TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
yes !
^ Tijd om je sig up te daten schat 
Moet ik de registratie inorde brengen?
Anders schiet ik die wel voor hoor (is zoiezo al zo :P).
Op welke naam registreren we die? Kwestie van volgens de wet te werken
.
btw: voor de onwetenden -> je kan de muziek stil leggen als je klein beetje onder die muziek-bar gaat staan met je muis.
| quote: |
| Originally posted by Pheatus Moet ik de registratie inorde brengen? Anders schiet ik die wel voor hoor (is zoiezo al zo :P). Op welke naam registreren we die? Kwestie van volgens de wet te werken .btw: voor de onwetenden -> je kan de muziek stil leggen als je klein beetje onder die muziek-bar gaat staan met je muis. |
| Originally posted by Jasperovitsj Flyer komt ook op de frontpage van Lazerhothits |
). Dus dj's, nog een reden om jullie best te doen
Knap website design!
>> Misschien nog ergens ne link zetten naar het forum (hier), da's altijd wel handig
en verder misschien de artist en titel van het BETA-anthem vermelden ergens onderaan.
Ik ben ook wel voorstander van een .be domein omdat .tk tegenwoordig 15 seconden nen banner toont in het begin. 
VETTE flyer, proper gedaan zou'k zeggen
Had zo een beetje dezelfde opmerkingen die ondertussen al de revue gepasseerd zijn...
Betaparty is blijkbaar gelinkt aan een amerikaans bedrijf of heb'k het hier mis, LINK , maar het doet er niet echt toe denk ik he...
Heb er alvast h��l v��l zin en hoop echt dat de sets opgenomen zullen worden!!! Het is SUPER zalig om bij het luisteren van deze sets terug te denken aan die leuke momenten dat er geweest zijn 
| Originally posted by Tomorrow Traxx en verder misschien de artist en titel van het BETA-anthem vermelden ergens onderaan. |
| Originally posted by Meltoz Betaparty is blijkbaar gelinkt aan een amerikaans bedrijf of heb'k het hier mis, LINK , maar het doet er niet echt toe denk ik he... ![]() |
Da's het adres van .tk, dus elk gratis .tk adres linkt naar dat adres. 
Een .be domein zou wel mooi ogen! (maar dan moet die flyer w��r aangepast worden
)
Hoeveel webcpace krijg je eigenlijk als je registreert (zowel bij pheatus als bij belgacom ?)
Het is makkelijk om die livesets vie direct downloadlinks erop te plaatsen 
(is er nog mogelijkheid tot het beluisteren van die van vorige keer ?
)
www.betaparty.be is een feit!
LET OP: vorige links werken niet meer en het kan zijn dat het nog paar uur duurt vooraleer iedereen de website ziet (DNS moet zich nog verspreiden over de routers/switches).
Er zit geen echte webspace aan gebonden (anders komt het al wat duurder). Voorlopig is het domein gelinked naar een plaatsje op mijn website, maar dit kan makkelijk aangepast worden indien gewenst.
Hier werkt ie al

Werkt 
Great work !
btw, op de site staat "blablabla second chapter of the BETA Party"
en all night long staat de 1e keer met 1 l :|
Das het tekstje van de vorige editie nog. Ik zal het anders ff aanpassen tegen morgen ofzo 
... en bij de line-up staat der bij Jonas ergens: "2006 is almost there..." 
Even aandacht!!
Dit is de definitieve flyer met een nieuwe link (kan nog aangepast worden indien er sponsors bijkomen, maar de link blijft dan wel):
http://www.betaparty.be/flyer.jpg
Dus indien de flyer al op fora staat, even vervangen door de deze aub 
en nog maar es: update website, flyer en signature!
Maar nu is het even genoeg geweest voor vandaag 
gent.fuift.be
partyguide.be
toegevoegd 
Kheb nog een fout gevonden
Onderaan "route" staat er "afstappen in sation Gent-Sint-Pieters"
| Originally posted by Jasperovitsj Even aandacht!! Dit is de definitieve flyer met een nieuwe link (kan nog aangepast worden indien er sponsors bijkomen, maar de link blijft dan wel): http://www.betaparty.be/flyer.jpg Dus indien de flyer al op fora staat, even vervangen door de deze aub |
en jullie zeiden? 
btw: grote versie van poster -> www.betaparty.be/flyer_groot.jpg
check id-t.be