TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 »

Posted by BZRK on Jun-03-2008 16:30:

Jammergenoeg gaat die voetbal opnieuw naar Belgacom.

Als ge Belgacom TV neemt voor de voetbal, ok.
Maar voor digitale televisie op zich zou ik toch niet naar Belgacom TV gaan, der zijn namelijk wel wat nadelen aan die je bij Telenet niet hebt:
- Je internetverbinding vertraagt als je TV kijkt.
- Je kan niet digitaal tv kijken als je iets aan het opnemen bent. Dan moet je analoog verder kijken. Je kan dus ook geen 2 programma's tegelijk opnemen, wat bij Telenet wel kan.
- Je kan maar op 1 toestel digitaal kijken, tenzij je 2 internetlijnen hebt.

Dat is toch wat ze mij wijsgemaakt hebben

Posted by Gladius on Jun-03-2008 16:35:

is het niet belangrijker dat de rechten opnieuw naar vrt & rtbf gaan, en niet naar vtm?

Posted by Push2005 on Jun-03-2008 17:00:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Bon, bij deze ga ik dan toch eens eindelijk overschakelen op digitale tv denk ik

Vanuit mijn eigen ervaringen kan ik het je alleen maar afraden. Tenzij je voetbal natuurlijk als zo'n prioriteit beschouwt

Wij hebben vorig jaar belgacom digital TV binnengehaald en na 2 weken hebben we terug de afsluiting gevraagd om volgende redenen:

1: Je standaard router/modem wordt vervangen door een ENORM crappy VDSL toestel met heel zwak stralingsbereik.
2: Digital TV is een lopende rekening. Voor �lk prulletje dat je eruit wil halen moet je bijbetalen; zelfs programmas herbekijken enzo.
3: Zappen gaat vreselijk traag. Ongeduldige mens die ik ben, stoort zich daar enorm aan. Soms moet een post 2 tot 3 seconden laden.
4: Die decoder dat ze meeleveren is ook maar crappy spul; want dat moet opwarmen en zo'n zever vooraleer ge naar tv kunt kijken. Dus als die nie 24/7 onder stroom staat moet je telkens 5 mins wachten eer die klaar is.
5: Je internetsnelheid (althans als ADSL-klant) lijdt er onder. Zeker bij situaties zoals hier waarbij je met 3 gebruikers op 1 router aangesloten bent.
6: Te pas en te onpas verschijnt er reclame over belgacom-producten op je scherm.

Daarbij deden ze enorm vort om heel dien boel terug mee te pakken en het oude terug te herstellen zoals het was. Zeker 10 keer voor moeten bellen.

Geef mij maar kabeltv zolang het kan; ik vind dat de voorwaarden zoals belgacom z'n digital tv levert ruim onvoldoende zijn.
En het is zeker niet goedkoper dan kabeltv.

Posted by FenixStyle on Jun-03-2008 17:39:

quote:
Originally posted by Push2005
Vanuit mijn eigen ervaringen kan ik het je alleen maar afraden. Tenzij je voetbal natuurlijk als zo'n prioriteit beschouwt

Goh voor mezelf is die voetbal alvast geen prioriteit aangezien ik de matchen van Genk toch al zowiezo terplekke zie, zowel thuis als uit. Het was vooral een extra argument om m'n pa hier te kunnen doen omschakelen van analoog naar digitaal. Maar bon als Telenet dan toch veel beter blijkt te zijn dan Belgacom, ga ik mss toch nog ff afwachten

Maarja het grote nadeel van Telenet is dan weer dat het gewoonweg niet beschikbaar is bij ons..

Posted by Progrez on Jun-03-2008 17:52:

quote:
Maarja het grote nadeel van Telenet is dan weer dat het gewoonweg niet beschikbaar is bij ons..

Limburger, wereldburger.

Posted by The_G0dfather on Jun-03-2008 17:55:

Je krijgt dan weer wel heel wat zender bij zoals Eurosport, TVE, France 3 en stuk of 40 andere.

Je zou moeten 17GB hebben ipv 12GB in combinatie met ADSL GO

Het pak tv, adsl en t�l is w�l goedkoper

Veel beter beeld

Maar ja ht heeft z'n nadelen ook. Da van da opnemen is belachelijk en ik veronderstel dat ze dat wel zullen oplossen in ��n van de komende updates.

En die decoder kan je toch makkelijk laten aanstaan.

En trager internet heb ik eigenlijk nog niet ondervonden tbh.

Posted by Jasperovitsj on Jun-03-2008 18:06:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Je krijgt dan weer wel heel wat zender bij zoals Eurosport, TVE, France 3 en stuk of 40 andere.

Je zou moeten 17GB hebben ipv 12GB in combinatie met ADSL GO

Het pak tv, adsl en t�l is w�l goedkoper

En trager internet heb ik eigenlijk nog niet ondervonden tbh.

