TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 »
Als ge buitenkomt en minstens 20� afdokt voor een ticket verwacht ge natuurlijk wel goed voetbal te zien 
Alsof er nog iemand naar Antwerp gaat voor het mooie voetbal.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Als ge buitenkomt en minstens 20� afdokt voor een ticket verwacht ge natuurlijk wel goed voetbal te zien |

Ok� Greg 
http://www.sportwereld.be/Article/D...DMF26052008_066
haha 
het valt al direct op dat de Italianen superieur zijn
een start zoals de laatste Italie - Belgi� wordt het al niet (Belgi� kwam toen 0-2 voor)
edit: en t is al zover, 1-0
3-0
GO Vandereycken!!! hij kan mss nog een ouderwetsere opstelling proberen 
dadag WK 2010
GOGO amateurisme voetbalbond!
Sonck scoort een eerredder: 3-1 !!! Hij was ��n van de weinigen die ook echt kansen heeft versierd. Gelijkspelen of winnen zou er nooit hebben ingezeten, maar een betere opstelling had wel al geholpen. Daar had VDE tijdens de match toch wel moeten bijsturen. Hij heeft wel een aantal goede wissels gedaan
vergeet niet dat we in de WK ronde ook tegen spanje en turkije spelen eh,ploegen van een gelijkaardig type
we kunnen de wk droom beter opbergen en hopen dat Belgie-NL het WK 2018 krijgen
Al melkerij, laat deze ploeg eens 5 jaar samenspelen en we hebben een topteam + dan nog zullen die spelers nog geen 30 zijn, dus kunnen we er gewoon een heel eind mee verder. Alleen jammer dat we eigenlijk geen 5 jaar kunnen wachten
| Originally posted by Config Al melkerij, laat deze ploeg eens 5 jaar samenspelen en we hebben een topteam + dan nog zullen die spelers nog geen 30 zijn, dus kunnen we er gewoon een heel eind mee verder. Alleen jammer dat we eigenlijk geen 5 jaar kunnen wachten |
Het is al net zoals op het songfestival, Belgie op zich zal nooit of te nimmer nog iets bereiken.
Er stond overlaatst in de krant een artikel over hoeveel spelers met buitenlandse origine in ons nationaal elftal zitten. Het zijn er alleszinds enorm veel, dan verwacht je toch dat deze een meerwaarde brengen?
Integendeel, hoe goed deze spelers ook functioneren in hun eigen ploeg of op individueel vlak, het lijkt me moeilijk te begrijpen dat een mengelmoes van origines zich met een patriotische mentaliteit kan inzetten voor een nationale voetbalploeg. Iets wat 15 � 20 jaar geleden wel nog kon, toen hadden we als enige buitenlanders Weber, Scifo en nog enkelen, maar die maakten dan ook duidelijk het verschil.
Waar zijn de tijden, zoals de Fluppe het zei, dat we Frankrijk & Nederland nog konden verslagen in zulke duels (voorafgaand aan grote toernooien). Nogmaals zien we dat onze jonge ploeg nog heel wat werk voor de boeg heeft. Vooral het gebrek aan creativiteit & snelheid viel me op gisteren. Maar zoals Kompany het zei, zo'n duels zijn best wel goed om ervaring op te doen.
Volgende zaterdag al Itali�-Nederland btw 
heel veel had ook te maken met de rampzalige tacktiek die VDE had uitgekozen. Het kleinste kind wist dat dit niks ging worden, behalve VDE natuurlijk 
| Originally posted by Devilex Het is al net zoals op het songfestival, Belgie op zich zal nooit of te nimmer nog iets bereiken. Er stond overlaatst in de krant een artikel over hoeveel spelers met buitenlandse origine in ons nationaal elftal zitten. Het zijn er alleszinds enorm veel, dan verwacht je toch dat deze een meerwaarde brengen? Integendeel, hoe goed deze spelers ook functioneren in hun eigen ploeg of op individueel vlak, het lijkt me moeilijk te begrijpen dat een mengelmoes van origines zich met een patriotische mentaliteit kan inzetten voor een nationale voetbalploeg. Iets wat 15 � 20 jaar geleden wel nog kon, toen hadden we als enige buitenlanders Weber, Scifo en nog enkelen, maar die maakten dan ook duidelijk het verschil. |
| Originally posted by djcresto euhm Devilex die gasten zijn wel allemaal als Belg geboren hoor... De meesten zijn zelfs op en top Brusselaar. Kijk naar Nederland, Frankrijk... Zijn dat allemaal spelers die van origine Nederlands of Frans zijn? Ik dacht het niet... |
Daar gaat het hem ook niet om �, ik vind gewoon dat de mensen tegenwoordig veel minder affectie hebben met het nationaal voetbalelftal als vroeger. Vroeger speelden bijna alle spelers in de Belgische competitie, nu moet je echt al de halve Europese competitie volgen om te weten wie er op het veld staat.
Da van die afiniteit kan ik me wel iets bij voorstellen maar het feit dat ze in buitenlandse competities spelen vind ik er maar met de haren bijgesleurd. Dat is ten eerste overal zo en ten tweede, mochten ze bijna allemaal in de belgische competitie spelen, zouden we zagen dat we meer spelers uit topcompetities nodig hebben...
Nogal een geluk dat we gasten zoals Kompany, Van Buyten, Demb�l� en Mirallas hebben, anders zou het helemaal niets zijn.
Eden Hazard 
Antwerp - Tubeke: 0-1
33' Stuckens 0-1
Dit zal ook wel de ruststand worden. Antwerp gaat dus serieus uit zn pijp mogen komen indien ze niet nog een jaartje in tweede willen doorbrengen
Zondag, 16u: Tussenstand
Antwerp - Tubeke 0-1
33' Stuckens 0-1
OH Leuven - KVSK United 0-0
En we hebben er met Tubeke een nieuwe eersteklasser bij.
en Antwerp mag nog een jaarke langer in 2de blijven ploeteren 
En Tubeke naar eerste.
Maar hey, straks zal er in het supporterscaf� wel een liquid overdose langskomen en dan is deze zondag snel vergeten