TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 »
Maar ze is wel een van de weinige die PICS or STFU snapt en toepast 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Loraine S. Tok? Familie van de Tokkies? |
Ik hoop voor jou dat Loraine dit niet leest, want dan rukt ze wat ledemaatjes uit denk ik
| quote: |
Originally posted by Transara Ik hoop voor jou dat Loraine dit niet leest, want dan rukt ze wat ledemaatjes uit denk ik |

| quote: |
| Originally posted by Loraine Hahahhaha...nee nee... net wakker en in vredelievende bui ![]() Zeg, en ga us met dit gezever naar Het flirtdraadje Stelletje rukkers |
Heuj
Heej allemaal, ik ben nieuw hier dus post ik ff wat in deze thread.
Ik ben 25 en kom uit Utrecht
Gr. Tsss
Welkom!
Wel lekker bljiven plakken, hoor!

Hallo daar 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Hahahhaha...nee nee... net wakker en in vredelievende bui ![]() Zeg, en ga us met dit gezever naar Het flirtdraadje Stelletje rukkers |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Rukkers? Ik heb nog wel een handje nodig ja! |
Jij hebt al een vriendin snuggs niet kan die je niet een "handje" helpen
tjezus wat lauw weer haha. Dat krijg je he als je tussen de saaie pieten van een bank werkt 
| quote: |
| Originally posted by Transara Welkom! Wel lekker bljiven plakken, hoor! |
| quote: |
| Originally posted by magrec Jij hebt al een vriendin snuggs niet kan die je niet een "handje" helpen tjezus wat lauw weer haha. Dat krijg je he als je tussen de saaie pieten van een bank werkt |

