TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor - Line up!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by Dj Lex on Jun-28-2003 12:11:

Hoop dat het niet gaat regenen, want daar heb ik zo'n hekel aan, als het regent sta ik in een tent en niet bij Underworld

Posted by magrec on Jun-28-2003 12:20:

Het zal erom gaan spannen maar ik denk dat het droog zal blijven.
Het is nog wel ontzettend bewolkt hier maar ook erg warm en benauwd

Posted by snitz on Jun-28-2003 13:21:

IEMAND NOG INTRESSE IN EEN KAARTJE--->keb er namelijk nog een over

Posted by Switch on Jun-28-2003 13:55:

hmmz hier regende het net :/ en hard...

Posted by magrec on Jun-28-2003 14:16:

ah hier is het nog steeds droog maar wel erg donker

Posted by TranceFool on Jun-28-2003 15:18:

ik denk dat het wel droog blijft hoor, uit het westen komt mooi weer en ik zat vanmiddag wimbeldon te kijken en daar was felle zon dussss....

Posted by Hitman on Jun-28-2003 16:08:

net gekeken: kans op een regen- of onweersbui in het oosten, overwegend droog, min 13 graden vannacht...

moet te doen zijn, ik heb er zin in

Posted by M_Peror on Jun-28-2003 16:52:

quote:
Originally posted by Hitman
min 13 graden vannacht...

moet te doen zijn, ik heb er zin in

Ja is best te doen denk ik... brengt er iemand een winterjas en handschoenen voor me mee?

Ga zo naar Engeltje toe... tot vanavond pplz!

Posted by magrec on Jun-28-2003 17:11:

Woeiiiiii

Het zonnetje is hier doorgebroken (ik zit 20 km hemelsbreed van busloo vandaan) dus dat wordt een koude droge nacht. Neem voor de zekerheid gewoon iets warms mee Om 20:00 preparty in apeldoorn!
Zie jullie vast wel ergens

Posted by ahp2002 on Jun-29-2003 06:02:

SUPERFEEST, ALEX GOLD IS MN HELD, wat een fucking goeie set draaide hij, misja helsloot was ook super en astrid heel ff kort meegemaak. Underworld was superdruk, nog wel ff wat foto's kunnen schieten voor t podium toen werd ik weggekickt door de security helaas. SUPER geregeld, jammer voor die 5 euro voor de bus, maar voor de rest liep alles gestroomlijnd, locatie was perfect. kwam ook nog de lui van Vision Impossible tegen die verdekt ingebouwd stonden tegenover de mainstage met dikke apparatuur. WAT EEN DIKKE LASERS ook over het water toen het langzaam licht werd, zag je de mist en de lezer echt sprookjesachtig mooi. dit feest krijgt van mij een 9

Posted by TrAnCeNeVeRdIe on Jun-29-2003 10:02:

Impulz was zeer mooi in mijn ogen.

We kwamen binnen, meteen muntjes halen etc etc.. toen rond 22.30 ff SHOKK gekeke, was wel vet toen rond 23.00 Cor Fijneman was ook lekker toen rond 23.30-00.00 ff wat drinken enzo en door naar JP, die was heerlijk hard aant draaien, hebben we ff hard op staan beuken toen om 00.30 weer terug om einde van Cor te zien. Als afsluiter draaide die : Kane - Rain Down on me (tiesto mix) echt een kippevel moment. toen kwam Jochen dei draaide ook super begon met Katana - Fancy Fair en daarna nog wat andere mooie nummers. Toen wast onderhand half 2 dus wij ff eten en richting de Main voor et vuurwerk (viel btje tegen). Voordat dat afgelopen was wast onderhand half 3 en wij weer naar Matrixx Tent waar Alex Gold draaide, die zette echt een superset neer echt geweldig ! Toen daarna Billy Nasty in de techno zaal lekkere techno echt super !! En toen om 5.00 uur Umek, de meester, 3 kwartier lang compleet uit me plaat gaan en toen door naar Montana die ook supergoed draaiden en rond half 7 wouden we nog ff het einde van Yoji zien, 1 nummer nog geluisterd en toch maar naar huis gegaan.

Echt een superfeest !

Posted by snitz on Jun-29-2003 10:33:

Lekker feestje was het toch weer ondanks de vertraging die we door een ongelukje bij de NS hadden opgelopen. Eenmaal aangekomen, even het terrein verkend. Daarna meteen maar de Harddance-tent ingelopen waar Shokk met zijn setje begonnen was. Hij draaide een paar lekker covers.Nog even met JP gekletst die ook in de tent te vinden was tussen het publiek. Daarna zijn we richting underworld gelopen waar het erg druk was maar jah toen we Two months of hoorde maakte dat niet veel meer uit. Toch besloten we maar even bij het laatste stukje van JP te gaan kijken, wat erg vertrouwd was. Daarna kwam Tidy Boys, een zeer goed gezelschap met vette UK-platen(degene die de Tidy-platen kent begrijpt wat ik bedoel). Toen we een rondje gingen lopen zagen we opeens een lid van LAB 4.We zijn naar hem toegelopen om een foto te maken. De zeer aggressief ogende man begon tegen me te praten maar kwam vriendelijker over dan dat hij eruit zag. We spraken wat over het feit dat ze niet op Dance Valley stonden en hij zei dat dit te maken had met het weer wat onvoorspelbaar is. Ook vertelde hij dat Yoji zijn platenkoffer kwijtgeraakt was op het vliegveld en dat hij in duitsland platen is gaan halen. Ze kunnen hun apparatuur niet vroegtijdig opzetten en dus is er geen tijd voor een soundcheck. Ook zei hij dat het eigenlijk niet op dv past omdat de muziek die zij maken vooral nachtmuziek is. Na Tidy Boys was het de beurt aan LAb 4. Vette nummers erbij met name de remix van Eminem. het laatste kwartier zijn we naar de Main gelopen waar Michel de Hey zijn set aan het maken was. Opeens zag ik een paar TA's staan (altijd gezellig) en ben maar even gedag gaan zeggen. Nog een stukje Kevin Saunderson meegepikt wat ook altijd erg lekker klinkt. Toen op naar Fausto die met de komst van zijn HQ cd errug populair is geworden in harddance-land. hij draaide paar bekende zoals o.a ACID NIGHTMARE. Na fausto was het dan zo ver. YOJI-TIME!! hij begon gelijk lekker stevig met een Never end original mix. Verder nog een paar super vette platen gehoord met vleugjes techno en echte UK hardhouse (Lee Haslam- Music is the drug :crazy en het kippenvel nummer DING A LING!!! Ik vond het voor het eerst eigenlijk weer een topsetje van hem.

