TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
*OFF TOPIC*
SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se?
diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. 
ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det |
| Originally posted by dbl HAHAHAHAHAHAHA...... 6-4 till frölunda |
| Originally posted by Kongo_kim HELVETE!!! nu får det fan vara nog. hela jävla tiden studsar pucken frölundas väg. som deras sista i tom kasse. puck fanet var på väg långt utanför så ställer sig pucken på kant och skruvar sig in i kassen. helt jävla otoligt asså. men men nu är denna säsong slut för dif bara komma igen nästa. |
| Originally posted by dbl hehe... men dif åker la ner nu va pga sin dåliga ekonomi???? |
wiiieee formel 1 har startat. Australien GP börjar inatt 03:30 tror jag.
kvalificeringen gick så här Schumacher i pole förstås för han är bäst
heja Ferrari!!!!
1 M Schumacher
2 R Barrichello
3 J-P Montoya
4 J Button
5 F Alonso
6 M Webber
7 T Sato
8 R Schumacher
9 J Trulli
10 K Räikönnen
11 F Massa
12 D Coulthard
13 C Da Matta
14 G Fisichella
15 N Heidfeld
16 G Pantano
17 Z Baumgartner
18 O Panis
19 C Klien
20 G Bruni
| Originally posted by Kongo_kim jag vet inte. jag är inte så insatt hur ekonomin funkar. det löser sig säkert. sudden kan ju donera en veckolön |

| Originally posted by dbl hörde nånstans att dem ligger 900.000 back, och pga det så kommer dem att åka ner.. wooooooooooot... F1 vad förvånad jag är att Schumacher och Barrichello ligger 1:a och 2:a.. hehe ![]() men ferrari e ju såklart helt bäst |
najs me ny F1 säsong..
skräll att ferrari tog hem första gp då..
nu finns väl en svensk me som 2a förare oxå...var det inte för jaguar?? najs jue
illa om dif åker ner...ändå ett av de bättre lagen som håller uppe kvaliten på ligan å allt
| Originally posted by Dj_ExOn *OFF TOPIC* SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se? diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. |

Bajen plockar hem allsvenskan i år!
Armin Och Bajen - det är grejer det!
| Originally posted by Amnezia najs me ny F1 säsong.. skräll att ferrari tog hem första gp då.. |

De här var bland det tråkigaste F1 lopp jag sett.
Ferrari dominerade totalt. jag tror Schumi var 50 sek före 3:an Alonso och hann varva fram till 7:e plats.
Inga krasher inte många omkörningar nej detta var nog det råkigaste jag sett. ända bra var att Räikönnen körde av på 98:e varvet
Hata, Hata, Hata Göteborg!

| Originally posted by AC. Hata, Hata, Hata Göteborg! |
| Originally posted by AC. Hata, Hata, Hata Göteborg! |
| Originally posted by Kongo_kim OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo. Tommy Salo väntas också skriva på för dom. |
såg ni vancouver - colorado.
jävligt otäckt när han bryter nacken på killen
| Originally posted by Kongo_kim såg ni vancouver - colorado. jävligt otäckt när han bryter nacken på killen |
| Originally posted by Kongo_kim såg ni vancouver - colorado. jävligt otäckt när han bryter nacken på killen |
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=1754963#
längre ner finns en videolänk
först visar dom målen sen överfallet
| Originally posted by Kongo_kim http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=1754963# längre ner finns en videolänk först visar dom målen sen överfallet |
| Originally posted by Kongo_kim http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=1754963# längre ner finns en videolänk först visar dom målen sen överfallet |
| Markus Näslund kommenterar lagkamraten Bertuzzi's beteende: "He tried to do something he thought was right for his team, to challenge someone. He wanted to make a point that you don't go out and hit our players." |