TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 »

Posted by Gotcha85 on Feb-13-2005 15:54:

In charge stage was echt ZOVEEL beter dan main...
Geluid was erg goed, lasers waren echt MEGA, de sfeer was er veel beter en ... Marco!

MIKE draaide op het begin al best lekker, heb er niet over te klagen. Heb de Filterheadz jammer genoeg gemist (op de laatste minuut van sunshine na), maar daarna bouwde Marco V daar een ongelofelijk feestje op zeg.. heb me lang niet zo goed op een feest vermaakt.
Heb er allang spijt van dat ik tussendoor nog ff bij Rank 1 en Armin ben gaan kijken, die vielen me allebei maar tegen.

Na Marco ging j00f verder. Vond ik wel ff aardig, maar psytrance boeit me niet zo dus ben na een half uurtje weer rond gaan lopen .. sindsdien eigenlijk alleen nog een beetje gechilled.

Eenrichtingsverkeer was trouwens zwaar irritant, was vorig jaar beter geregeld.

Posted by Gotcha85 on Feb-13-2005 15:54:

In charge stage was echt ZOVEEL beter dan main...
Geluid was erg goed, lasers waren echt MEGA, en Marco!

MIKE draaide op het begin al best lekker, heb er niet over te klagen. Heb de Filterheadz jammer genoeg gemist (op de laatste minuut van sunshine na), maar daarna bouwde Marco V daar een ongelofelijk feestje op zeg.. heb me lang niet zo goed op een feest vermaakt.
Heb er allang spijt van dat ik tussendoor nog ff bij Rank 1 en Armin ben gaan kijken, die vielen me allebei maar tegen.

Na Marco ging j00f verder. Vond ik wel ff aardig, maar psytrance boeit me niet zo dus ben na een half uurtje weer rond gaan lopen .. sindsdien eigenlijk alleen nog een beetje gechilled.

Posted by HardKiller on Feb-13-2005 15:57:

Zo, dit was m'n eerste TE en heb me ook zeker vermaakt!

Dat M.I.K.E. gelijk zo stevig draaide vond ik niet erg want ik had er al best zin in . Filterheadz waren erg gaaf. Rank 1 was ook leuk (helaas een beetje kort). De beste van de avond was voor mij Armin, erg vet dat op het laatst Exhale draaide. Ferry viel wat tegen, een beetje eentonige set.

Nog heel even in de madhouse gekeken bij Katana. Ik vond hem niet super draaien en die zaal was echt verschrikkelijk, maar weer snel weggegaan om de nacht af te sluiten met igor s die een hele vette set neerzette! De lasers in in Charge waren idd heel erg mooi! Dat vond ik denk ik wel de leukste zaal.

Al met al een erg tof feest

Posted by eieregooie on Feb-13-2005 15:58:

Bwa, vonnet maar matigjes... Stukje Filterheadz wat ik gezien heb was vet. Goeie sfeer ook daar. Stukje Judge Jules vonnik niks. Rank 1 viel me ook goed tegen, maar Armin en Ferry maakten dat dan weer goed. Na Ferry ook weer snel huiswaarts gekeerd.

Dit is t eerste feest in een jaar tijd ofzo waar ik JP niet gezien, maar ik heb dan ook maar 1 nlta gezien in de vorm van Tim. Verder veel te lange file vanaf de snelweg al dus andere route en 15 uur eerder binnen dan de andere auto die eerder in de file stond en uiteindelijk alsnog een stukje een andere route heeft genomen. Vervolgens gewoon gezellig op de stoep geparkeerd op 2 minuten lopen van de ingang TOP. Wel veel wind op de snelweg en hagel, maar geen sneeuw. Geen problemen dus en vrolijk doorblazen. Wel een of andere vage controle waarbij al het verkeer van de snelweg via een tankstation werd geleid, maar we konden vrolijk door rijden

Alles bij elkaar... Ik weet t nog niet volgende keer

Posted by Ben_Lei on Feb-13-2005 16:33:

Sjonge jonge jonge, wat heb ik me ge'ergerd aan die 50+'ers. Wat een stom volk. Lopen ze daar met hun "gespierde" blote zweterige bovenlichaam tegen je aan te dansen. proberen ze ook nog zn schraal verlept solarium bruin 50+ wijf te paaien.

