TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 »
Wat een kutfeest...
What a great night!!!!!
I had so much fun!!!
And I stayed SOBER!!!
And Ferry played MY SONG!!!!!!!
BT featuring JC Chasez - Force of Gravity (Ferry remake)
I almost FELL OVER when it played, but I recorded the entire song with my digicam. OH MY GOD, my dream came true!!!!!!!
He played Force of Gravity last year and I was HOPING he would play it this year!!!!!! What a night!!! WHAT A NIGHT!!!! I LOVED IT!!!!
I couldn't find any of you guys out there, but there's always next year.......
Wat een party
M.I.K.E en de Filterheadz waren zeer lekker bezig, en daarna rank1, armin en ferry meegepikt, HEERLIJK
Yoji vond ik niks, dat was teringherrie van de bovenste plank!
Ik was er van 9 tot kwart over 6. Leuk om eens een volledig lege zaal te zien. MIKE's laatste 30 min en de Filterheadz waren zeer ok, Armin ook, maar die Ferry Corsten was veel te alternatief bezig. Gelukkig kwam Gielen lekker cheese draaien en dat viel in goede aard. Yohi draaide een aangepaste stijl die als niets anders te beschouwen viel alles herrie.
Nee dan die vatsige mensen in veel te kleine Christine Le Duc pakjes. Dat hoeft van mij niet. Het was zeer gezellig, zeker, maar om twaalf uur al zestien jarige meisjes te zien worden afgevoerd is een beetje teveel van het goede.
Wat de aankleding betreft: de in charge zaal heeft goed bij Q-Dance gekeken hoe je met 2 lasers en een paar spiegelbollen een zeer mooi effect kan bereiken. Voor de rest erg kaal maar het geluid is daar toch veel belangrijker. Die madhouse area was aardig om eens naar te kijken, die talent room in de chill daarentegen hadden ze groter kunnen maken. Al snel ontdekte men massaal de vette beats aldaar.
Ik weet het niet hoor, de avond vloog voorbij en dat is meestal een goed teken. Maar toch niet dat beetje extra gezien waardoor je de party een paar maanden later nog in details herinnert. Deze editie van TE was absoluut beter dan de vorige maar een OMG gevoel heeft ID&T niet kunnen opwekken.
Overigens, ik denk dat de meeste buitenlanders zich zeer vermaakt zullen hebben 
Question!!!
I took a lot of pics that I'd like to post when I get home. Should I post them in this thread when I get back or in another thread? 
Here would be best
Did you see the police on bikes driving through the halls? 
| quote: |
| Originally posted by jp Here would be best Did you see the police on bikes driving through the halls? |
I can't BELIEVE that.
Johan Gielen Silence vs For an angel
download 47mb video
*resized*
| Originally posted by jp It's a BIG download but video and sound are awesome download 105mb file: Johan Gielen Silence vs For an angel (Too lazy to resize it) |

I went to the west side and they told me to go to the East side, and I got in with no problems.
They didn't even search me!
Great music, great vibe.
No prog or house.
No CRAP. I was very happy. And sober. I had 6 Red Bulls prior to getting inside, but by the end of the night, I was so dead I could hardly walk.
Geweldige avond/nacht gehad!
++M.I.K.E. die bij mijn binnenkomst meteen Ridgewalkers feat El - Find draait...
++De priv�-set van ferry...die was beter dan die op de mainstage.
+de set van ferry op de mainstage (veel eigen nummers)
+Armin die opende met the longest day of my life en ook nog exhale draait
+Marco V die het op zn heupen krijgt en ineens allemaal nummers van zichzelf gaat draaien
+��nrichtingsverkeer; het was hierdoor niet zo druk in de gangen!
+wc's gratis
+/- Rank 1; opening was te lang, daarna ineens knallen en toen wast ineens over?
+/- Gielen/Biomehanika: draaiden wel lekker up-tempo, maar had weinig met trance te maken??
