<?
http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=020OL2W97YLJ43OTJ5KP8EZ9PX
?>
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by Wilkman Een absolute aanrader! Wat een fantastische platen heeft die Hernan elke keer weer in z'n tas zitten. Doet me met weemoed terug denken aan de afgelopen 3 weken in Buenos Aires Hernan Cattaneo MetroDance 23-4-2005 terry granty-i'll kill you disco stu&the kid-dissilusioned glove feat julia w-wunderbar aldrin&akien dig this tag-fire(philip emanuel) niki b christian e.f.f.e.-sometimes diego velasco-when gibbons attack! (kriece rmx) don patrick-end of days digital_witchcraft-fingerpain(gaston laterza) somnus&deepmariano-unknown dousk-unknown artistic noise-devils bum(simuck) lens-let the light in(jaytech) logiztik sounds-be free |
| Originally posted by magrec Sander kleinenberg begint mij nu wel een beetje teleur te stellen. Zijn remix van kane vind ik nou niet echt geweldig. |
| Originally posted by TranceFool Wordt het niet weer eens tijd dat wij als TA�ers met zn allen een dikke ftp-server opzetten?? (ssst ) |

Maar oke, niet voor setjes
Maar wie heeft er genoeg space/ruimte etc dan? Plus dan zou het neem ik aan alleen gelden voor mensen in de progthread oid?| quote: |
| Originally posted by Disney Shiloh http://www.hybridized.org/sets/?id=266 |

| Originally posted by Ding Chavez Altijd een download manager gebruiken |
Zit nu net de sampler van Fundacion te luisteren, als ik dit zo hoor wordt t weer een topcd
En de tracklist van Shiloh's May set ziet er weer heerlijk uit!
| Originally posted by HiGH_NrG Heb je toevallig een hele snelle verbinding? |

| Originally posted by TranceFool Nee ik niet ![]() Een aantal jaar geleden was er inderdaad een server ja, maar nu na een paar jaar is de internetverbinding inmiddels ook veel opgeschroefd van iedereen dus uppen is geen probleem denk ik en er zitten hier toch zat mensen op een universiteit. Hoeft maar 1 persoon te zijn met een snelle i-net verbinding en een aantal gig. plaats, als de tracks binnen een maand gedelete worden op de server. Werken met een creditsysteem dan. Dat yousendit is wel handig, maar ik vind het nogal irritant....misschien beetje verwend |
Ik zou best willen, maar de VU is niet zo vrijgevig met hun webspace. Volgens mij heb je maar iets van 50 mb.
Wat je ook zou kunnen doen is een pagina maken waarop iedereen links kan plaatsen naar setjes/tracks en het webadres van die pagina alleen kenbaar maken aan de mensen die hier posten. Dan kun je zowel yousendit links als normale links plaatsen. Zeg maar de progressive thread in het geheim 
Oh ja, zou iemand zo aardig willen zijn die Sasha Fundacion sampler te uppen bij yousendit? Op de hub kom ik er voorlopig nog niet aan namelijk.
| Originally posted by Djeebie Ik zou best willen, maar de VU is niet zo vrijgevig met hun webspace. Volgens mij heb je maar iets van 50 mb. Wat je ook zou kunnen doen is een pagina maken waarop iedereen links kan plaatsen naar setjes/tracks en het webadres van die pagina alleen kenbaar maken aan de mensen die hier posten. Dan kun je zowel yousendit links als normale links plaatsen. Zeg maar de progressive thread in het geheim ![]() Oh ja, zou iemand zo aardig willen zijn die Sasha Fundacion sampler te uppen bij yousendit? Op de hub kom ik er voorlopig nog niet aan namelijk. |
| Ben je naar een gig van Hernan geweest in Buenos Aires?!?!?! |
Sasha, Digweed, Cattaneo, Mylo en Faithless is natuurlijk geen verkeerde line-up... Maar dat mocht de pret niet drukken: het clubben in Buenos Aires is echt fantastisch.
| Originally posted by SnuggLe Djeebie: die Fundacion album sampler staat HIER!. Ik vind hem tot nu toe een beetje tegenvallen.... |
Voor de mensen die zin in een Gabriel & Dresden set hebben. Klik hier. De tracklist, voor zover bekend, vind je hier: http://www.tranceaddict.com/forums/...hreadid=263367.
| Originally posted by SnuggLe Djeebie: die Fundacion album sampler staat HIER!. Ik vind hem tot nu toe een beetje tegenvallen.... |
| Originally posted by Wilkman Helaas op 1 week Southfest gemist! Sasha, Digweed, Cattaneo, Mylo en Faithless is natuurlijk geen verkeerde line-up... Maar dat mocht de pret niet drukken: het clubben in Buenos Aires is echt fantastisch. Een willekeurige avond daar kan zich meten met de betere Ibiza avond in September. Mooie vrouwen, mooie clubs, super muziek en echt iedereen uit z'n dak. Een DJ is me bijgebleven: Gonzalo Solimano. Hij is de resident in Mint, DE club in BsAS wat mij betreft. Zeker omdat de Pacha nog niet open is sinds de discotheekbrand van vorig jaar. Helaas weer geen Clubland avond kunnen meepikken... Het is dat de reis een kleine 16 uurt duurt anders zou ik er zeker vaker naar toe gaan! |
Hoe zit het met de prijzen daar.. want het lijkt mij ook wel super gaaf een keer daar te feesten. Reis schijnt de enige grote kostenpost te zijn... daar is alles super goedkoop of niet?
http://www.thesessions.nl/news/item...page=store-news
Deel 2 van die pappa set is online.
| Originally posted by robin http://www.thesessions.nl/news/item...page=store-news Deel 2 van die pappa set is online. |
| Originally posted by robin http://www.thesessions.nl/news/item...page=store-news Deel 2 van die pappa set is online. |
Vooral het tweede nummer van deze set.. begint bij 3 minuten is suuuper vet!!!
Jammer dat Shiloh dit jaar nog nergens op 1 van de festivals staat, laten we hopen dat ze er volgend jaar wel staan! 

