TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
Direkt från aftonbladet....huh undrar om man skulle klara att bli astronaut
Farmen skärgård” tar sig vatten över huvudet.
Sveriges sexigaste flickvän, en operasångare och en truckförare simmar för en plats i dokusåpan.
- Självklart vill man vinna, säger Elin Grindemyr, 21.
Stenhårda tester som pressar folk till den yttersta gränsen.
Så är det möjligen när man söker till Nasas astronaututbildning.
Alla deltagare måste klara att simma 100 meter och dyka 1,5 meter för att ha en chans att få vara med. Elin Grindemyr klarade provet.
100 m? OMFG
http://www.b3ta.com/questions/wanking_disasters/

dj rotterdam update
http://www.djrotterdam-fanclub.tk/
herregud 
sen har det tillkommit 2 nya videos också. (på dj rotterdams hemsida) I hardcore-filmen krossar han inte bara vinyler mot sin skalle utan även äpplen.. lagom skönt... pizza-filmen är helt värdelös (han slår med en pizzakartong den gången) det e inte lika kul längre. det var haiducii som regerade, bara för att de var första gången och han valt en så ful låt 
Lite av en favorit i repris
http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband
http://www.hellonetwork.com/demo/to...p?speed=hook300
omg.. its the david hasselhoff!
| quote: |
| Originally posted by jofawe http://www.hellonetwork.com/demo/to...p?speed=hook300 omg.. its the david hasselhoff! |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Lite av en favorit i repris http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband |
Självaste Gert Jonny (han på nedersta raden på den grön-rosa bilden ovan) är död. Tillkommit har en annan snubbe.
Re: dj rotterdam update
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.djrotterdam-fanclub.tk/ herregud ![]() sen har det tillkommit 2 nya videos också. (på dj rotterdams hemsida) I hardcore-filmen krossar han inte bara vinyler mot sin skalle utan även äpplen.. lagom skönt... pizza-filmen är helt värdelös (han slår med en pizzakartong den gången) det e inte lika kul längre. det var haiducii som regerade, bara för att de var första gången och han valt en så ful låt |
Re: Re: dj rotterdam update
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Slog som hastigast förbi NRJ idag och hörde den där jävla låten han spelade och sjöng till som man såg först av alla... den då han pangar en vinyl mot skallen i slutet... han kör lite happyhardcore å annat skit, den Ein Svai Politzai... typ |
You know you're living in 2004 when...
1. You accidentally enter your password on the microwave.
2. You haven't played solitaire with real cards in years.
3. You have a list of 15 phone numbers to reach your family of 3.
4. You e-mail the person who works at the desk next to you.
5. Your reason for not staying in touch with friends is that they don't have e-mail addresses.
6. When you go home after a long day at work you still answer the phone in a business manner.
7. When you make phone calls from home, you accidentally dial "9" to get an outside line.
8. You've sat at the same desk for four years and worked for three different companies.
10. You learn about your redundancy on the 11 o'clock news.
11. Your boss doesn't have the ability to do your job.
12. Contractors out number permanent staff and are more likely to get long-service awards.
AND..............
13. You read this entire list, and kept nodding and smiling.
14. As you read this list, you think about forwarding it to your "friends."
15. You got this email from a friend that never talks to you anymore, except to send you jokes from the net.
16. You are too busy to notice there was no #9
17. You actually scrolled back up to check that there wasn't a #9
äskligt många stämmmer 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew 16. You are too busy to notice there was no #9 17. You actually scrolled back up to check that there wasn't a #9 |
De här e fan jag å polarn i ett nötskal... Jag är alltså Rocky här och polarn är tigerkillen
Varje helg är det samma visa... 

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever De här e fan jag å polarn i ett nötskal... Jag är alltså Rocky här och polarn är tigerkillen Varje helg är det samma visa... ![]() |
ännu en steve-gåta:
1 juli, 2004
Peter, Helen och Steve dricker kaffe.
Bert, Stefan och Bitte dricker läsk.
Logiskt sett, skulle Elisabeth som just
kom på besök, dricka kaffe eller läsk?
| quote: |
| Originally posted by reveal ännu en steve-gåta: 1 juli, 2004 Peter, Helen och Steve dricker kaffe. Bert, Stefan och Bitte dricker läsk. Logiskt sett, skulle Elisabeth som just kom på besök, dricka kaffe eller läsk? |
| quote: |
| Originally posted by reveal ännu en steve-gåta: 1 juli, 2004 Peter, Helen och Steve dricker kaffe. Bert, Stefan och Bitte dricker läsk. Logiskt sett, skulle Elisabeth som just kom på besök, dricka kaffe eller läsk? |
(Markera för att se vad och varför)
Laszlo, haha, spoila allt du bara =)
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Laszlo, haha, spoila allt du bara =) |
En liten fredagsfräckis
Polismannen stoppade en röd sportbil och gick fram till den för att be föraren om körkort och registreringsbevis. Wow det var en riktigt läcker liten blondin det där!, tänkte han.
- Har du körkort och registreringsbevis?
- Vad är det för något?
- Jo körkort är en plastsak som man brukar ha i plånboken. Hon plockar fram körkortet och undrar vad registreringsbevis är för något.
- Registreringsbeviset visar vem som är ägare av bilen och det brukar finnas i handskfacket. Hon plockar fram det och polisen går tillbaka till sin bil för att ringa och kontrollera det. Hans chef undrar om det rör sig om en urläcker blondin i en röd sportbil, jo visst det stämmer.
- Då går du och lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna!
- Va?!
- Lämna tillbaka sakerna och dra ner byxorna!
- Men det kan jag ju inte göra, jag är i tjänst!
- Gör nu som jag säger! Polisen tänkte att det var väl bäst att lyda chefen, så han går tillbaka till blondinen, lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna.
- Oh nej, inte en alkotest till! utbrister blondinen.
Trevlig helg... nu går jag på en heeeeeeeeel veckas semester
// Steve
string-emil
http://www.beepworld.de/members64/string-emil/index.htm

Re: string-emil
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.beepworld.de/members64/string-emil/index.htm |
vad kollar du för porrsidor
Re: string-emil
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.beepworld.de/members64/string-emil/index.htm |

HAHAH fett skabbigt

Re: Re: string-emil
| quote: |
Originally posted by ScuL JENNY! vad kollar du för porrsidor |
jadu...
jag bara postar länkar som kommer upp på Buzz ja.. Inte sitter jag och söker på "string-emil" själv inte
| quote: |
| Originally posted by jofawe vänta bara tills jag får på mig mina har en teaser här om ni vill se ... Känsliga varnas... |
bevare mig väl
Re: Re: string-emil
| quote: |
| Originally posted by jofawe det var bland det vidrigaste... vänta bara tills jag får på mig mina ![]() har en teaser här om ni vill se ... Känsliga varnas... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.