-Filterheadz gemist doordat Ferry zn prive-set een half uur later begint
-Madhouse stage; wat een anabole lelijke gasten en wat een opgepompte tieten daaro zeg!Maak er volgend jaar Blackhole van ofzo!
verder verslag volgt nog...ik ga zoeken naar sets en tracklists!
nou de centjes waren goed besteed hoor!!!
2 dingen:
1. EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE
2. MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO
we waren er om half 11 om Eddie Halliwel te zien, want ik wist dat ie de moeite waard was en hij is zo cool! beetje bluffen naar publiek, ma terecht, want hij draait lekker stevig en ontzettend energiek! voor djs zoals hem zijn de pioneers cdj gemaakt!
Believe me: dat is echt n upcoming star voor de komende jaren
daarna naar In Charge (waar geluid ontzettend hard stond) voor nog n stukje Filterheadz. Ik weet ni, op zich ben ik groot liefhebber van hun muziek, ma ik miste t idee dat ze echt wat live deden, zelfs dn drummer had imo geen toegevoegde waarde. Daarna was t tijd voor ome MARCO, 3 1/2 uur lang! Echt vet natuurlijk, hij is defenitely terug! paar nieuwe nummers gehoord ma ook krakers als Alter Ego-Rocker en Cut & Run-Outta Space. vanaf 2 uur alleen eigen nummers en was op zich ook stik vet natuurlijk, begon met Caf� del Marco en verder oa Indicator, Bang Bang, Clocks enz. Miste alleen Atlanta, die had ik zo graag gehoord.
Op t einde werd t iets t� met GODD, C del mp3 en zelfs Luvstruck. Toen zijn we ook verder gegaan
Stukje Jean nog meegepakt in de 'ik-kom-uit-amsterdam-of-zaanstreek-en-ik-zie-er-ni-uit-in-mijn-opgepompte-of-afgezakte-lichaam-en-veel-te-strakke-kleren' zaal, ma was zeker ni verkeerd. Toen ff gechilled.
Nog stukje Ferry gezien (mwah), stukje Randy Katana (ni verkeerd) en nog Igor S (ook wel geinig). Uiteindelijk prima avond gehad!
top:
-Eddie!
-Marco!
-geluid
-sfeer viel ni tegen naar wat ik van eerdere TE's heb gehoord
-veel leuke vrouwen
-weinig 4N of Q-Dance publiek
minder:
-prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? fuck off!!!
-t unieke ontbrak
-te veel dj's die vroeg al stevig draaide
-af en toe muziek te hard
-te veel ugly peepz die t woord spiegel niet kennen
-lijkt wel of drugsgebruik steeds meer in t openbaar gebruikt wordt, 3e achtereenvolgende id-t feest dat er iemand naast me stond te snuiven
| Originally posted by Phat B -prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? fuck off!!! |
Pics or stfu: http://www.pvdplanet.net/TE/index.html
Jezus wat een drukte rondom de Jaarbeurs! Hadden we niet verwacht, wat een gekkenhuis. Zodoende pas 1 uur binnen en de auto langs de weg gezet in de hoop dat alle ruitjes er nog in zouden zitten als we terug kwamen. Anders hadden we waarschijnlijk rond drieen pas binnen geweest.
Binnengekomen meteen naar Marco V gegaan, die echt heerlijk draaide in het begin. Allemaal super platen. later toen hij al zijn eigen platen ging draaien werd het toch wat minder.
Ferry was wel oke, vond het vooral gezellig op dat moment, maar echt op de muziek heb niet veel gelet.
Al met al weinig gezien, maar toch wel een leuk feest gehad (voor TE-begrippen). Zeker een betere editie dan vorig jaar.