. to all

Dat van het trage zappen is eigenlijk het enige wat me een beetje stoort. Maar die tvguide met alle features is dan weer een geweldige aanwinst.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-03-2008 18:06:

quote:
Originally posted by Gladius
is het niet belangrijker dat de rechten opnieuw naar vrt & rtbf gaan, en niet naar vtm?

t is nu ook niet dat Studio 1 zo een geweldig programma is h�. De versie op rtbf die is ok, dat is kwaliteit ... maar de vrt bakt er toch ook maar weinig van. Vaak vlug in elkaar geflanste samenvattingen. Maar vooral Studio 1 op zondagavond is echt meer zever dan voetbal. Diepgaande discussies zoals ge die op studio sport ziet zijn een grote uitzondering. Liever maken ze wat onnozele grapjes of lullen ze wat over de Woodies

en wat digitale tv betreft meen ik gelezen te hebben dat Telenet ook wel zn nadelen heeft. Aangezien we dat hier nog niet direct gaan zorgen hier thuis (binnekort is het hier beschikbaar in Bocholt), heb ik mij der wel nie echt in verdiept

Posted by FenixStyle on Jun-03-2008 18:06:

quote:
Originally posted by Progrez
Limburger, wereldburger.

Tja in Limburg is dan wel weer Indi beschikbaar.

Het feit dat Telenet niet beschikbaar is in Limburg heeft trouwens niets te maken met de zogezegde achterstand, maar is gewoon een concurrentiekwestie tussen Telenet en Interelectra.

Posted by Gladius on Jun-03-2008 18:10:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
t is nu ook niet dat Studio 1 zo een geweldig programma is h�. De versie op rtbf die is ok, dat is kwaliteit ... maar de vrt bakt er toch ook maar weinig van. Vaak vlug in elkaar geflanste samenvattingen. Maar vooral Studio 1 op zondagavond is echt meer zever dan voetbal. Diepgaande discussies zoals ge die op studio sport ziet zijn een grote uitzondering. Liever maken ze wat onnozele grapjes of lullen ze wat over de Woodies

ja hoor, mij hoor je niet zeggen dat het vorig jaar goed was op de vrt. Zeker Studio 1 vond ik soms zo ontzettend slechts, meestal zapte ik dan over naar den holland of bbc.
Maar om de rechten dan aan vtm te geven, hmm toch liever niet hoor.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-03-2008 18:33:

quote:
Originally posted by Gladius
ja hoor, mij hoor je niet zeggen dat het vorig jaar goed was op de vrt. Zeker Studio 1 vond ik soms zo ontzettend slechts, meestal zapte ik dan over naar den holland of bbc.
Maar om de rechten dan aan vtm te geven, hmm toch liever niet hoor.

bwa, ik had het wel graag nog ns zien gebeuren. Wie weet verrassen ze ons wel op VTM en zouden ze toch een kwalitatief programma in elkaar gestoken hebben.

Anderzijds vind ik de CL presentatie door Robin Janssen nu ook weer niet echt hoogstaand. Wel doen ze steeds de nodige analyses en wordt er ook echt over voetbal gepraat (maar dat is in de live matchen op vrt ook beter). Het valt in ieder geval niet te vergelijken met de nationale cometitie, conclusies kunnen we er dus niet uittrekken.

Posted by Real on Jun-03-2008 18:35:

Zolang het niet op VT4 komt ben ik content. Carl Huybrechts en Gui Polspoel kan ik missen als kiespijn.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-03-2008 19:00:

quote:
Originally posted by Real
Zolang het niet op VT4 komt ben ik content. Carl Huybrechts en Gui Polspoel kan ik missen als kiespijn.

amen to that !!!

Posted by Gladius on Jun-03-2008 19:12:

+ de diepgaande & enthousiaste analyse van Snelders niet te vergeten!

Posted by Jasperovitsj on Jun-03-2008 20:00:

Kzou VDE eigenlijk eens zelf commentaar op een match van de Duivels willen horen geven

Posted by djcresto on Jun-03-2008 22:53:

Heb over Belgacom TV ook nog geen klachten.
Snelheid die verminderd tijdens tv kijken: nog geen last van gehad.

Beeldkwaliteit is goed en een pak extra zenders (vooral discovery channels, national geographic, animal planet zijn interessant, bij telenet moet je daarvoor bijbetalen).

Zapsnelheid is storend maar bij ��n van de vorige updates wel verbeterd.

Het opnemen en niet kunnen kijken is ook soms niet handig omdat we onze kabel hebben opgezegd. Dat zou pas opgelost zijn als er een nieuwe decoder is. Aan de andere kant komt het zelden voor dat we iets willen opnemen en tegelijk nog naar iets anders kijken.