Matthew Dekay heeft weer een nieuw plaatje uit! dit keer onder de naam MK Ultra Project. Hij stond al op nummer 1 in zijn top 10, en das terecht!
MK Ultra Project
A. Epsilon Eridani
B. Children
in realaudio luisteren
Ik vind vooral Epsilon Eridani waaanzinnig vet! Die opbouw in de break richting de climax is echt zoo gaaf! Children heeft ook weer die typische DK sound en straalt iets zomers uit! We kunnen er gewoon weg echt niet meer omheen, iedere maand een nieuw juweeltje van de man: Matthew Dekay!! He's gonna be only bigger 
ps. voor de Holden fans check DEZE ook eens
even een heads-up, vandaag the Therapy Sessions op Proton, weet alleen niet hoe laat. Ik kan niet opnemen, wie wil dat doen? Tracklist liegt er niet om!
May 7th Part 1: The Therapists 1. Digital Witchcraft - Fingerpaint (Therapists Intro Edit) [Proton Music] 2. Stef Vrolijk & 16Bit Lolitas - Vera Para Me [Deep] 3. Fitalic - No Way Out [CDR] 4. MV feat. Stereomovers - Slinger2005 (MV's Tribal Fusion Mix) [Tao] 5. Espen & Stian - Comatoast (Chris Micali Remix) [Method] Part 2: Tone Depth 1. Tone Depth ft. Matt Shapiro - To The Moon (5AM Chillout Mix) 2. Echologist - Dubminded (3AM Mix) 3. Inner City - Good Life (Tone Depth's Back To Life Mix) 4. Tone Depth feat. Matt Shapiro - To The Moon (Club Mix) 5. MOth feat. Engeline - Foxy (Gothek D.C. Mix) 6. Tone Depth & Soul Tan - Brunette (Original Mix) 7. Josh Wink - Oakish (Original Mix) 8. Spectrum - Kinda New (Tiefschwarz Mix) 9. Oliver Klein - Club Game (Martin H Remix) 10. Ashland - Clear (Tone Depth & Stel Remix) Part 3: Dave Seaman 1. Tom Neville - Buzz Junkie 2. Tom Neville - Buzz Junkie (Robby Rivera Remix) 3. Sander Kleinenberg - The Fruit (Nu Frequency Remix) 4. Tilt - Electric Poledance 5. Tantamanna - Talking 6. Thrillkillkult - Days Of Swine & Roses 7. Tears For Fears - Closest Thing To Heaven (Group Therapy Dub) 8. Raumwohnung Vs Mogwai - Sex Secret 9. Livio & Robert - Unknown 10. Infusion - GCBC (King Unique Remix) |
| Originally posted by SnuggLe I know, i take full responsibillity. Kom op, share the wealth. Dit ding willen velen hebben, en haal hem straks weg. Btw, ik kan hem zo niet eens meer weghalen, als jij me quote, so.... |
| Originally posted by tijs08 MK Ultra Project A. Epsilon Eridani B. Children ps. voor de Holden fans check DEZE ook eens |
Dekay rules!
die Eulberg is trouwens ook vet!| quote: |
| Originally posted by sndh Part 3: Dave Seaman 1. Tom Neville - Buzz Junkie 2. Tom Neville - Buzz Junkie (Robby Rivera Remix) 3. Sander Kleinenberg - The Fruit (Nu Frequency Remix) 4. Tilt - Electric Poledance 5. Tantamanna - Talking 6. Thrillkillkult - Days Of Swine & Roses 7. Tears For Fears - Closest Thing To Heaven (Group Therapy Dub) 8. Raumwohnung Vs Mogwai - Sex Secret 9. Livio & Robert - Unknown 10. Infusion - GCBC (King Unique Remix) |
Zoals beloofd deel 1 van de Sasha & Hernan set:
PHP:
Hoeveel delen zijn het?
deel 2 t/m 4 is via torrent te downloaden vanaf colirio
King Unique
deel 2
deel 3
Funk d'Void
| Originally posted by HiGH_NrG Geef mij maar weer de schuld nu je jezelf eruit probeert te lullen... |

| Originally posted by Tim81 King Unique deel 2 deel 3 Funk d'Void |
| Originally posted by tijs08 Quivver - Brothers & Sisters Wat een waaaanzinnige track zeg! niet normaal mooie melodie |
wow!
genieten! je gaat wel mee naar the Sessions op 11 juni als je dit hoort toch?!
Quivver rules!