Great pics, jp!
| Originally posted by Phat B minder: -prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? fuck off!!! -t unieke ontbrak -te veel dj's die vroeg al stevig draaide -af en toe muziek te hard -te veel ugly peepz die t woord spiegel niet kennen ![]() -lijkt wel of drugsgebruik steeds meer in t openbaar gebruikt wordt, 3e achtereenvolgende id-t feest dat er iemand naast me stond te snuiven |
Deze foto is heel gaaf!
Originally posted by Dj Lex Deze foto is heel gaaf! |
Dit was mijn eerste Trance Energy en ik ben volledig uit mijn dak gegaan
het eenrichtings verkeer was goed maar spijtig dat je 5minuten moest rond lopen voor naar mainstage te gaan.
de laatste 3 tracks van yoji waren echt wel super hard en deed wel ff lekker als afsluiter.
Weet iemand de 3de laatste track die Marco V heeft gedraaid want die was echt
voor mij was Trance Energy gewoon een knaller allen de trein was het grootste min punt
| Originally posted by DJ_Siesta trouwens wat een sjonnies en anitas op trance energy, vooral in madsauce zaal, d8 ff dat ik op een of ander verkeerd ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten feest , |
| Originally posted by After_Forever Gaaf als in overbelicht? |
Inderdaad, die foto is gewoon zwaar mooi, niet zeiken.
| Originally posted by SG_Rover http://www.id-t.com/experience-events-pics-te2005-2.php Zoals op foto92? |

Voor de luie TA

Dan ook nog even een kort reportje van iemand die al een jaar of 1,5 vrijwillig geen trance plaatje meer op heeft gezet. Wat doe je er dan kun je je afvragen, dat vroeg ik me ook af. Maar ik zal het maar vast vantevoren zeggen ik heb me met een stel vrienden wel vermaakt en kapot gelachen... Ik weet wel weer waarom ik al een tijd niet meer naar dit soort feesten ben geweest, doe mij maar lekker lange setjes in een klein zaaltje.
Bij binnenkomst richting mike, die geloof ik nog nooit van het woord opbouw gehoord heeft. Koud binnen en dan al zo bezig zijn, dat moest bijna wel speedccore worden tegen 7 uur. Dacht eigenlijk dat het aan mij lag, na al die heerlijk opbouwende prog feestjes maar zo te zien hebben meer mensen hier dat gevoel gehad.
Madhouse lag ernaast dus daar maar even naar binnengelopen. E Craig begon geloof ik net, de man kon het 2 plaatjes volhouden en toen kwam de ene na het andere bootlegje alweer de tas uit. Eentje is leuk, maar dan wordt het ook goedkoop.
Filterheadz was top, tenminste een goede live act maar daar kom ik zo bij rank1 nog wel op terug
Eerste stuk van marco ook lekker, maar vrienden wilde naar rank1 dus richting main gegaan.
Mijn god wat moest dat voorstellen??? Nummertje doen, stilte. Kerel speelt een deuntje op de piano, stilte. Nummertje doen, stilte. Producerend hebben ze de afgelopen tijd geloof ik ook weinig gedaan naast het thema want het waren oude hitjes die de klok sloegen, vuurwerk redt je dan ook niet. Leuk dat er dan ook nog even wordt getoond dat het TE thema nonchalant wandelend met 1 vinger gespeeld kan worden, dat het geen hoogstaande muzikale productie is was al wel duidelijk...
Armin kon ons niet boeien, dus dachten we doe eens gek, ga naar Jean
Ik kan zeggen, er waren verder weinig momenten op de avond waar ik harder gelachen heb. Simulated kreeg nog even de fart mix treatment, blijft mooi om die man eerst te horen zeggen zich wel technisch begaafd te vinden en dan dit te horen 
Daarna geloof ik nog even snel een stuk marco v meegepakt ( Direct Dizko w00h00
) en gspott (Darude - Sandstorm
:haha
. Uiteindelijk de avond geeindigd in de talentroom waar ik me nog wat uurtjes prima vermaakt heb