Posted by basvh on Feb-13-2005 16:57:

quote:
Originally posted by Phat B

Believe me: dat is echt n upcoming star voor de komende jaren

dude, wil je aub Eddie geen upcoming ster noemen want die gozer is al jaren een veel gevraagd dj. Ok dan niet hier in Nederland maar in de rest van de wereld wel.

de ultieme Eddie set was die trouwens op Mysteryland 2002!

Posted by Siesta on Feb-13-2005 17:02:

quote:
Originally posted by SG_Rover
http://www.id-t.com/experience-events-pics-te2005-2.php

Zoals op foto92?

precies wat ik bedoel

Posted by jp on Feb-13-2005 17:10:

De drinkwater kraan in de chillout mag per direct overal ingevoerd worden. Af en toe heb je gewoon zin in een slokje water zonder gelijk 5 nieuwe bonnen te moeten halen of in de overvolle wc's te duiken. Daarnaast was het er ook beregezellig: lekker praatje maken terwijl je rustig op je beurt wacht

Posted by Marc.....S on Feb-13-2005 17:17:

Heb me behoorlijk vermaakt. Eddie Halliwel gezien, wat kan die gast draaien zeg Toen zijn we naar Filterheadz gelopen, dit blijven gewoon mijn techno helden. Stukje Marco V gezien, daarna door naar Rank 1. Eerste 20 minuten waren om te huilen, maarja als je dan Airwave en Superstring hoort dan ben je het weer snel vergeten. En toen Armin, pfff wat een geweldige set was dit zeg niet normaal. Vooral die plaat met Jan Johnston, Skydive Van wie is deze plaat die moet ik hebben. Ferry Corsten die wat mij betreft een lekkere vlakke set draaide gezien de tijdstip van de avond helemaal perfect. Bij iedereen begint dan de drugs goed te werken dus zijn ze toch allemaal half lam... Toen kwam Gielen, dat is voor mij de rede om naar JOOF te gaan kijken. En aangezien ik alle platen koop zonder ze eerst te beluisteren van deze label wist ik gewoon dat deze man iets geweldigs ging neer zetten. En het was TOP geloof me. Afsluiter Igor S was ook in mijn ogen geweldig alleen helaas dat de Technics het weer eens liet afweten. Hij wist niet wat zich over kwam toen de pitch uit z'n eigen begon te schuiven. Ja NUMARK TTX1 he, dan heb je er geen last van Ik kan dus zeggen dat dit de beste TE ooit was waar ik ben geweest en ik heb er al wat meegemaakt geloof me. Dus als iemand me kan helpen met de titel van de track met die Skydive sample ben ik helemaal weer een tevreden mens. Anders vraag ik het hem zelf wel 12 maart

Posted by nwopper on Feb-13-2005 17:20:

Mike was vet! Filterheadz was echt goed (had ze nog nooit gezien en ken alleen 'Yimanja' en niet meer dan lof)! Armin was (maar ik ga nog steeds geen ASOT luisteren), Marco V. was top, Rank 1 was echt geweldig (vooral toen ze Airwave gingen draaien en de Sensation tune, ik ging helemaal los), Ferry vond ik tegenvallen, j00f is niet mijn ding, ontdekte ik gister. Mijn blaren vertelden mij dat ze het niet meer uit zouden houden onder Yoji...dus ik ben naar huis gegaan. Nu...op naar In Qontrol!!

De enige NLTA die ik tegenkwam was JP *zwaait naar JP*. Ben niet naar de meeting gegaan, had het te druk met uit mijn dak gaan!
Deze TE was aanzienlijk beter dan 2004..

Posted by Asperge on Feb-13-2005 17:24:

Nou dan bij deze mijn verslagje.

