TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 »


Posted by Chicane on Aug-16-2006 05:40:



Maar ze is wel een van de weinige die PICS or STFU snapt en toepast


Posted by Transara on Aug-16-2006 10:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Loraine S. Tok? Familie van de Tokkies?


Ik hoop voor jou dat Loraine dit niet leest, want dan rukt ze wat ledemaatjes uit denk ik


Posted by Loraine on Aug-16-2006 10:43:

quote:
Originally posted by Transara
Ik hoop voor jou dat Loraine dit niet leest, want dan rukt ze wat ledemaatjes uit denk ik


Hahahhaha...nee nee... net wakker en in vredelievende bui

Zeg, en ga us met dit gezever naar Het flirtdraadje
Stelletje rukkers


Posted by Transara on Aug-16-2006 11:02:

quote:
Originally posted by Loraine
Hahahhaha...nee nee... net wakker en in vredelievende bui

Zeg, en ga us met dit gezever naar Het flirtdraadje
Stelletje rukkers


Ja, mam


Posted by Tsss on Aug-16-2006 13:47:

Heuj

Heej allemaal, ik ben nieuw hier dus post ik ff wat in deze thread.

Ik ben 25 en kom uit Utrecht

Gr. Tsss


Posted by Transara on Aug-16-2006 14:47:

Welkom!

Wel lekker bljiven plakken, hoor!


Posted by Chicane on Aug-16-2006 14:48:

Hallo daar


Posted by SnuggLe on Aug-16-2006 17:20:

quote:
Originally posted by Loraine
Hahahhaha...nee nee... net wakker en in vredelievende bui

Zeg, en ga us met dit gezever naar Het flirtdraadje
Stelletje rukkers


Noem je dit al flirten? Jij bent makkelijk!

Rukkers? Ik heb nog wel een handje nodig ja!


Posted by Loraine on Aug-16-2006 17:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Rukkers? Ik heb nog wel een handje nodig ja!


Kun je makkelijk zelf af, SnuggLe... tenzij je RSI aan beide handen hebt...


Posted by magrec on Aug-16-2006 17:39:

Jij hebt al een vriendin snuggs niet kan die je niet een "handje" helpen tjezus wat lauw weer haha. Dat krijg je he als je tussen de saaie pieten van een bank werkt


Posted by Tsss on Aug-16-2006 19:12:

quote:
Originally posted by Transara
Welkom!

Wel lekker bljiven plakken, hoor!


Merci!
En dat blijven plakken gaat vast wel lukken. Dit is volgens mij een mooie manier om op de hoogte te blijven van leuke feestjes etc.


Posted by SnuggLe on Aug-16-2006 20:00:

quote:
Originally posted by magrec
Jij hebt al een vriendin snuggs niet kan die je niet een "handje" helpen tjezus wat lauw weer haha. Dat krijg je he als je tussen de saaie pieten van een bank werkt


Ik heb ruimte genoeg voor meer handen dan 2

En die foto heb ik nu ook gezien: omdat jij het bent zou ik je niet uit mijn bed schoppen. Maar, alleen omdat jij het bent!


Nou Harmen, start weer eens een rel, want mij lukt het niet!


Posted by magrec on Aug-16-2006 20:33:

"ik heb er de kracht niet meer voor"

Wordt tijd dat we dat stokje doorgeven


Posted by SnuggLe on Aug-17-2006 16:46:

quote:
Originally posted by magrec
"ik heb er de kracht niet meer voor"

Wordt tijd dat we dat stokje doorgeven


Een goede rel is hier al een tijdje niet meer geweest, het is hier gewoon te saai. Waar is die Zzandirt als je hem nodig hebt?


Posted by Loraine on Aug-17-2006 18:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Een goede rel is hier al een tijdje niet meer geweest, het is hier gewoon te saai. Waar is die Zzandirt als je hem nodig hebt?


Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar...


Posted by SnuggLe on Aug-17-2006 20:29:

quote:
Originally posted by Loraine
Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar...


LoL, humor zit hem in de herhaling

Zeg, heb JIJ je handen nooit vol?


Posted by Loraine on Aug-17-2006 20:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, humor zit hem in de herhaling

Zeg, heb JIJ je handen nooit vol?


