TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 »
Al� volgend jaar hebben we er met de verplaatsing naar Tubeke een "thuis"match bij..
Nuja langs ene kant was ik nog wel eens graag naar de Bosuil geweest, maar het is nu niet dat ik er om treur dat de Antwerpsupporters nog eens een jaartje extra in tweede mogen sudderen.. 
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?
| quote: |
| Originally posted by christina seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt? |
| Originally posted by Devilex Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop. |
| Originally posted by The_G0dfather Da van die afiniteit kan ik me wel iets bij voorstellen maar het feit dat ze in buitenlandse competities spelen vind ik er maar met de haren bijgesleurd. Dat is ten eerste overal zo... |
owned 
Het toeschouwersaantal lag nog nooit zo hoog in de eerste klasse:
http://www.footbel.be/nl/Competitit...eschouwers.html
| Originally posted by FenixStyle Ge moest eens weten, wij lopen tijdens zo'n match soms meer dan die mannen op het veld! |
Zaten in 1997-1998 in 1e klasse:
Harlbeke
Lierse
Lommel
Eendracht Aalst
Beveren
Antwerp
in 2007-2008 vervangen door
KV Mechelen
FC Dender
Bergen
Roeselare
Zulte Waregem
Cercle Brugge
| Originally posted by Devilex Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop. |
| Originally posted by RadiantB Behalve in Engeland, dat sinds de verhuis van Hargreaves naar Man U altijd met 11 "binnenlanders" speelt. En zo zijn er nog enkele subtoppers, zoals Griekenland, die voor 90% bestaan uit spelers van hun topploegen. |
| Originally posted by christina seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt? |
De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie.
RSC Anderlecht
Standard Luik
Club Brugge
Eendracht Aalst
Lierse
Germinal Ekeren
Lommel
Sint-Truiden
Seraing
Beveren
KV Mechelen
RWDM
Charleroi
AA Gent
Cercle Brugge
Antwerp
KV Oostende
Club Li�geois
| Originally posted by Devilex De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie. |
| Originally posted by MikeVee En Tubeke naar eerste. Maar hey, straks zal er in het supporterscaf� wel een liquid overdose langskomen en dan is deze zondag snel vergeten |
Haha, die had ik zelfs nog niet gelezen 
En de Antwerpsupporters laten momenteel in Deurne zien waarom vele voetballiefhebbers hen toch liever nog een jaartje langer in tweede zien blijven.. 
Ah plezant, en wij moeten sebiet daarlangs naar huis rijden. Wordt lachen 
| Originally posted by FenixStyle En de Antwerpsupporters laten momenteel in Deurne zien waarom vele voetballiefhebbers hen toch liever nog een jaartje langer in tweede zien blijven.. |
Fadiga voor 2 seizoenen naar Beerschot, goe bezig bij Gent.
| Originally posted by Devilex Fadiga voor 2 seizoenen naar Beerschot, goe bezig bij Gent. |

| Originally posted by FCB_Fanatic is al een tijdje bekend ondertussen ![]() Ik vind het een goede beslissing van Gent!!! Hij wordt dit jaar 35 en is dus allesbehalve een speler waar men naar de toekomst toe nog op kan bouwen. Verder zijn de commentaren over Fadiga zeker niet altijd even positief. Het is nog steeds een geweldige spelers maar hij is lang niet meer zo constant in zn prestaties. Hij kiest een beetje zn piekmatchen eruit en speelt dus zeker niet iedere match op het niveau van in de bekerfinal |
gadverdomme, Cannavaro waarschijnlijk niet op het EK. DJU TOCH!

| di 03/06/08 16:04 (UPDATE) - Belgacom tv heeft dan toch de televisierechten voor de Belgische voetbalcompetitie voor 2008-2009 kunnen binnenhalen. Met een goedgekeurd bod van ruim 44 miljoen euro per jaar krijgt de Profliga niet het gevraagde bedrag van 50 miljoen euro. Belgacom tv bood jaarlijks ruim 44 miljoen om drie seizoenen lang over de beelden van de nationale voetbalcompetitie te kunnen beschikken. Dat bod lag lange tijd onder het minimumbedrag dat de Profliga had vooropgesteld- 50 miljoen euro, en dat vertraagde de toekenning van de tv-rechten. Tot drie keer toe werd een finale beslissing uitgesteld. Vooral voetbalclub Standard lag lange tijd dwars. Drie jaar geleden verwierf Belgacom de rechten voor 36 miljoen euro per jaar. Het bedrijf ging toen in zee met de VRT en de RTBF voor de verslaggeving op open net. Ook nu heeft Belgacom tv een akkoord bereikt met de VRT en de RTBF. Voor acht miljoen euro mogen de openbare omroepen de samenvattingen en de magazines uitzenden. |