TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37]
Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor
Maar wees van harte welkom in ons midden, zitten hier veel producers, maar niet alleen in het Nederlandse gedeelte van TA.
| quote: |
| Originally posted by Chicane Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor |
Originally posted by AirPole Anyway, misschien ben je een paar jaar te laat, aangezien TA al bijna doodbloedt, maar wees inderdaad welkom! En omdat deze plek weer levendig moet worden, ben ik nu bezig met een posting spree, hallee! |
Heej
Ik stel me ook maar even voor.
Ik ben dus nieuw hier. 'k heet Marcel, maar het lijkt me handig als iedereen me gewoon naar mijn artiestennaam noemt. Ik ben 16 jaar.
Ik ben dus inderdaad artiest. Ik maak wel eens Trancemuziek. Zie mijn youtube account voor mijn muziek.
Ik ben op dit forum gekomen via een ander forum, waar ik volgens mij, onterecht ben gebanned.
Ik hoop op een leuke tijd hier.
Greetz
Blueyed
Waarom ben je gebanned Marcel?
Je zal vast een eikel zijn...
| Originally posted by Donna Waarom ben je gebanned Marcel? Je zal vast een eikel zijn... |
Jammer dat je dan op een dood forumonderdeel binnenkomt.. Nederlandse TA sectie is niet meer wat het was 
Blijf het vaag vinden dat dit totaal uitgestorven is geraakt. Waar zitten alle Nederlandse tranceliefhebbers dan tegenwoordig? Welke tranceforum leeft nog wel? 
Ja, waar de neuk is iedereen!!! Bram, Tim, Wouter, De Sjinees, en alle andere peoples die ik vergeet!
GrooveCollection of anders partyflock?
En wie luistert er nou naar trance anyways? 

Kijk, als niemand van de oude garde nog post....dan wordt het ook niks meer. En het hoeft toch niet alleen maar over trance te gaan?
Om die reden was ik in het verleden ook actief op Clubcharts en las ik eerder het BETA forum.
Ons forumpje slinkt steeds verder in...
Jammer hoor. Straks gooit Swamper em nog dicht

welnee, bij de Finnen en de Noren is het nog vele malen dooier.
Die houden dan ook winterslaap...

| Originally posted by Unique2701 GrooveCollection of anders partyflock? En wie luistert er nou naar trance anyways? |