Zekers


Posted by bouncie on Dec-10-2007 13:54:

new

hey ik ben Rob, 20 jr, en ga ff mijn profiel aanmaken, een leuke community is het hier, wel jammer dat downloadlinks, rapidshare/megaupload etc verboden zijn, zou ook een goeie muziekbron kunnen zijn. Verder een hele nuttige bron van informatie en een leuke plaats om interneturen te spenderen


Posted by djxtension on Dec-10-2007 15:00:

Re: new

quote:
Originally posted by bouncie
hey ik ben Rob, 20 jr, en ga ff mijn profiel aanmaken, een leuke community is het hier, wel jammer dat downloadlinks, rapidshare/megaupload etc verboden zijn, zou ook een goeie muziekbron kunnen zijn. Verder een hele nuttige bron van informatie en een leuke plaats om interneturen te spenderen


Welkom.

Er is een hele goede reden voor het verbieden van die links. Het is hier namelijk al een hele goede muziekbron. We gaan er vanuit dat je - als je eenmaal de artiest en titel hebt - zelf wel weet hoe je aan de betreffende plaat kunt komen...


Posted by BaRTeZ on Dec-10-2007 17:03:

Er valt tegenwoordig in de tracklist sectie genoeg te pakken aan livesetjes...


Posted by ZZandirt on Dec-16-2007 08:08:

quote:
Originally posted by Loraine
Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar...


maar dirt leeft nog wel hoor!!

inderdaad handen vol en ben hier zelden nog (alleen zondagoggent )

veeleisende baan, vriendin (ook veeleisend). net stukkie huis bijgekocht. nu 2 volle verdiepingen aan een pleintje in oud west... nu nog tijd vinden om te verbouwen....

maarrrrrr!! NOG WEL STEEDS FEEZZIES!! james holden in 11, a.s. weekend...!! zag laatst JP nog en Magik, bij paul in PZ.

denk dat we allemaal ouder worden ...


Posted by magrec on Dec-17-2007 18:52:

denk dat je nog wel wat oude ta'ers gaat tegenkomen zaterdag in de 11 met james holden


Posted by ZZandirt on Dec-20-2007 19:58:

ah well,

de neus voor een goed feestje....

(en ff lekker eten eerst...collega mee, 's kijken op wie z'n onkostenvergoeding we het gaan declareren....)

sold out though... en zin in!!


Posted by PassiePassion on Dec-27-2007 01:49:

Smoking ..umm..something Hallo Medelanders Top Forum hier

Hallo nederlandse vrienden

PassiePassion [Passie] uit Amsterdam is nieuw binnen
Ik kwam het forum net tegen op scroogle
Dus heb mezelf maar even geregistreert
Ben nog rond aan het kijken waar alle functies zitten
Ben andere forums gewend dus het is ff zoeken
Maar ik kom er wel uit neem ik aan anders pm en vraag ik wel ff wat hulp als het niet met FAQ lukt

Ik ben producer en maak al zo'n 15 jaar muziek
Eerst op me oude ATARI met hardware E-MU sampler en D-50 synth
Toen maakte ik vaak echte oude gabber ,het snellere werk
Op me sites kan je diverse stylen horen want ik maak alles
Lounge, Hiphop, Club, Club Trance, Trance, Hard Trance en zelfs PoP

Maar tegenwoordig maak ik het meeste trance eigenlijk
En ik werk bijna alleen nog maar met software
Wel met een hardware synthesizer natuurlijk
Want ik speel elke noot echt in ben geen noten tekenaar
Ik werk nog steeds met de goede oude Logic op PC
Heb het grote geld nog niet verdient, dus heb nog geen mac kunnen kopen
Maar de oude pc versie werkt nog prima zelfs met de nieuwe VSTi

Als je ergens niet uit komt met je vsti of in je productie
Dan help ik graag als ik tijd heb
Ik zal zo ff kijken of ik al wat nuttigs kan beantwoorden als ik producer vragen zie staan
Maar ik zie niet veel producer verwante artikelen
Dus ik neem aan dat dit meer een forum is voor consumenten dan producers
Maar ik zal ff rond kijken
Hier staat me gratis snapshot tutors site
Wel in het engels maar handig voor de producers
Daar leer je dmv fotos hoe je eigen sounds maakt op verschilende VSTi