"ik heb er de kracht niet meer voor"
Wordt tijd dat we dat stokje doorgeven 
| quote: |
| Originally posted by magrec "ik heb er de kracht niet meer voor" Wordt tijd dat we dat stokje doorgeven |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Een goede rel is hier al een tijdje niet meer geweest, het is hier gewoon te saai. Waar is die Zzandirt als je hem nodig hebt? |
| quote: |
| Originally posted by Loraine Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar... |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe LoL, humor zit hem in de herhaling ![]() Zeg, heb JIJ je handen nooit vol? |
new
hey ik ben Rob, 20 jr, en ga ff mijn profiel aanmaken, een leuke community is het hier, wel jammer dat downloadlinks, rapidshare/megaupload etc verboden zijn, zou ook een goeie muziekbron kunnen zijn. Verder een hele nuttige bron van informatie en een leuke plaats om interneturen te spenderen 
Re: new
| quote: |
| Originally posted by bouncie hey ik ben Rob, 20 jr, en ga ff mijn profiel aanmaken, een leuke community is het hier, wel jammer dat downloadlinks, rapidshare/megaupload etc verboden zijn, zou ook een goeie muziekbron kunnen zijn. Verder een hele nuttige bron van informatie en een leuke plaats om interneturen te spenderen |
Er valt tegenwoordig in de tracklist sectie genoeg te pakken aan livesetjes... 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar... |
)
denk dat je nog wel wat oude ta'ers gaat tegenkomen zaterdag in de 11 met james holden 
ah well,
de neus voor een goed feestje....
(en ff lekker eten eerst...collega mee, 's kijken op wie z'n onkostenvergoeding we het gaan declareren....)
sold out though... en zin in!! 
Hallo Medelanders Top Forum hier
Hallo nederlandse vrienden
PassiePassion [Passie] uit Amsterdam is nieuw binnen
Ik kwam het forum net tegen op scroogle
Dus heb mezelf maar even geregistreert
Ben nog rond aan het kijken waar alle functies zitten
Ben andere forums gewend dus het is ff zoeken
Maar ik kom er wel uit neem ik aan anders pm en vraag ik wel ff wat hulp als het niet met FAQ lukt
Ik ben producer en maak al zo'n 15 jaar muziek
Eerst op me oude ATARI met hardware E-MU sampler en D-50 synth
Toen maakte ik vaak echte oude gabber ,het snellere werk
Op me sites kan je diverse stylen horen want ik maak alles
Lounge, Hiphop, Club, Club Trance, Trance, Hard Trance en zelfs PoP
Maar tegenwoordig maak ik het meeste trance eigenlijk
En ik werk bijna alleen nog maar met software
Wel met een hardware synthesizer natuurlijk
Want ik speel elke noot echt in ben geen noten tekenaar
Ik werk nog steeds met de goede oude Logic op PC
Heb het grote geld nog niet verdient, dus heb nog geen mac kunnen kopen
Maar de oude pc versie werkt nog prima zelfs met de nieuwe VSTi
Als je ergens niet uit komt met je vsti of in je productie
Dan help ik graag als ik tijd heb
Ik zal zo ff kijken of ik al wat nuttigs kan beantwoorden als ik producer vragen zie staan
Maar ik zie niet veel producer verwante artikelen
Dus ik neem aan dat dit meer een forum is voor consumenten dan producers
Maar ik zal ff rond kijken
Hier staat me gratis snapshot tutors site
Wel in het engels maar handig voor de producers
Daar leer je dmv fotos hoe je eigen sounds maakt op verschilende VSTi
Tutors Voor
LogicAudioTutor
Vanguard Preset Creating
Pro-53 Preset Creating
Komplexer Preset Creatin
Ik heb zo'n 4 albums online staan ongeveer
Dus er is zat te horen om een indruk te krijgen van wat ik maak
Mocht je daar geintereseert in wezen natuurlijk
Onder me naam staat me main page en hier nog een link naar me andere meer hardcore account
Er staan ook nog wat andere trax op maar het meeste is echte Hardcore
Ik zit sinds kort bij DDance Records
Maar dat zullen meer lables gaan worden want ik krijg veel aanbiedingen via MySpace
En ik heb simpelweg te veel muziek voor 1 lable
Heb nu al bijna 10 albums af
en maak er 4 trax per week bij
Dus ik ben behoorlijk actief bezig haha
Nu nog een goed lable vinden wat de muziek op cd zet ipv het net
Want de net verkopen blijft toch moeilijk sinds er nog weinig wordt gekocht
Sorrie voor de lange intro
Maar dan weten jullie een beedje wat ik doe
Dat lijkt me wel zo netjes als ik net binnen kom
Re: Hallo Medelanders Top Forum hier
| quote: |
| Originally posted by PassiePassion Hallo nederlandse vrienden PassiePassion [Passie] uit Amsterdam is nieuw binnen Ik kwam het forum net tegen op scroogle Dus heb mezelf maar even geregistreert Ben nog rond aan het kijken waar alle functies zitten Ben andere forums gewend dus het is ff zoeken Maar ik kom er wel uit neem ik aan anders pm en vraag ik wel ff wat hulp als het niet met FAQ lukt Ik ben producer en maak al zo'n 15 jaar muziek Eerst op me oude ATARI met hardware E-MU sampler en D-50 synth Toen maakte ik vaak echte oude gabber ,het snellere werk Op me sites kan je diverse stylen horen want ik maak alles Lounge, Hiphop, Club, Club Trance, Trance, Hard Trance en zelfs PoP Maar tegenwoordig maak ik het meeste trance eigenlijk En ik werk bijna alleen nog maar met software Wel met een hardware synthesizer natuurlijk Want ik speel elke noot echt in ben geen noten tekenaar Ik werk nog steeds met de goede oude Logic op PC Heb het grote geld nog niet verdient, dus heb nog geen mac kunnen kopen Maar de oude pc versie werkt nog prima zelfs met de nieuwe VSTi Als je ergens niet uit komt met je vsti of in je productie Dan help ik graag als ik tijd heb Ik zal zo ff kijken of ik al wat nuttigs kan beantwoorden als ik producer vragen zie staan Maar ik zie niet veel producer verwante artikelen Dus ik neem aan dat dit meer een forum is voor consumenten dan producers Maar ik zal ff rond kijken Hier staat me gratis snapshot tutors site Wel in het engels maar handig voor de producers Daar leer je dmv fotos hoe je eigen sounds maakt op verschilende VSTi Tutors Voor LogicAudioTutor Vanguard Preset Creating Pro-53 Preset Creating Komplexer Preset Creatin Ik heb zo'n 4 albums online staan ongeveer Dus er is zat te horen om een indruk te krijgen van wat ik maak Mocht je daar geintereseert in wezen natuurlijk Onder me naam staat me main page en hier nog een link naar me andere meer hardcore account Er staan ook nog wat andere trax op maar het meeste is echte Hardcore Ik zit sinds kort bij DDance Records Maar dat zullen meer lables gaan worden want ik krijg veel aanbiedingen via MySpace En ik heb simpelweg te veel muziek voor 1 lable Heb nu al bijna 10 albums af en maak er 4 trax per week bijDus ik ben behoorlijk actief bezig haha Nu nog een goed lable vinden wat de muziek op cd zet ipv het net Want de net verkopen blijft toch moeilijk sinds er nog weinig wordt gekocht Sorrie voor de lange intro Maar dan weten jullie een beedje wat ik doe Dat lijkt me wel zo netjes als ik net binnen kom |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.