TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Mc Marxman heeft vanmiddag op Yorin FM zo'n beetje de hele line-up verklapt, maar heb niet zoveel er van meegekregen omdat ik met een klant bezig was 
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Mc Marxman heeft vanmiddag op Yorin FM zo'n beetje de hele line-up verklapt, maar heb niet zoveel er van meegekregen omdat ik met een klant bezig was |
| Originally posted by jploveparade Mc Marxman heeft vanmiddag op Yorin FM zo'n beetje de hele line-up verklapt, maar heb niet zoveel er van meegekregen omdat ik met een klant bezig was |
| Originally posted by basvh godver had ik toch me AVB cdtje moeten afzetten en naar yorin moeten luisteren |
| Originally posted by MaGiK54 Wat is nou belangrijker de klant of de line-up van DV |
WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
TIESTO en Cor Fijneman op Dance Valley !!!
bron: yorin fm

ff geruchten in de wereld brengen...
As vrijdag (23 mei) wordt line-up Dance Valley bekend gemaakt (zou eigenlijk 19 mei al zij, maar ja, UDC he!!) Zijn echter al wat namen die zeker zijn dat ze komen en dat zijn niet de minste... Carl Cox, Sander Kleinenberg, maar nog veel mooier.......SASHA en DIGWEED!!!!!
Je vergeet een aantal namen: Deep Dish (een beter substitiut voor Tenaglia!), Derrick May, Kevin Saunderson en en en Tiesto natuurlijk ;-)

| Originally posted by Remy D WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! TIESTO en Cor Fijneman op Dance Valley !!! bron: yorin fm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

Lineup:
Tiesto
Sasha
John Digweed
Carl Cox
Junky XL
Yoji Biomehanika
Tom Harding
Sister Bliss
Kevin Saunderson
Deep Dish
Cor Fijneman
Jack de Marseille
Montana
Umek
Lisa Lashes
Derrick May
Jean
Dimitri
Bad Boy bill
Marco V
Monika Kruse
Michel de Hey
Hibride
Astrid
JP

Is de voorverkoop al begonnen???
Zo ja, heeft iemand een link wat de vvk-adressen zijn?
Grtz.
whehe www.ticketservice.nl dus gewoon de postkantoren...
Volgende week koop ik een kaartje en mysteryland laat ik ff wachten nu..
Tiesto, Carl Cox, Sasha & Digweed, DeepDish, Junkie XL live, Sister Bliss, Bad Boy Bill , Monika Kruse,
Filterheadz live, Derrick May & Kevin Saunderson back to back, Marco V, Yoji Biomeheneka, Tom Harding,
Johan Gielen, Montana, Roog, Laid Back Luke, Jean, Umek, Erck E, Astrid, Don Diablo, Roni Size, JP,
Fausto, Brian S, Victor Coral, Marysol, Marnix, Hybryd live, Remy, Michel de Hey, Steve Rachmad, Dimitri,
Benny Rodrigaz, Lucian Foort, Marcella, Freq Nasty, Jimmy van M, Cor Fijnerman, Dazzel, Ton TB, Will Grant,
Jurgen, Secret Cinema live, Lab 4 live, Lisa Lashes, Andy Farly, Bart Hendrix, & more
Allen hier wordt ik al geil van:
*Tiesto
*Sasha & John Digweed
*Junkie XL Live
*Filterheadz Live
*Deep Dish
*Hybrid Live
*Jimmy Van M
*Lucien Foort
*Remy
*Dazzle
*Sister Bliss
Sander Kleinenberg en PvD zouden toch ook komen??
Mja komt van dancelinx forum af waar mx marxman ff een boel namen heeft neergezet. Ik dacht ook dat sander zou komen (denk het haast wel)
Ik ga dus niet naar Dance Valley en ook niet naar Mysteryland.
Beetje standaard dj's weer........Techno is ook zeer klote te noemen.
Ik wens iedereen veel plezier op deze feestjes.
| Originally posted by New Wave Ik ga dus niet naar Dance Valley en ook niet naar Mysteryland. Beetje standaard dj's weer........Techno is ook zeer klote te noemen. Ik wens iedereen veel plezier op deze feestjes. |
ik ga achter de bar vandaan sneaken als Hybrid moet 
Remy:
Tim:
boeie..als t maar knalt 
Tiesto, Carl Cox, Sasha & Digweed, DeepDish,Filterheadz live, Derrick May & Kevin Saunderson back to back, Marco V, Yoji Biomehanika, Tom Harding, Montana, JP, Fausto, Cor Fijnerman, Dazzel, Ton TB, Lab 4 live, Lisa Lashes, Andy Farly,
Mijn gebeden zijn verhoord, gewooon al maar dan ook echt al mijn favo djs op 1 feest!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals MC Magika zou zeggen: Dance Valley Only One Time A Year, So make it happen!!!!
Moet je trouwens voor de gein deze line up met die van mysteryland vergelijken?
::Olav Mol Mode aan:: Bye Bye Zwaai Zwaai ML ::Olav Mol Mode Off::
Trouwens Lex om deze line up kan je echt niet omheen, dus ik zou maar vast richting Ticketservice rennen
| Originally posted by basvh ::Olav Mol Mode aan:: Bye Bye Zwaai Zwaai ML ::Olav Mol Mode Off:: |
)
| Originally posted by basvh ::Olav Mol Mode aan:: Bye Bye Zwaai Zwaai ML ::Olav Mol Mode Off:: Trouwens Lex om deze line up kan je echt niet omheen, dus ik zou maar vast richting Ticketservice rennen |
Ik wil ooooook
....middenin mn hertentamens...BAH!
![]()
Nou dit lijkt mij ook wel wat.. ook maar even snel kaartje kopen dan toch maar, lineup is wel erg lekker namelijk..
Maar Mysteryland lijkt me ook vet.. ik hoor mijn portemonnee nu al schreeuwen..
Dancevalley wil ik ook naartoe!!
Ha Remy had ik maar toen al een kaartje gekocht nadat je het sms-je stuurde
MAar MysteryLand wil ik ook, vorig jaar was het top! En dit jaar PvD
de rest van de line up is vooral blergh
ff kieken dan maar... denk dat DV een betere optie is
Jongens dit is niet goed voor mijn hart. Ik dacht dat het vorig jaar vet was, maar nu ik deze lineup zie is vorig jaar daar nix bij. En wat als er 40.000 man op de Valley staat en Tiesto gooit Magik Yourney drin.............
om maar niet te spreken van Marco V, Lisa Lashes,Yoji,Filterheadz live,Carl Cox,Sasha enz. enz. enz.