TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Dus gij neemt ze op als ge zaterdagavond weer aan de whisky gaat achter de pc? |
| Originally posted by christina Op zondag zal er een selectie gemaakt worden van de sets die door jullie, de Taatus, het beste gesmaakt werden. |
| Originally posted by BZRK Een gokje: Coone vs Dark-E? |
| Originally posted by ConFig savonds blok ik ni ze |
| Originally posted by TOR Spijtig genoeg niet. |
| Originally posted by TOR Spijtig genoeg niet. |
Ik zal wel eens luisteren naar de volgend:
Woensdag 9 augustus: Main stage + Perfecto
22:00: DJ Elof
Donderdag 10 augustus: Versuz
20:00: Tom Leclercq and B
21:20: Dave Lambert
Iemand die deze kan opnemen?
Is dat dan alleen tijdens die uren dat ge die sets zult kunnen beluisteren? Mja, mss nog eens een 2de poging wagen om in dat taatu spelleken rond te kijken.
Schone video'kes btw ceekay 
Nog een kleine 190 foto's van The Daily Michael vind je hier...
| Originally posted by eieregooie Waarom moeten er nou mensen met die melodietjes meebleren |

| Originally posted by Real Hah, da ben ik. ![]() edit: verdorie dat is idd irritant. *ashamed* Mooie picjes Mike Foston, ge had precies wel veel oog voor de wijven. |
De foto's van de Versuz area staan online op hun site.
| Originally posted by Dj Mike Foston Altijd h�... :-) Dit moest het gebrek aan schoon grieten op de Love Parade compenseren... Foto's van dit leuk feestje moet ik nog altijd eens on-line zetten... Op Nature One vorig weekend was het op dat vlak ook gene vette, maar de muziek, de sfeer, de dj's daarentegen !!! OH MY F*CKING GOD !!! NATURE ONE RULES !!! VAN BUUREN > PVD !!! WAT EEN SET HEEFT IE DAAR NEERGEPOOT, MAN MAN MAN... Live vids coming soon... ;-) |
Die gast met da varken op zijn hoofd das toevallig wel nie iemand van langs hier zeker 
| Originally posted by Dj Mike Foston Altijd h�... :-) Dit moest het gebrek aan schoon grieten op de Love Parade compenseren... Foto's van dit leuk feestje moet ik nog altijd eens on-line zetten... Op Nature One vorig weekend was het op dat vlak ook gene vette, maar de muziek, de sfeer, de dj's daarentegen !!! OH MY F*CKING GOD !!! NATURE ONE RULES !!! VAN BUUREN > PVD !!! WAT EEN SET HEEFT IE DAAR NEERGEPOOT, MAN MAN MAN... Live vids coming soon... ;-) |
)
| Originally posted by Bunz WABLIEFT ?????? op nature one waren MASSAS schoon vrouwe !!!!! |
| Originally posted by Dj Mike Foston Misschien heb ik ze toevallig altijd gerateerd, maar waar wij zaten op de camping (F3), waren er in de verste verten geen te bespeuren zenne... En op 't festival heb ik er ook ni veel van gemerkt... ;-) Die vriendin van Armin Van Buuren is anders ook wel dik de moeite... Allo kroket... Ik heb ze samen na zijn set nog gespot tijdens de set van Perry O'Neil in de Armada tent... |
Dees weekend komen ze on-line...
| Originally posted by Dj Mike Foston Misschien heb ik ze toevallig altijd gerateerd, maar waar wij zaten op de camping (F3), waren er in de verste verten geen te bespeuren zenne... En op 't festival heb ik er ook ni veel van gemerkt... ;-) Die vriendin van Armin Van Buuren is anders ook wel dik de moeite... Allo kroket... Ik heb ze samen na zijn set nog gespot tijdens de set van Perry O'Neil in de Armada tent... |

Is er iemand die op taatu gaat luistern naar Elof zijn set om 20u?
| Originally posted by ConFig Is er iemand die op taatu gaat luistern naar Elof zijn set om 20u? |
| Originally posted by ConFig Is er iemand die op taatu gaat luistern naar Elof zijn set om 20u? |
| Originally posted by dj Elof Ikke! 'k heb mij een account aangemaakt, heb al efkes rond gewandeld. P.S. Ik krijg dat eerste filmpje maar niet gedownload van Ceekay. |
afspraak kwart voor 8 op de dancefloor. LMAO

| Originally posted by Dj Mike Foston Nog een kleine 190 foto's van The Daily Michael vind je hier... |