TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
en war betreft die bio's, wellicht een transparant grijs achtergrondje achter die text?
Naja... we zitten weer insecten te penetreren...
ik vind het design echt geslaagd. Simpel maar zeer mooi. Meer hoeft het niet te zijn.
All� meer
mss een download section met flyer, sig, backgrounds enzo 
vergeet je thesis wel niet he seb
oja en een stopknop voor de muziek en jasper zorg eens voor een lichtere foto 
Ik heb 3 foto's duurgestuurd, en diegene die er nu opstaat was wel de slechtste van de 3
En idd misschien een langere loop voor het anthem, maar voor de rest zit het allemaal goed 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb 3 foto's duurgestuurd, en diegene die er nu opstaat was wel de slechtste van de 3 |
Dan kan Pheatus beslissen welke het beste paste op de site 
| Originally posted by Pheatus Hmja, als er iemand een goed loopke kan maken voor de site? Kevin of Jack zelf eventueel? |
| Originally posted by eieregooie Ik dacht dat Zehra dat was |
| Originally posted by Zehra neej, dat was jij ! |
ja, ik hostte de site, maar ik heb niet de .tk geregged hoor hoor...
Ik wil wel proberen in te loggen, maar ik vrees dat geen van mij passes de juiste gaat zijn...
Anders gewoon een nieuwe aanmaken, iets in de trant van www.betaparty3.tk ?
ik hoorde dat alle belgacom abonees een .be account gratis zouden krijgen? Is hiervan meer nieuws te vinden?
Een url aankopen kost anders iets van een 30 euro dacht ik.
Wow
Flyer ziet er goed uit, website is ook mooi gemaakt!
Ik kan anders ook wel wat spammen, mailtje naar iedereen bij ons op school bijvoorbeeld
Maar is't daar eigenlijk nog niet wat vroeg voor?
| Originally posted by djcresto ik hoorde dat alle belgacom abonees een .be account gratis zouden krijgen? Is hiervan meer nieuws te vinden? Een url aankopen kost anders iets van een 30 euro dacht ik. |
. Kzal het eens nakijken; en anders wil ik daar wel een domein voor maken.
Tot begin 2006 kon ge gratis .be domeinen aanmaken, zonde. 
http://www.gratis.be/
Ik kan wel goedkoop een domeinnaam aanmaken als jullie dat willen?
Kben zelf hosting-verkoper.
Kwil gerust www.beta.be of www.betaparty.be registreren?
Dat zou op 10�/jaar komen dacht ik (ben nu niet thuis).
/Seba
edit: beta.be allready taken 
Kheb net gekeken voor belgacom...
Het is inderdaad volledig gratis. Het enigste probleem in mijn geval is toch wel eens de registratie voltooid is dat er niets meer kan gewijzigd worden... m.a.w. dan kan ik zelf gene website meer hosten 
Het zou wel handig zijn moest er iemand belgacom-abonnee zijn en niet van plan zijn ooit ne website te maken 
| Originally posted by Pheatus Ik kan wel goedkoop een domeinnaam aanmaken als jullie dat willen? Kben zelf hosting-verkoper. Kwil gerust www.beta.be of www.betaparty.be registreren? Dat zou op 10�/jaar komen dacht ik (ben nu niet thuis). /Seba edit: beta.be allready taken |
Voor 10� per jaar, fine by me. 
Maar alst meer is zou ik dat een beetje zotte kosten vinden...
Elke BETA moet nu 15 eurocent domicili�ren op jaspers rekening om uit de kosten te geraken 
edit: argh; een hele pagina met die sigs; volgens mij zijn we die beugezien tegen 7 july 
| Originally posted by djcresto betaparty.be als de rest akkoord gaat |
al� 10 euro, kwil er desnoods al nen euro voor storten ![]()
ff kijken of ik het niet gratis via skynet kan doen
Flyer komt ook op de frontpage van Lazerhothits 
Gratis bij skynet lukt me zeker niet meer vandaag. 10 euro of niet, mij maakt het niet zoveel uit. En een be oogt wel mooier dan een tk?