TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
aan de verliezers: trek het u nie aan 't zit hier vol chinezen!

| quote: |
| Originally posted by Push2005 Enkel vreemd dat jullie het nogal te "hitjes"-achtig vonden |
| Originally posted by Push2005 - Trackkeuze: hangt wat samen met het vorige natuurlijk, en is ook wel de meest subjectieve component. Maar hier kan het vooral gaan over: worden er originele tracks gebruikt of altijd dezelfde hitjes, zijn het aantrekkelijke platen (zeker belangrijk om hier wat objectief over te oordelen als het niet je stijl van muziek is ),... --> .../10 punten |
lol, pwnd 
mijn tracklist
1) moby - go ( european mix)
2) motu - running water
3) gouryella- gouryella
4) Repercussion - (Funk Function's Future mix, with Science Dept.)
5) viframa - cristalle
6) castor & pollux - serenity
7) matthew dekay vs proluctors - bad
8) hawk - need for cognition
9) ozgor can - irony
10) james holden - come to me
11) Paul van dyck - for an angel
12) freefall - skydive
13) push - universal nation
| Originally posted by Bjorn Vidaz 1. Peres & Petersky � Hello ladies (Aurium) 2. Ozg�r Can � Changed (Ozg�r�s second mix) (Organized Nature) 3. Eye Wall � Bad deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg remix) (Trousy Vinyl Sampler � Armada) 4. DJ Remy � Nasty ho (68) 5. Holden � A break in the clouds (Border Community) 6. RR Workshop � Electrolux (Electronic Elements) 7. Perry O�Neil � Switched (Electronic Elements) 8. Leon Bolier � My precious (Original mix) (Captured) 9. Nick Thompson � Spice fire (Electronic Elements) 10. Ticon � Texas Magnusson (Digital Stuctures) 11. Humate � Love stimulation (Oliver Lieb clubmix) (Deviant) |
| Originally posted by Moondust mijn tracklist 1) moby - go ( european mix) 2) motu - running water 3) gouryella- gouryella 4) Repercussion - (Funk Function's Future mix, with Science Dept.) 5) viframa - cristalle 6) castor & pollux - serenity 7) matthew dekay vs proluctors - bad 8) hawk - need for cognition 9) ozgor can - irony 10) james holden - come to me 11) Paul van dyck - for an angel 12) freefall - skydive 13) push - universal nation |
bedankt voor de tracklists, mensen uit poule 2.. toch heel wat pareltjes gehoord waarvan ik de titel wel wilde.
ik blijf uiteraard beschikbaar om te jureren in de volgende ronde(s).
vraagje wel.. op welke manier kan vermeden worden dat de juryleden die in verschillende rondes jureren dezelfde mixes te horen krijgen als in een voorgaande ronde? of maakt dat niet zoveel uit? 
nu ja, als er genoeg jury-kandidaten zijn voor rondes 2 en 3, ben ik overbodig
In de eerste post heeft push2005 de mixverdeling voor de volgende ronde gezet. neem poule 2 in de 2de ronde en je hoort maar 1 vd 4 mixen opnieuw.
Soit, ik wil ook nog wel jurylid zijn en eventueel punten verzamelen.
| Originally posted by TOR ik blijf uiteraard beschikbaar om te jureren in de volgende ronde(s). vraagje wel.. op welke manier kan vermeden worden dat de juryleden die in verschillende rondes jureren dezelfde mixes te horen krijgen als in een voorgaande ronde? of maakt dat niet zoveel uit? ![]() |

| Originally posted by Bjorn Vidaz mooie tracklist, maar sommige overgangen zoals van 10 naar 11, hoe doe je die? |

