TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 »

Posted by Muppy on Feb-12-2005 18:02:

quote:
Originally posted by Remy D
kom wel op de meeting maar ga echt geen NLTA op mijn hand schrijven. haha kansloos iedereen die ik met nlta op zijn hand zie negeer ik ..

Posted by Asperge on Feb-12-2005 18:28:

quote:
kom wel op de meeting maar ga echt geen NLTA op mijn hand schrijven. haha kansloos iedereen die ik met nlta op zijn hand zie negeer ik ..

K kon de andere meetings bij eerdere feesten niet vinden, dus k vind dit wel een goed plan, haha.

Posted by Remy D on Feb-12-2005 18:32:

quote:
Originally posted by Asperge
K kon de andere meetings bij eerdere feesten niet vinden, dus k vind dit wel een goed plan, haha.

hahaha het is idd een goed plan als je te slemiel bent om een meeting te vinden hahahaha, en dat had ik niet achter jou gezocht.. Jammer.

Posted by Muppy on Feb-12-2005 18:38:

quote:
hahaha het is idd een goed plan als je te slemiel bent om een meeting te vinden hahahaha, en dat had ik niet achter jou gezocht.. Jammer.

ik ga nu echt keihard lachen als jij hem niet kan vinden

Posted by Asperge on Feb-12-2005 18:41:

quote:

of als je te lam bent ik zie t allemaal wel ga iig die darkanal ff flink pesten

Posted by Asperge on Feb-12-2005 18:47:

Nou ik ga ff sporten en dan op weg naar TE, kan niet wachten! Het wordt vet

Posted by Muppy on Feb-12-2005 18:52:

succes met je polo!!!

en tot vanaaf!

Posted by basvh on Feb-12-2005 19:00:

have fun iedereen!

en remy d doe dj jean de groeten,

Posted by magrec on Feb-12-2005 19:23:

Zend slamfm nog wat uit?

Posted by Remy D on Feb-12-2005 19:25:

quote:
Originally posted by basvh

en remy d doe dj jean de groeten,

Haha zal ik doen ja, en denk dat ik er wel ff binnenglip als hij draait. Zoals je ook in de reclame kan zien barst het daar altijd van de goddelijke vrouwen.

en als Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone word gedraaid ga ik echt helemaal KAPOT!!! wat een nummer blijft het

Posted by Siesta on Feb-12-2005 19:31:

jajaajajaja nog eventjes

Posted by Tim81 on Feb-12-2005 19:51:

quote:
en als Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone word gedraaid ga ik echt helemaal KAPOT!!! wat een nummer blijft het

Wie moet die draaien dan?? Ik neem aan dat Jean die niet in zijn koffer heeft

Posted by dj_spare on Feb-12-2005 19:56:

ik ga nu de trein maar eens opzoeken... (22.15 bij de burgerking )

Posted by eieregooie on Feb-12-2005 20:10:

mja... t wordt zo zachies an wel tijd om eens klaar te gaan maken voor vertrek

Posted by DJ Sid on Feb-12-2005 20:34:

stream?

Posted by eieregooie on Feb-12-2005 20:47:

ok, tijd om te gaan... tot straks

Posted by jam.iii on Feb-13-2005 01:00:

quote:
Originally posted by DJ Sid
stream?

+1 ! where?!?!

Posted by Freezel on Feb-13-2005 06:52:

WAT EEN SUPERFEEST Heerlijke sets van M.I.K.E., Armin en Ferry

Posted by Siesta on Feb-13-2005 07:04:

moah vond het matigjes. armin en ferry waren erg nice, vooral dat ene nummer van ferry met die mooie break . mike gemist wegens de drukte? rara hoe kan dat nou:d

rank 1 was ook vet! openingsnummer vette break beat!!

trouwens wat een sjonnies en anitas op trance energy, vooral in madsauce zaal, d8 ff dat ik op een of ander verkeerd ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten feest , jean was wel ff lache om te zien, echt gaaf dattie maar wat prutst . Gielen vond ik kut, alleen dat hoofd al, d8 al dit kan niks worden, dus toen ff randy katana weer opgezocht in de ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten zaal! Echt grappig om te zien hoe al die wannabe sletjes op dat draaiende ding wilden.