Kwam pas rond half 1 binnen omdat de NS slechts met stoptreinen naar Utrecht reed vanaf Rotterdam, we hadden er helemaal niet bij stil gestaan dat er natuurlijk een botsing was geweest vrijdag.

Eenmaal binnen gelijk door naar de main om Rank 1 te aanschouwen, de verwachtingen waren hooggespannen maar het viel eigenlijk zwaar tegen . Steeds die stiltes overal tussen, veel te lange intro�s, dat piano spelen was ook nergens voor nodig, dat werkte totaal niet en ik betwijfel nogsteeds of het live is, ik zie ze daar als een stel zoutzakken staan en dan met 1 vinger beats spelen� Wel gaaf dat Airwave en Superstring nog voorbij kwamen, toch wel kippevelmomenten

Om dit minpuntje weg te spoelen gingen we naar de In Charge zaal van Marco V en die deed precies waar we op stonden te wachten: hij draaide de ene klapper na de andere in zijn eigen hits uurtje: GODD, Simulated, Cafe Del Mar, Loops & Things, Damn Noa, Clocks, Bang Bang, Indicator, Luvstruck en C:\del*.mp3 Natuurlijk zijn het hitjes maar ja het was precies wat we nodig hadden na de tegenvaller bij Rank 1. De lasers in die zaal waren zo gruwelijk vet ! Zoiets heb ik nog nooit gezien, erg gaaf! Verder was de aankleding niets bijzonders, maar dat maakte me verder ook niet zo veel uit, de muziek in combi met die ziekelijk vette lasers deden hun werk Het geluid in die zaal was zeer goed, alleen jammer dat de rechter speaker een aantal keer uitviel�

Na 1,5 uur V weer terug naar de mainstage waar Ferry net begon en Sublime draaide. Ferry werkte zijn gebruikelijke repertoire af en had veel weg van zijn Innercity set, daarom niet minder goed: Force of Gravity, Barber�s Adagio for Strings, It�s time, Rock your body rock en Synaesthesia passeerder allemaal de revu. Helaas was het wel wat druk op de main, maar toch was het aardig goed vermaken daar

Na Ferry zijn set heel ff bij Gielen blijven hangen en die draaide nog Dreamchild, blijft een gave plaat! Ook al is ie van Gielen Na 2-3 plaatjes toch maar naar Randy Katana gegaan in de Madhouse zaal. Die stond daar ook even flink hitjes te pompen: Spastik, Fancy Fair, Ultimate Seduction en In Silence(Txitzarro Remix) draaide hij ondere andere. Ook daar heb ik me goed vermaakt, dat ronddraaiende podium was leuk! Grappig om DJ Jean op dat podium te zien zitten op een sofa met 2 chicks naast hem, hehehe

Toen Katana afgelopen was als afsluiter naar Yoji op de main, niet helemaal mijn ding eigenlijk, maar wat een act is die man zeg! Geweldige performance geeft die en het publiek ging helemaal los, echt flink uit je dak gaan was dat. De 3 toegiften waren echt snoeihard(een remix van Komodo en nog een remix van Insomnia) en toen hebben we dus ook de laatste restjes energie eruit gesprongen.

Ik moet toegeven dat ik me aardig goed heb vermaakt, het wat gewoon verstand op 0 en springen en ook dat is erg vet! Man van de avond was voor mij Marco V. Zelf heb ik niet zon last van anabole harries, snuivende johnies en dat soort volk gehad, het is ook wat je er zelf mee doet, je maakt het feest toch zelf en als jij heel de tijd ge�rgerd om je heen gaat staan kijken werkt dat ook niet. Verder vond ik de sfeer goed, als je tegen iemand aanliep was het allemaal heel gemoedelijk en vriendelijk

Al met al vond ik het een erg gaaf feest, zou het toch wel een 8 willen geven, zeker na al die verhalen over andere edities. Pics op www.appics.tk

