TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39]
Als ge iedere week naar Antwerp gaat kijken dan wil je geen voetbal meer zien.
| quote: |
| Originally posted by Config Als ge iedere weer naar Antwerp gaat kijken dan wil je geen voetbal meer zien. |
| Originally posted by Gladius all�, das echt vreemd da ge gene voetbal op tv ziet. Geen Champions League, zelfs geen EK? damn Vroeger dan wel ofzo? |
Enorm vreemd dat ge niet van goeie voetbal zou kunnen genieten, enkel en alleen omdat ge geen binding hebt met die of die ploeg.
Ge zijt belg btw, hoe zit dat dan? Wel voor de buis als die spelen?
Tja daar volg ik Progrez wel in. Ik geniet ook veel meer van een avondje Dender-Genk, dan thuis in de zetel naar de Champions League finale te zitten kijken.. De voetbalbeleving primeert bij mij nog altijd boven het voetbal zelf
(maar als ik mij een ganse avond kan amuseren, �n nog eens degelijk voetbal zie op het plein, zoveel te beter natuurlijk
)
Maar daarom is het nog niet zo dat voetbal op tv niets te bieden heeft..
| Originally posted by Progrez En voetbal om het voetbal, zoals de beleving is tijdens het tv-kijken, is dat allesbehalve. |
dat was geen stelling, het was een joke. Als gij met een uitleg van 10 regels afkomt om een joke tegen te spreken zijt ge goed bezig me dunkt.
De laatste opmerking was trouwens redelijk lame in the sack Progrez, doe eens wat meer je best. ![]()
Gladius, negen van de tien keer weet ik zelfs niet dat de Belgen spelen. Naar mijn gevoel ben ik in de eerste plaats Antwerpenaar, dan Vlaming, en uiteindelijk pas Belg. Dat slaagt dus weer op die binding die - ook in dit geval - redelijk veraf is.
Terzijde: Hierbij wederom mijn bewondering voor mensen die zich nog kunnen opwinden in een gelijkspel tegen Azerbeidjan, en 4 dagen nadien voor het scherm kunnen kruipen om de duiveltjes te zien verliezen tegen Armeni�. Die moeten er ook zijn.
Jasperovitsj, die redenering is tot op zekere hoogte ook op muziek toe te passen. Geef toe dat een - ge moet ze kennen - Space Manoeuvres - Stage One veel beter klinkt om 5.00u 's morgens in de CM (2e zaal, met wat geluk) met een paar pinten in uw botten, dan om 20.00u 's avonds nuchter tussen de soep en de patatten.
Het is een beetje met alles zo. Hoe actiever ge erbij betrokken bent, hoe beter de ervaring is.
Config, liever 10 zinnen waar inhoud inzit dan 10 posts per dag in de Right Now. Tel uit uw winst.
De Fenixstyle, die heeft het begrepen.
| Originally posted by Progrez Geef toe dat een - ge moet ze kennen - Space Manoeuvres - Stage One veel beter klinkt om 5.00u 's morgens in de CM (2e zaal, met wat geluk) met een paar pinten in uw botten, dan om 20.00u 's avonds nuchter tussen de soep en de patatten. |
Ik denk echt niet dat ik meer in de Right Now post dan andere personen. Het hoeft trouwens geen probleem te zijn, lees de thread niet of negeer het gewoon, ik dacht dat je dat zo goed kon?
Anyway, der staat een ignore-button op mijn profiel dacht ik. Als het u stoort, gebruik em dan.
Ik heb hier met niemand een probleem, zelfs niet met u, kornuit. Maar dat neemt niet weg dat ik eens goed lach als den Antwerp weer eens verliest.
+1 wat Jasper zegt, trouwens.
nochtans kan je van een avondje voetbal op tv ook een sociale gebeurtenis maken. Da's iets wat ik toch geregeld doe.
Een match "Zwitserland - Tsjechie" zal mij ook niet direct boeien, maar het kan gebeuren dat ik daar toch wel iets van meepik als ik tijd heb en toch niets anders te doen heb. Wat ik de komende weken regelmatig zal doen, vooral bij de topmatchen, is afspreken met vrienden op caf� of bij iemand thuis om zo'n match te volgen. Na bak Jup koud, de nodige hapjes derbij, en dan naar de voetbal kijken en lol maken. En iedereen heeft die avond dan wel een voorkeur voor ��n van die ploegen om ��n of andere redenen. Vaak wordt dat dus het ene kamp tegen het andere.
t is natuurlijk geen live voetbal, maar t is zeker leuk 
Het is nu echt definitief. De bespekingen tussen Mirallas en Club zijn afgesprongen. Club had een akkoord met Lille om Mirallas over te nemen voor een bedrag van � 3.5 miljoen (gaat zn laatste jaar contract in) maar ze zijn er niet uitgeraakt met Mirallas zelf. Te hoge looneisen en het feit dat hij Belgi� niet direct ziet zitten waren de breekpunten.
Ik stel zelfs bijna het tegendeel: een �cht goede match zie ik het liefst alleen thuis in menne zetel. Alleen dan kan er ten volle van genieten, omdat ik anders toch maar heel den tijd lig te praten over de match met de personen naast mij. Tzelfde in een caf� voetbal zien, daar ben ik ook niet erg fan van. Als echt iedereen in dat caf� voetbal zou zien zou het misschien nog gaan, maar meestal is er zoveel lawijt dat ik me niet op de match zelf kan concentreren. Als het op tv is verwaarloos ik maar al te graag het sociale aspect. Int echt, op den Antwerp dus, primeert de sfeer dan wel.
De Standaard:
ANTWERPEN - De rellen met Antwerp-supporters, vorige zondag na de match tegen Tubeke, werden uitgelokt door de politie. Dat bekenden burgemeester Patrick Janssens (SP.A) en korpschef Eddy Baelemans gisteravond na een grondige evaluatie. Als de agenten in gevechtstenue zich niet als een muur voor de voetbalfans hadden opgesteld, was het hoogstwaarschijnlijk rustig gebleven.
| Originally posted by Gladius Ik stel zelfs bijna het tegendeel: een �cht goede match zie ik het liefst alleen thuis in menne zetel. Alleen dan kan er ten volle van genieten, omdat ik anders toch maar heel den tijd lig te praten over de match met de personen naast mij. Tzelfde in een caf� voetbal zien, daar ben ik ook niet erg fan van. Als echt iedereen in dat caf� voetbal zou zien zou het misschien nog gaan, maar meestal is er zoveel lawijt dat ik me niet op de match zelf kan concentreren. Als het op tv is verwaarloos ik maar al te graag het sociale aspect. Int echt, op den Antwerp dus, primeert de sfeer dan wel. |
Bosingwa <3
Huybrechts ![]()
Die gedraagt zich elke keer als ik 'em zie een beetje debieler.
ik zie alle matchen op den holland/bbc.