| Originally posted by Jasperovitsj Dat maakt wel veel uit denk ik, en het is ook fijner voor de juryleden om telkens een nieuwe mix te kunnen beoordelen. ![]() De mixes behouden de letter die ze nu hebben voor zover ik het begrepen heb, dus dan moet er gewoon even gepuzzeld worden met de indeling van de mixes en de toewijzing van de juryleden. Dan worden de mixes wel niet echt at random verdeeld, maar ik denk niet dat dat nog zoveel uitmaakt in de 2de ronde? En met wat geluk heb je dan 4 volledig nieuwe mixes. In ieder geval zal je zeker niet meer dan 2 of 3 mixes krijgen die je al beoordeeld hebt. |
Punten uit de vorige ronde tellen uiteraard niet mee, juryleden die een mix opnieuw hebben kunnen wel dezelfde punten gebruiken voor die mix.
Daar zeg je zoiets. 
Ik ben geneigd om te zeggen: elke ronde beginnen met een schone lei, maar als je alle punten van alle rondes samentelt krijg je natuurlijk een globaler en exacter beeld van wat iedereen van die mix vond. Maar dan zit je natuurlijk met het probleem dat dan in feite elke mix het verdient om 3 rondes beoordeeld te worden, want in de andere 2 rondes zou die mix die nu afgevallen is misschien beter gescoord hebben en niet afgevallen zijn. Maar dan blijf je natuurlijk bezig...
Dus ik denk toch dat elke mix in de 2de ronde best gewoon terug van 0 begint. Het is nu eenmaal een afvalsysteem. 
| Originally posted by Jasperovitsj Daar zeg je zoiets. ![]() Ik ben geneigd om te zeggen: elke ronde beginnen met een schone lei, maar als je alle punten van alle rondes samentelt krijg je natuurlijk een globaler en exacter beeld van wat iedereen van die mix vond. Maar dan zit je natuurlijk met het probleem dat dan in feite elke mix het verdient om 3 rondes beoordeeld te worden, want in de andere 2 rondes zou die mix die nu afgevallen is misschien beter gescoord hebben en niet afgevallen zijn. Maar dan blijf je natuurlijk bezig... Dus ik denk toch dat elke mix in de 2de ronde best gewoon terug van 0 begint. Het is nu eenmaal een afvalsysteem. |
lijkt voor de 2de ronde poule 2 niet wat sterker dan poule 1?
poule 1 -> uit ronde 1: 1 1ste plaats, 1 2de plaats en 2 3de plaatsen
poule 2 -> uit ronde 1: 2 1ste plaatsen en 2 2de plaatsen
| Originally posted by dj Zevan lijkt voor de 2de ronde poule 2 niet wat sterker dan poule 1? poule 1 -> uit ronde 1: 1 1ste plaats, 1 2de plaats en 2 3de plaatsen poule 2 -> uit ronde 1: 2 1ste plaatsen en 2 2de plaatsen |
Hoe wordt de jury samengesteld voor ronde 2 ?
I'm back
en wtf is da over mn jureren, kheb gwoon ff voor mezelf int kort gezegd wat ik over de mix denk:
- zeer goede mix
- redelijk goede mix
- ...
Jammer voor de mensen die in mijn poule zijn uitgevallen, voor mijn part mocht ge door 
edit: rest van de afvallers ook hoor 
| Originally posted by Aur�lie Hoe wordt de jury samengesteld voor ronde 2 ? |
| Originally posted by Jasperovitsj How about : poule 1 -> Winnaar 1 + 2de plaats 2 + 3de plaats 3 + 2de plaats 1 poule 2 -> Winnaar 2 + winnaar 3 + 2de plaats 3 + 3de plaats 2 Omdat we uit 3 poules komen zal er altijd ��n poule zijn met 2 winnaars, das onvermijdelijk :s |
Perfect 
mij moogt ge laten vallen als jurylid, er zullen nu met de afgevallen dj's wel juryleden genoeg zijn met meer vakkennis als mezelf 
Ik wil ook wel een poule voorzitten als dat mag; kben benieuwd naar de andere mixes 
Wie wil er nu nog allemaal jury zijn ?
TOR
Push2005
Mike Vee
...
ik pas ook 
| Originally posted by Bunz mij moogt ge laten vallen als jurylid, er zullen nu met de afgevallen dj's wel juryleden genoeg zijn met meer vakkennis als mezelf |