++ Marco V
+ Ferry
+ Goede Sfeer
+ Geluid
+/- Aankleding
- Rank 1
-- De NS

Posted by Asperge on Feb-13-2005 17:28:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Heb me behoorlijk vermaakt. Eddie Halliwel gezien, wat kan die gast draaien zeg Toen zijn we naar Filterheadz gelopen, dit blijven gewoon mijn techno helden. Stukje Marco V gezien, daarna door naar Rank 1. Eerste 20 minuten waren om te huilen, maarja als je dan Airwave en Superstring hoort dan ben je het weer snel vergeten. En toen Armin, pfff wat een geweldige set was dit zeg niet normaal. Vooral die plaat met Jan Johnston, Skydive Van wie is deze plaat die moet ik hebben. Ferry Corsten die wat mij betreft een lekkere vlakke set draaide gezien de tijdstip van de avond helemaal perfect. Bij iedereen begint dan de drugs goed te werken dus zijn ze toch allemaal half lam... Toen kwam Gielen, dat is voor mij de rede om naar JOOF te gaan kijken. En aangezien ik alle platen koop zonder ze eerst te beluisteren van deze label wist ik gewoon dat deze man iets geweldigs ging neer zetten. En het was TOP geloof me. Afsluiter Igor S was ook in mijn ogen geweldig alleen helaas dat de Technics het weer eens liet afweten. Hij wist niet wat zich over kwam toen de pitch uit z'n eigen begon te schuiven. Ja NUMARK TTX1 he, dan heb je er geen last van Ik kan dus zeggen dat dit de beste TE ooit was waar ik ben geweest en ik heb er al wat meegemaakt geloof me. Dus als iemand me kan helpen met de titel van de track met die Skydive sample ben ik helemaal weer een tevreden mens. Anders vraag ik het hem zelf wel 12 maart

Cosmic - Freefall heet die plaat denk ik, bootleg van Cosmic Gate Bilingual en Freefall - Skydive

Posted by moogwai on Feb-13-2005 17:43:

Vertrok gisteren dus met een lichte koorts, flinke keelpijn en natuurlijke oordempers (zat om 4.00 al door m'n voorraad keelpastilles heen ). Heb het feest dus op halve kracht meegemaakt, maar heb er zeker geen spijt van!

Kwam binnen bij M.I.K.E. en dat was meteen een goede inkomer, veel eigen producties en Fred Baker spul. Geluid in de In Charge zaal was erg goed en die lasers Filterheadz live was erg lekker (Sunshine, Yimanya, Los Hijos Del Sol, etc), alleen hoe
kun je live spelen met 4 handen in de lucht

Marco V begon erg goed met o.a. Beauty In LA, maar daarna toch naar Rank 1 gegaan. Pff.. van de relatieve rust naar de drukte in de main. Volgens mij wilde iedereen Rank 1 zien. Ik vond het eerlijk gezegd tegenvallen, veel te lange opbouw. Dat uitfluiten
hoefde van mij ook niet, maar na een kwartier nog geen bass hebt gehoord, tja dan vraag je er eigenlijk om. Airwave blijft natuurlijk een klassieker Wel cool dat het echt live was, ook al kwam het niet helemaal uit de verf.

Daarna Armin van Buuren! Begon met zijn 24 theme tune nog vrij rustig (ook al draaide hij niet eens progressive trance), maar hij merkte volgens mij al vrij snel dat het publiek wat stevigere trance wenste. Daarna zat de vaart er lekker erin en de een na de andere vette tune kwam voorbij En bij het horen van klassiekers zoals Communication en als alsluiter Exhale, weet je weer waar je bent beland! Op Trance Energy

Ferry begon met een super intro (hoe heet dit stuk muziek???), en daarna veelal z'n eigen werk. Ook al zaten er een paar verassingen bij, Ferry mag wel een paar nieuwe platen aanschaffen, want sommige platen draaide hij op de vorige TE ook al volgens mij. Maar van klassiekers zoals The Thrillseekers - Synaesthesia (FC Remix) en de magistrale Ferry Corsten remix van Barber's Adagio For Strings, daar kan Tiesto's versie echt niet aan tippen!) kan ik geen genoeg van krijgen.