Tutors Voor
LogicAudioTutor
Vanguard Preset Creating
Pro-53 Preset Creating
Komplexer Preset Creatin

Ik heb zo'n 4 albums online staan ongeveer
Dus er is zat te horen om een indruk te krijgen van wat ik maak
Mocht je daar geintereseert in wezen natuurlijk
Onder me naam staat me main page en hier nog een link naar me andere meer hardcore account
Er staan ook nog wat andere trax op maar het meeste is echte Hardcore

Ik zit sinds kort bij DDance Records
Maar dat zullen meer lables gaan worden want ik krijg veel aanbiedingen via MySpace
En ik heb simpelweg te veel muziek voor 1 lable
Heb nu al bijna 10 albums af en maak er 4 trax per week bij
Dus ik ben behoorlijk actief bezig haha
Nu nog een goed lable vinden wat de muziek op cd zet ipv het net
Want de net verkopen blijft toch moeilijk sinds er nog weinig wordt gekocht
Sorrie voor de lange intro
Maar dan weten jullie een beedje wat ik doe
Dat lijkt me wel zo netjes als ik net binnen kom


Posted by DjRV on Dec-27-2007 05:39:

Re: Hallo Medelanders Top Forum hier

quote:
Originally posted by PassiePassion
Hallo nederlandse vrienden

PassiePassion [Passie] uit Amsterdam is nieuw binnen
Ik kwam het forum net tegen op scroogle
Dus heb mezelf maar even geregistreert
Ben nog rond aan het kijken waar alle functies zitten
Ben andere forums gewend dus het is ff zoeken
Maar ik kom er wel uit neem ik aan anders pm en vraag ik wel ff wat hulp als het niet met FAQ lukt

Ik ben producer en maak al zo'n 15 jaar muziek
Eerst op me oude ATARI met hardware E-MU sampler en D-50 synth
Toen maakte ik vaak echte oude gabber ,het snellere werk
Op me sites kan je diverse stylen horen want ik maak alles
Lounge, Hiphop, Club, Club Trance, Trance, Hard Trance en zelfs PoP

Maar tegenwoordig maak ik het meeste trance eigenlijk
En ik werk bijna alleen nog maar met software
Wel met een hardware synthesizer natuurlijk
Want ik speel elke noot echt in ben geen noten tekenaar
Ik werk nog steeds met de goede oude Logic op PC
Heb het grote geld nog niet verdient, dus heb nog geen mac kunnen kopen
Maar de oude pc versie werkt nog prima zelfs met de nieuwe VSTi

Als je ergens niet uit komt met je vsti of in je productie
Dan help ik graag als ik tijd heb
Ik zal zo ff kijken of ik al wat nuttigs kan beantwoorden als ik producer vragen zie staan
Maar ik zie niet veel producer verwante artikelen
Dus ik neem aan dat dit meer een forum is voor consumenten dan producers
Maar ik zal ff rond kijken
Hier staat me gratis snapshot tutors site
Wel in het engels maar handig voor de producers
Daar leer je dmv fotos hoe je eigen sounds maakt op verschilende VSTi

Tutors Voor
LogicAudioTutor
Vanguard Preset Creating
Pro-53 Preset Creating
Komplexer Preset Creatin

Ik heb zo'n 4 albums online staan ongeveer
Dus er is zat te horen om een indruk te krijgen van wat ik maak
Mocht je daar geintereseert in wezen natuurlijk
Onder me naam staat me main page en hier nog een link naar me andere meer hardcore account
Er staan ook nog wat andere trax op maar het meeste is echte Hardcore

Ik zit sinds kort bij DDance Records
Maar dat zullen meer lables gaan worden want ik krijg veel aanbiedingen via MySpace
En ik heb simpelweg te veel muziek voor 1 lable
Heb nu al bijna 10 albums af en maak er 4 trax per week bij
Dus ik ben behoorlijk actief bezig haha
Nu nog een goed lable vinden wat de muziek op cd zet ipv het net
Want de net verkopen blijft toch moeilijk sinds er nog weinig wordt gekocht
Sorrie voor de lange intro
Maar dan weten jullie een beedje wat ik doe
Dat lijkt me wel zo netjes als ik net binnen kom


Das een aardige lap text gozer !

Maaruhh welkom !


Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.