TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
HE JD, Nederlanders maken altijd moppen over Belgen. Heb jij als Belg misschien wat moppen over Nederlanders???? Ben benieuwd of wij die gaan snappen, hehe.
| quote: |
| Originally posted by TranceFool HE JD, Nederlanders maken altijd moppen over Belgen. Heb jij als Belg misschien wat moppen over Nederlanders???? Ben benieuwd of wij die gaan snappen, hehe. |
| Originally posted by Dj Lex Haha ja wij zullen wel gierig zijn. Dat is toch onze naam in het buitenland? |
| Originally posted by JdDark dat klopt, maar ik heb geen zin om een belgi�-nederland oorlog te ontketenen, jullie zijn allemaal mijn vrienden |
enlighten me
Haha je weet het dus niet, dat is wel heel dom
| Originally posted by Dj Lex dom |
Maar laten we maar een beetje aardig doen tegen onze zuiderburen he... 
Ja, ik bedoelde er verder nix mee hoor Jd, ik mag je. Echt.
ik jullie ook, zonder jullie zou trance niet zijn wat het heden ten dage is
Haha jaja, dat is waar als we Thijs en ferry en Armin en Marco niet hadden had het toch een stuk saaier geweest.
is marco een nederlander of een italiaan?
want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord
| Originally posted by JdDark is marco een nederlander of een italiaan? want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord |
| Originally posted by JdDark bij judo zijn wij veel beter, bij tennis ook en dat is het, lol |
| Originally posted by JdDark is marco een nederlander of een italiaan? want ik heb al veel verschillende antwoorden gehoord |
| Originally posted by TranceFool HE JD, Nederlanders maken altijd moppen over Belgen. Heb jij als Belg misschien wat moppen over Nederlanders???? Ben benieuwd of wij die gaan snappen, hehe. |
| Originally posted by arno ik heb deze nederlander mop een keer gehoord in belgie: hoe haalt de nederlandse politie een drukke menigte uit elkaar? Door met de collectebus te rammelen. |
Ja niet gek dat veel mensen denken dat hij Italiaan is, want TMF heeft dat is gezegd. Ik d8 ook dat hij Italiaan was tot iemand zei dat hij toch echt een Nederlander is. Maar ja.
| Originally posted by JdDark ROFLMAO!!!!!!!!!! das een goeie |
Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond.
Groeten
| Originally posted by New Wave Marco V is inderdaad 100% Dutch, toen ik hem sprak in de klaveet kwam er geen woord Italiaans uut zijn mond. Groeten |
quote:
ja tuurlijk marco V is 100% nederlands
Dat zei ik 
| Originally posted by New Wave quote: ja tuurlijk marco V is 100% nederlands ********************************* Dat zei ik |
Okey nu weten we wel dat hij Nederlands is. Het is nu niet meer nodig om dat te melden.
dank u
| Originally posted by Dj Lex Okey nu weten we wel dat hij Nederlands is. Het is nu niet meer nodig om dat te melden. dank u |