Gielen overgeslagen en een bezoek gebracht aan de madhouse stage, waar de gem. leeftijd meteen met sprongen omhoog liep (in de main voelde ik me nog vrij oud met m'n 22 jaar). Natuurlijk het bekende "lexicon" publiek, ik stoor me daar niet aan. Iedereen viert zijn feestje op z'n eigen manier, en zij doen echt geen vlieg kwaad. Randy Katana was daar goed bezig met een vrij stevige set met veel eigen producties. Igor S in de zaal ernaast draaide beter dan op Qontact. Veel eigen werk, "Frank biazzi" techno en zelfs nog een Dumonde productie. Alleen op dat moment zat ik wel helemaal oorheen en verlangde ik naar mijn bedje...

Al met al een goed feest, ook al had ik geen druppel alcohol op
En de Jaarbeurs is gewoon DE toplocatie voor een feest van deze omvang.

Verder leuke tijd gehad met de ta-ers.. ff kijken wie heb ik nog allemaal gesproken... dj_spare, hbtje, passiva, esrem, trancezoner, freezel, @win, jp, franzelare, djlex & broertje en dat was het volgens mij een heel eind. Volgende keer ben ik wel weer wat spraakzamer

En zat gelukkig nog met 4 meiden uit een buurtdorp in de trein die mij nog uit mijn slaap hielden

Posted by Vertigo on Feb-13-2005 17:47:

quote:
Originally posted by SG_Rover
http://www.id-t.com/experience-events-pics-te2005-2.php

Zoals op foto92?

haahhaha wat een foto

zo al die mensen zonder shirt

bah

Posted by Remy D on Feb-13-2005 18:06:

ik heb me goed vermaakt, en niemand van TA gezien hahaha. Was om half 1 nog wel bij Filterheads maar zag daar niemand.

Vette platen gehoord en vond Armin bruut draaien. En Barber adigio was zeker super om te horen zelfde geld voor SKYDIVE!!

Posted by Remy D on Feb-13-2005 18:14:

Wel schraal dat ik het laatste uur 3 vechtpartijen heb gezien en allemaal in hetzelfde gedeelte. Erg jammer weer.

Posted by Dj Lex on Feb-13-2005 18:44:

Ik heb aardig wat mensen out zien gaan. We kwamen binnen en de eerste werd al naar buiten gedragen. Meer mensen dit opgevallen?

Posted by Esrem on Feb-13-2005 18:56:

Ik vond t wel aardig, maar zeker niet geweldig. Wel gezellig gehad met verschillende mensen, maar na Ferry was de lol toch n beetje over voor mij. T enige goede nummer wat ik toen nog gehoord heb, was nog n keer Cosmic - Freefall, die dus ook nog door Jochen Miller werd gedraaid, maar ik was volgens mij na Ferry dan ook telkens net op de verkeerde plek.

Posted by After_Forever on Feb-13-2005 18:56:

Wat wil je?
"OMG houseparties zijn vet, wij gaan ook!"
"Drugs...jaaaaaaaaa...dat is ook stoer, gaan wij ook doen!"

*slik kauw slik*

...

Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!Stuiter stuiter!

..en dan naar huis gedragen worden. Zoiets zal er wel gebeurt zijn bij veel 16 jarigen.

Posted by Freezel on Feb-13-2005 18:59:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb aardig wat mensen out zien gaan. We kwamen binnen en de eerste werd al naar buiten gedragen. Meer mensen dit opgevallen?

Zag wel een vrouwtje afgevoerd worden op een rijdbaar brancard, lag levenloos op dat ding en security rende echt door de main heen. Gebeurde rond 4.30 volgens mij.

Posted by Esrem on Feb-13-2005 19:01:

Oh en weet nog iemand de titel van het laatste nummer dat Ferry draaide, met vocals, deed me n klein beetje denken aan Way out West - Mind circus.

