TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37]


Posted by Chicane on Dec-27-2007 07:42:

Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor

Maar wees van harte welkom in ons midden, zitten hier veel producers, maar niet alleen in het Nederlandse gedeelte van TA.


Posted by AirPole on Jan-04-2008 12:31:

quote:
Originally posted by Chicane
Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor







Anyway, misschien ben je een paar jaar te laat, aangezien TA al bijna doodbloedt, maar wees inderdaad welkom! En omdat deze plek weer levendig moet worden, ben ik nu bezig met een posting spree, hallee!


Posted by Muppy on Jan-04-2008 13:54:

quote:
Originally posted by AirPole




Anyway, misschien ben je een paar jaar te laat, aangezien TA al bijna doodbloedt, maar wees inderdaad welkom! En omdat deze plek weer levendig moet worden, ben ik nu bezig met een posting spree, hallee!


Dat is idd te merken...goed bezig airpole!!!


Posted by Blueyed on Jan-13-2010 09:07:

Hello!

Heej

Ik stel me ook maar even voor.
Ik ben dus nieuw hier. 'k heet Marcel, maar het lijkt me handig als iedereen me gewoon naar mijn artiestennaam noemt. Ik ben 16 jaar.
Ik ben dus inderdaad artiest. Ik maak wel eens Trancemuziek. Zie mijn youtube account voor mijn muziek.

Ik ben op dit forum gekomen via een ander forum, waar ik volgens mij, onterecht ben gebanned.

Ik hoop op een leuke tijd hier.

Greetz

Blueyed


Posted by Donna on Jan-13-2010 15:25:

Waarom ben je gebanned Marcel?
Je zal vast een eikel zijn...


Posted by Blueyed on Jan-13-2010 15:30:

quote:
Originally posted by Donna
Waarom ben je gebanned Marcel?
Je zal vast een eikel zijn...



nee
het is allemaal een vergissing. het bleek net, dat mijn school zijn proxy was geblockeerd door het forum. dat hebben ze bij dat forum gedaan om dat mensen die wel gebanned zijn, via een proxy gewoon door kunnen gaan met spammen.
mijn school gaat toevallig ook via proxy.
Het is dus allemaal een vergissing.

ik ben dus niet gebanned.


Posted by dj_spare on Jan-13-2010 17:10:

Jammer dat je dan op een dood forumonderdeel binnenkomt.. Nederlandse TA sectie is niet meer wat het was


Posted by Partyhardy! on Jan-16-2010 11:56:

Blijf het vaag vinden dat dit totaal uitgestorven is geraakt. Waar zitten alle Nederlandse tranceliefhebbers dan tegenwoordig? Welke tranceforum leeft nog wel?


Posted by AirPole on Jan-16-2010 13:38:

Ja, waar de neuk is iedereen!!! Bram, Tim, Wouter, De Sjinees, en alle andere peoples die ik vergeet!


Posted by Unique2701 on Jan-16-2010 16:03:

GrooveCollection of anders partyflock?

En wie luistert er nou naar trance anyways?


Posted by MennoB on Jan-16-2010 16:13:


Posted by Loraine on Jan-17-2010 19:05:

Kijk, als niemand van de oude garde nog post....dan wordt het ook niks meer. En het hoeft toch niet alleen maar over trance te gaan?
Om die reden was ik in het verleden ook actief op Clubcharts en las ik eerder het BETA forum.


Posted by AirPole on Jan-20-2010 14:12:

Ons forumpje slinkt steeds verder in...

Jammer hoor. Straks gooit Swamper em nog dicht














Posted by Unique2701 on Jan-20-2010 20:11:

welnee, bij de Finnen en de Noren is het nog vele malen dooier.


Posted by dj_spare on Jan-21-2010 23:23:

Die houden dan ook winterslaap...


Posted by magrec on Feb-16-2010 12:05:

quote:
Originally posted by Unique2701
GrooveCollection of anders partyflock?

En wie luistert er nou naar trance anyways?


Linkedin


Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.