevallen als je hun tracklists bekijkt, toch wel vrij tasty voor de doorsnee trancefan dach ik?
I want a revenche!
Kben eens benieuwd naar die superset die in onze poule zat.
Bij deze zou ik ook wel willen jureren voor de volgende ronde.
| Originally posted by Tiger777 De mijne, G dus 1)Armin - Communication (Original mix) 2)Fictivision & C-Quence - Symbols(Original Mix) 3)Jacob & Mendez - Moondust (Airbase Remake) 4)Epos - Vivagio (Danjo Styles Remix) 5)Stenna- Skyline(Arizona mix) 6)DJ Vesiga Vs. Jomar - Nightoperator (Club Mix) 7)Digital Tension - Turn The Tide (M.I.D.O.R. And Six4Eight Mix) 8)Te moe om te herkenne, volgt nog ![]() 9)M.I.D.O.R. & Six4Eight feat. Rocio - Alone [M.I.D.O.R. & Six4Eight Mix] Met da ik nu met koptelefoon luister, hoor'k percies datter iets misgegegaan is bij het normaliseren.. Klinkt zo slecht en krakend Meneer luc zijne set ga ik zeker wel'es downloaden, zelfde voor diene van xilver. |
Push zijn tracklist was idd schitterend, maar ge moet daar een beetje objectief over oordelen he, anders hadden progmixen sowieso geen kans bij mij 
De 3 mixen die niet doorgingen in poule 3 waren eveneens de mixen die in mijn ogen (oren) het minst goed waren. Ik zeg speciaal "minst goed" ipv slechtst want ik vond het een zeer sterke poule waarbij het heel close werd. Van 39 tot 42 punten zater er bij mij maar liefst 5 mixen. Ik ben echt onder de indruk geraakt van de mix-skillz van sommigen. Zo is het meteen duidelijk geworden dat ik nog heel veel moet oefenen 
voor de afvallers in mijn poule (mix M, N en Q) heb ik een word-doc gemaakt met daarin alle commentaar van de juryleden op hun mix... Aan de afvallers: sorry jongens...
KLIK HIER!
^ Thanks voor de feedback!!
Ik wist niet dat de feedback zo grondig moest zijn. Ik maak er volgende keer werk van 
| Originally posted by Bertn voor de afvallers in mijn poule (mix M, N en Q) heb ik een word-doc gemaakt met daarin alle commentaar van de juryleden op hun mix... Aan de afvallers: sorry jongens... KLIK HIER! |
En nog eens merci me de comments, ik ben er tevreden mee!
| Originally posted by Dj LPG 04) Blackpearl - Baracuda 05) Phil K & Habersham - Cloudbrake ( Oliver Moldan remix) |
| Ik schrijf mij bij deze in voor de volgende contest |
| Originally posted by Aur�lie Hier heb je voor mij veel punten mee gescoord jongeman |
Ik vind het ook zalige plaatjes!
Eerste deel van uw set ziet er top uit Laurens! 
ik mis nen avond en kan al 10 paginas gaan lezen... kan er vanvoor geen samenvatting gemaakt worden ofzo? wie ligt eruit, wie zitter nog in... met de eindscore erbij ofzo
| Originally posted by Antony ik mis nen avond en kan al 10 paginas gaan lezen... kan er vanvoor geen samenvatting gemaakt worden ofzo? wie ligt eruit, wie zitter nog in... met de eindscore erbij ofzo |