Posted by AirPole on Feb-13-2005 19:17:

quote:
Originally posted by Freezel
Zag wel een vrouwtje afgevoerd worden op een rijdbaar brancard, lag levenloos op dat ding en security rende echt door de main heen. Gebeurde rond 4.30 volgens mij.

Hmmm, ik ben volgens mij ook BIJNA out gegaan....

Ik stond, in de Main, gewoon ff een pauze te nemen van al het gestamp en geouwehoer en opeens voelde ik me echt beroerd worden, en ik kreeg het gevoel dat ik zowel naar de wc moest als dat ik moest overgeven.

Ik lopen richting de plee, maar het werd opeens helemaal zwart voor me ogen en ik weet nog dat ik heel erg begon te zwalken, terwijl ik nog nuchter was en ik doe ook geen drugs. Alles leek nu echt HEEL langzaam te gaan.Ik ff snel naar een muurtje gelopen, ff op me hurken gaan zitten en na 2 minuten voelde ik me weer springlevend.

Eerste keer dat ik zoiets meemaak, vond het best eng
Vraag me ook af waar dat zomaar opeens vandaan kwam

Posted by Vertigo on Feb-13-2005 19:35:

quote:
Originally posted by Asperge
Nou dan bij deze mijn verslagje.

Kwam pas rond half 1 binnen omdat de NS slechts met stoptreinen naar Utrecht reed vanaf Rotterdam, we hadden er helemaal niet bij stil gestaan dat er natuurlijk een botsing was geweest vrijdag.

Ik stapte om 21:15 op Rotterdam Alexander in een Intercity die van CS kwam volgens mij... ging precies op tijd?

het was alleen wel onwijs lomp dat op Utrecht CS de 1e trein richting Rotterdam gewoon pas om 7:52 ging??? Hebben ze hier echt totaal geen rekening mee gehouden? Gelukkig konden we tijd doden door ff lekker wat te eten en te minigolfen op mijn mob, maar dat was echt zwaar irri.

Posted by Vertigo on Feb-13-2005 19:37:

quote:
Originally posted by After_Forever
Wat wil je?

*slik kauw slik*

...

..en dan naar huis gedragen worden. Zoiets zal er wel gebeurt zijn bij veel 16 jarigen.

Volgens mij viel dat wel mee hoor, of heb ik met mijn neus staan kijken?

Om hier nog even iets aan toe te voegen, volgens mij werd er echt totaal niet op leeftijd gecontroleerd... het feest was 18+ en bij de bars stonden alcohol voor 16+, wat wel schattig was.

quote:
Originally posted by TranceZoner
Hmmm, ik ben volgens mij ook BIJNA out gegaan....

Ik stond, in de Main, gewoon ff een pauze te nemen van al het gestamp en geouwehoer en opeens voelde ik me echt beroerd worden, en ik kreeg het gevoel dat ik zowel naar de wc moest als dat ik moest overgeven.

Ik lopen richting de plee, maar het werd opeens helemaal zwart voor me ogen en ik weet nog dat ik heel erg begon te zwalken, terwijl ik nog nuchter was en ik doe ook geen drugs. Alles leek nu echt HEEL langzaam te gaan.Ik ff snel naar een muurtje gelopen, ff op me hurken gaan zitten en na 2 minuten voelde ik me weer springlevend.

Eerste keer dat ik zoiets meemaak, vond het best eng
Vraag me ook af waar dat zomaar opeens vandaan kwam

Dan hebben de hersenen te weinig zuurstof.. dat heb ik ook weleens gehad tijdens het sporten als ik te weinig gegeten had en/of teveel afwisseling maakte tussen boven en onderlichaam.

Posted by Dj Lex on Feb-13-2005 19:51:

quote:
Originally posted by After_Forever
Wat wil je?

*slik kauw slik*

...

Dit slaat nergens op. Meestal zijn het juist "ouderen" die gek doen en de grenzen niet kennen.

Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 »