TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
חחחחחח נחמד ביותר
אבל לא קורע כמו שתיארת לי את זה 
לא יודע למה אבל פשוט קטלל אותי מצחוק
http://news.walla.co.il/?w=//411274
אני חושב שוואלה נדפקו לגמרי
כן, חופשי יש להם קטעים דפוקים כאלה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני חושב שוואלה נדפקו לגמרי |
בונא אחי זה גאוני
מדהים פשוט
יו ענקקקקקקק
אדיר!!!
היפנים האלה ממש מוכשרים חחח
הכי התלהבתי מהקטע שכאילו הכדור עולה למעלה והוא קופץ אחריו
אני רוצה להגיד מראש שאני מצטער... אבל אני חייב


| quote: |
| Originally posted by ADiSH Matrix ping pong |
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
איזה גועל נפש
אבל הינה סיפור חמוד
בעיקרון זה יותר מגניב מאשר מצחיק:]

נחמד הסיפור...
אבל ת'כלס סתם מעפן 
חברה בזהירות עם התמונות כאן למה יש לי בטן רגישה
יש באתר ביפ מן סקסולוגית כזאת שנותנת עצות מזה מצחיקות
על בעיות של אנשים
הנה דוגמא:
הלו נווית,
בזמן הזיון חבר שלי נוהג ללקק סוללות של תשע וולט, אלה המרובעות. הוא טוען שזה אחלה דבר, והוא לא יכול לגמור אם הוא לא דופק לבטריה נשיקה. הוא מאיץ בי לנסות גם ואני מתה מפחד, אבל אני מרגישה שהוא חווה את זה לגמרי אחרת. מה לעשות?
תשמעי, אני בחיי כבר חוויתי לא מעט, אבל בסטייה הקשורה בבטריות טרם נתקלתי. וחבל, זה דווקא נשמע מדליק. רק שערי בנפשך כמה תשוקה אצורה באדם המלקק בטריות 9 וולט! לא, הוא לא אדם שמסתפק בקטנות, סתם בטריות מהשלט של המזגן לא יספקו אותו. אני מציעה לך לערוך הקבלה ישירה בינך לבין הבטריות אותן הוא אוהב ללקק: קחי את זה למקום של ביטחון עצמי. אם הוא בחר בך כנראה שגם את בחורה של 9 וולט, ולא עוד סתם בטריה ממוצעת. ממש כמו שאמרה להקת משינה: "את לא כמו כולם". ואם את תחשבי עליו בעת המשגל כעל בטרייה שיכולה להאיר גם את מגדלי עזריאלי, תאמיני לי שתזכו שניכם למשגל מחשמל.
לקוח מביפ
http://www.bip.co.il/article.asp?pgId=7323&catId=17
http://www.bip.co.il/article.asp?catID=17&pgID=7347
אנשים תגיבו!
אין לי מושג איך להגיב 

| quote: |
| Originally posted by DjChook אין לי מושג איך להגיב ![]() |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אין לי מושג איך להגיב ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Sniper בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע איזה גועל נפש אבל הינה סיפור חמוד בעיקרון זה יותר מגניב מאשר מצחיק:] [IMG]התמונה עם כל התמרורים[IMG] |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יש מצב... כנראה זה הומור מתקדם מדי בשבילנו חן למרות שזה נחמד... אבל לא מי יודע מה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני עדיין חושב שזה לא היה צריך להיות בטרד הזה חחח |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אז איפה?! בט'רד על האיידס? |
תראה
אני לא מבין מה קומי בזה
יעני מה ממצחיק
| quote: |
| Originally posted by Rising וואלה אהבתי... רק יש בזה גם צד עצוב... ואני מאוכזב ממך אלעד... אתה משוטט לי ברוטר? |
http://straitstimes.asia1.com.sg/to...,201927,00.html
מוזר... הנוער של היום
משהו ראה את השער של ידיעות היום?
די הצחיק אותי
"בוש: אסד מאוד מוזר"
ועל זה נאמר..
מוזר (הנוער?) של היום
| quote: |
Originally posted by ADiSH |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.