TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 »
omdat jullie allemaal zo geduldig zijn
zijn hier dan ...
!!! DE MIXEN !!!
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X omdat jullie allemaal zo geduldig zijn zijn hier dan ... !!! DE MIXEN !!! |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X omdat jullie allemaal zo geduldig zijn zijn hier dan ... !!! DE MIXEN !!! |

idd, en onze mix heeft geen einde
... we hadden een overgangs-track ... en jah, jasper dacht dat die al bij uw set hoorde wss e teknasia 
idd 
np eh, een trackje meer voor mij 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X idd, en onze mix heeft geen einde ... we hadden een overgangs-track ... en jah, jasper dacht dat die al bij uw set hoorde wss e teknasia |
Is mijn mix direct in de vuilbak beland?

Thx voor de mixen. Is die van Jasper en Tom al geupped?
Als er nog webspees nodig is, geef je maar een seintje!
overgang was greece (lucky7 remix), die breaks plaat
gewoon derin gesmeten want die moest opstaan !
ow en merci desp
)
wel nogal een gefuck met het geluid
teveel bas, dan nog gepruts, raar :-)
ow ja en op de fuif zelf, merci aan ne vriend van mij die het geluid wa beter afgesteld heeft 
| Originally posted by FredNova Is mijn mix direct in de vuilbak beland? |
Nog niet luid genoeg kunnen beluisteren maar onze set klinkt echt goed !
wtf
of zenk nog doof vant weekend
op men allereerste mix (track) van de avond na moet ik eerlijk zeggen dat ik voor de rest de absolute mixfouten zeer goed heb kunnen beperken blijkbaar 
en pooley ... nice goin' kerel
... voor herhaling vatbaar 
(kzal ook es aan tracklist werke vanaaf als'k tijd eb
)
yea kga da ook proberen, ik had ze goed steken, maja heb opnieuw zitten draaien en geen TL bijgehouden omdat het 2-2-2-2 was 
Het heeft even geduurd, maar voila: http://gallery.knater.nl/view_album...2_beta_party_v2 
Ah nu beter beluisterd en klinkt al vele slechter 
Nog 2 sets te gaan zeker? Van teknasia en van Jasper en Tom?
Die thread lijkt uit te sterven 
| Originally posted by Syco Die thread lijkt uit te sterven |
Hoe zit het met de set van Fred?
E�n dezer...
M'n SoundForge doet wel raar (kan alleen nog maar in .wav opnemen, en das te veel voor ons oude PC'tje), dus als er iemand me een andere oplossing kan aanraden zou dat zeer welkom zijn! 
i-sound
Tell me more 
| Originally posted by Jasperovitsj E�n dezer... M'n SoundForge doet wel raar (kan alleen nog maar in .wav opnemen, en das te veel voor ons oude PC'tje), dus als er iemand me een andere oplossing kan aanraden zou dat zeer welkom zijn! |
http://www.dbpoweramp.com/
As I said, onze oude pC is denk ik niet meer opgewassen tegen zo'n karwei
But I'll give it a go