munten ware ook asociaal duur, en de hamburgers waren ook steeds anders, 1e hamburger was met sla, en 2e zonder. SLA was op, betaal ik gvd 2 munte voor een hamburger zonder sla stelletje ******mothers.
\

hoogtepunt was dat ik bij ferry main stond en er zon wijf van de rond de 30, strak int vel wegens overdosis zonnebank, en vraaagt,"he wie is die dj nou die draait, ben overal al gweest maar ben het helemaal vergeten" , daarna zei ik maar dat het dj jean was, met daarop volgend het antwoord: jaaaaah die is cool

maar deze jonge heeft zich toch wel vermaakt na een lekkere fucking egg mac muffin in de mac donalds TE joure waar ze helaas nog geen BIC macs wilden bakken voor ons als doorgewinterde frieze partygangsters.

oja nogmeer mensen last gehad van regen? en sneeuw opeens op de weg

groeten

Posted by HBtje on Feb-13-2005 07:39:

het was geniaal!!

thx 2 spare, moogwai en passiva... top feest

nu toch eerst ff ZzZz

Posted by LightForce on Feb-13-2005 07:49:

yoji yoji yoji yoji yoji yoji

need say more?

nee was wel leuk, armin zijn set was lekker. Ferry Corsten z'n set vond ik te slapjes misschien ligt dat puur aan zijn track keus, maar was niet echt mijn ding wat hij liet horen.

Rank 1 Live vond ik ook niet bijster, de filterheadz live juist weer wel! M.I.K.E. stukje van meegepakt, maar moet zeggen dat ik het vreemd vond dat hij begon. Zijn set beukte al flink hard en werd daarna alleen maar milder voortgezetn door de rest. Had het omgedraaid en M.I.K.E. wat later neer gezet was het beter geweest.

Nou ja vanaf 5:45 tot 7:15/20 Yoji "beuk" Biomehanika. God wat draaide die vent hard, en wat een showmaker! Had hem nog nooit zien draaien dus dit was de eerste keer. Overigens zijn set had totaal niks echt meer met trance energy te maken, gewoon ragge! En als afsluiter Faithless hardcore remix

heel de main stuiteren altijd leuk!

Iemand trouwens die weet hoe het nummer heet die Yoji draaide met die hardrock sample erin toen die stond te headbangen en nep gitaarliep te spelen???

Posted by Vertigo on Feb-13-2005 08:09:

wat een geweldig feest... bijna perfect.

+ Heerlijke DJ's
+ Heerlijke set
++ Ferry's set
+ Yoji het had idd weinig met TE te maken, maar het was wel erg gaaf!
+ lekkere wijven
+ veel beveiliging, het liep allemaal een stuk beter dan op Innercity!
+ regelmatig frisse lucht, geen sauna's net als op Innercity
+ toegankelijke toiletten en veel plekken om drinken te kopen
+ geile lasers (vooral bij stage van Marco V, waar ik overigens niet te veel heb gestaan... alleen tijdje bij John 00 flemming, wat relaxed was... geluid leek niet top en Igor S blies me bijna naar achter!
- MIKE early was wel erg raar... het was d'r nog erg leeg en hij draaide flink hard.. laat dan iemand anders beginnen! :/
- Rank1 begon eerst met een beetje duffe act en het duurde ff voordat ze opgang kwamen.. daarna was het ook zo weer over - erg jammer... vond ze op Innercity zo lekker draaien!

Posted by HBtje on Feb-13-2005 08:36:

Toch maar even klein overzichtje hehe:

++ Chill out area DJ (tijdens rank 1 en begin armin)
(onbekende dj... maar draaide gewoon zo strak... kunnen veel djs nog wat van leren... en zo veel super platen: Luvstruck, Children Of The Sun, Beatz@rank1, Junk Projects Control, Traffic kwam precies op t juiste moment dus top, Sunday Afternoon, Espuma-Ultimate Trip en nog veel meer!)

++ De lasers in de In Charge hal... zooooo ongelooflijk vet!!! (jp? Foto's???)
+ 2e uur Judge Jules vs Eddie Halliwell
+ Randy Katana (beetje het gevoel wat de trance.nu gangers nog wel kennen van menno de jong)
+ Igor S (vorig jaar op Qontact viel ie tegen, hier werd je idd lekker hard weg geblazen, maar wel heerlijke set
+ Armin van Buuren vanaf Communications
+ Sfeer

- Ferry Corsten (vond het btje eentonig, had er meer van verwacht)

Posted by Asperge on Feb-13-2005 09:55:

Tering die laserssssss bij V die waren zo gruwelijk vet. Straks meer nu eerst ff maffen. Straks ook fotos van die lasers en meer op www.appics.tk

Posted by LegAcyofTrAnce on Feb-13-2005 10:20:

Het was weer een super feestje.. De uitblinkers waren echt mike en armin Ik vond Van gielen en Yoji erg slecht draaien.. rank 1 had indd een te lange intro maar ze hebben het goed gemaakt, vooral met superstring:P:P

Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 »