Over kostprijs heb ik geen klagen. Is ongeveer 17 euro per maand. Kabel is eerste jaar 170 en erna 120. Uiteraard als je een Belgacom abonnement neemt zeg je de kabel best op. Dan komt het goedkoper uit dan telenet want daar moet je kabel + abo betalen.

Hebben nu ook alles in een pack laten steken en beschikken nu ook over 17 gig en de kostprijs die nog wat naar beneden ging.

De kostprijs van de extra features is natuurlijk hoog. Zo ga ik nog veel naar videotheek om dvd's te huren. Nu hebben we wel weer 9 maand 10 euro krediet gratis gekregen.

Sta normaal nogal sceptisch tov de grote spelers op de markt maar heb van Belgacom in dit geval nog geen klagen gehad.

Ons telefoonabonnement hebben we nu ook laten omschakelen van een happy time naar een italk happy time (bellen via internetlijn). Gratis bellen na 17u nr vaste nummers en int weekend gratis bellen naar alle vaste en gsm nummers voor 10 euro per maand. Ook de nieuwe modem die hiervoor nodig was kregen we gratis mee.

Posted by djcresto on Jun-03-2008 22:58:

Grootste voordeel aan Telenet digitale tv vind ik toch weer Prime. Zeker voor een filmliefhebber. Als je het cinemabezoek laat en niet pers� alle nieuwigheden onmiddellijk wil zien kun je hiermee een pak geld besparen.

Posted by Devilex on Jun-04-2008 06:23:

Ik zou eventueel Belgacom TV overwegen wanneer de VDSL2 technologie volledig is doorgebroken.

Posted by FenixStyle on Jun-05-2008 15:50:

quote:
Tja in Limburg is dan wel weer Indi beschikbaar.

Het feit dat Telenet niet beschikbaar is in Limburg heeft trouwens niets te maken met de zogezegde achterstand, maar is gewoon een concurrentiekwestie tussen Telenet en Interelectra.

Gisteren werd door het Hof van Beroep beslist dat Telenet de klanten van Interkabel (dus IndiTv) mag overnemen. Bijgevolg zal Telenet dus ook in Limburg beschikbaar worden.

Bon toch maar eens goed wikken en wegen welke van de twee nu het beste is voor digitale tv.. Al zal het voetbal wsl toch de doorslag gaan geven

Posted by Progrez on Jun-05-2008 16:40:

Wat trekt een mens toch aan in het kijken van voetbal op tv?

Als ik vroeg wil gaan slapen, zet ik een wedstrijd van de rode duivels op. Bij gebrek aan rode duivels, zet ik de champions league op. Daarvan heb ik ook nog nooit een wedstrijd kunnen uitkijken.

Studio 1? Zelfs de samenvattingen duren te lang.

Binnenkort is het trouwens weer EK � volont�. Of is het een WK? De komkommertijd op televisie staat in elk geval voor de deur.

Ik schakel binnenkort terug over op de goeie ouwe antenne. Hopelijk blijf ik dan gespaard van voetbal op mijn scherm.

Posted by BZRK on Jun-05-2008 16:44:

quote:
Ik schakel binnenkort terug over op de goeie ouwe antenne. Hopelijk blijf ik dan gespaard van voetbal op mijn scherm.

Zeker doen, dan hebde eind 2008 alleen nog sneeuw op uw scherm. Nog meer tijd om naar de voetbal te gaan zien.

Posted by lievez on Jun-05-2008 17:38:

quote:
Wat trekt een mens toch aan in het kijken van voetbal op tv?

Als ik vroeg wil gaan slapen, zet ik een wedstrijd van de rode duivels op. Bij gebrek aan rode duivels, zet ik de champions league op. Daarvan heb ik ook nog nooit een wedstrijd kunnen uitkijken.

Studio 1? Zelfs de samenvattingen duren te lang.

Binnenkort is het trouwens weer EK � volont�. Of is het een WK? De komkommertijd op televisie staat in elk geval voor de deur.

Niemand verplicht u om te kijken eh, pakt u kaske en zapped wa

Posted by FCB_Fanatic on Jun-05-2008 18:08:

quote:
Originally posted by lievez
Niemand verplicht u om te kijken eh, pakt u kaske en zapped wa

in Progrez zn wereld bestaat dat nog niet, die moet nog rechtstaan om zijne tv om te zetten

Posted by Progrez on Jun-05-2008 18:50:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
in Progrez zn wereld bestaat dat nog niet, die moet nog rechtstaan om zijne tv om te zetten

Ik heb zelfs zo'n plat tv'ke. Hip en trendy.

Maar daar komt dus geen voetbal op.

Posted by Gladius on Jun-05-2008 19:00:

quote:

Ik heb zelfs zo'n plat tv'ke. Hip en trendy.

Maar daar komt dus geen voetbal op.

all�, das echt vreemd da ge gene voetbal op tv ziet. Geen Champions League, zelfs geen EK? damn Vroeger dan wel ofzo?

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 »