Conclusie:

goed feestje, sfeer beter dan 4 elements, een goed begin van de zomer

Posted by magrec on Jun-29-2003 12:50:

Zowwwwww underworld fvcking rocks!!!!!
Wij waren rond 22:00 binnen. Dat ging allemaal prima lekker snel en geen drukte. Eerst wat bonnen gekocht en drinken (BIER 4�!!!!! whahaha geef mij dan maar een glas ipv zo'n flesje anders kan ik net zo goed meteen aan de eristoff blue gaan) Ik wilde graag FC kahuna zien dus meteen door gelopen naar de main. Het was er aardig rustig maar ze draaiden wel lekker. Ze draaiden behoorlijk progressive dat had ik niet helemaal verwacht maar later ging het over naar tech-house/techno. Tussendoor met wat vrienden gebeld die hopeloos in de file stonden bij Apeldoorn. Zo rond 22:30 liepen we naar de harddance zaal waar shokk stond te draaien. Het was al goed druk in die tent maar na 10 minuten had ik het wel gezien nog even in de trance tent gekeken maar dat was ook niet veel soeps.

Door naar de electro. Bleistifft was live bezig. Whahaha vette foute sleezy electro. ��n dj die plaatjes draait en dan 3 duitse mc's (2 mannen 1 vrouw) die de meeste foute dingen zeggen. En dat dan in het Duits en Engels (dat engels was helemaal hilarisch "duits accent")

Giel beelen was ook wel ok maar het werd tijd om naar de main te gaan voor Underworld. Fc kahuna draaide de laatste platen en na kahuna was het de beurt aan Darren Price de offici�le underworld opwarm dj. Hij draaide een uurtje wat techno hitjes lekker opwarmen. Het geluid vooraan was prima die bass ging hard! hehe. Om 00:00 was het tijd voor underworld. Ik heb echt 2 uur lang staan spacen

King of snake, born slippy en een boel andere bekende tracks (ook een paar onbekende) pff wel erg druk vooraan maar iedereen die irritant stond te kletsen werd gewoon weggeduwd. De sfeer was helemaal top allemaal lachende mensen en underworld had er zelf ook zin in. Wat een climaxen en wat een ritme Voordat underworld begon kwam ik ook mijn vrienden uit adam/rijswijk tegen die in de file stonden. Dus samen met hun en een andere vriend die met mij mee was uit apeldoorn enorm gefeest.

HEt vuurwerk steld geen snars voor. Na underworld zijn we naar de progressive tent geweest en daar ben ik niet meer weggeweest. (Ja even kijken in de techno en trance tent maar daar was het zo druk dus maar weer terug gegaan.) Tilt was aan het draaien. Eigenlijk zou alleen Quiver komen maar parks en wilson waren er ook dus het trio was compleet. Harde stevige progressive met vaak uitstapjes naar tech-house zorgden ervoor dat deze tent ook helemaal vol stond (naja hij was ook niet zo groot )Ook in deze tent weer veel bekenden van kremlin en de mensen aan wie ik mijn kaartjes te danken had iig beregezellig na tilt was het de beurt aan cj mackintosh dat was echt BSPF!!!!! beetje clubbie shit neh niet echt boeien. 100% crisis draaide wel lekkere plaatjes maar technisch niet echt bijzonder.

Fredje numf was verassend goed. Pompende progressive haha en dan opeens bt - somnambulist [s.k remix] op 5% pitch

Om 6:30 vonden we het wel goed. Nog even bij umek gekeken en toen terug met de bus. Heeeeeeel gezellig met 2 kotsende mensen (kwamen die DV tasjes goed van pas zeg jammer eigenlijk zo'n geil wijf dat dan opeens zwaar aan het nekken is

Op het busstation enorm gelachen om een groepje dat naar arnhem moest en ze moesten met de bus whaha. Helemaal aan het trillen en maar zeggen dat ze het kanker koud hebben enzo. Sukkels neem dan iets warm aan (zowiezo veel mensen gezien die niks warms bij zich hadden.. zeker stom als je dan met ov ofzo terug moet en anders moet je niet klagen) Het feest vonden ze ook niet leuk.ik quote:

"wat waren er kanker veel zwarten, ik dacht dat ik de enigste blanke was"

Ik vraag vond je het feest niet leuk?
Nee ik hou van hardcore en hardstyle en ik dacht dat ze wel hardstyle zouden draaien

I rest my case

Leuk en grappig feest maar als underworld er niet was dan euh was het lang niet zo leuk geweest.

Posted by ahp2002 on Jun-29-2003 13:13:

quote:
Originally posted by magrec
ik quote:

"wat waren er kanker veel zwarten, ik dacht dat ik de enigste blanke was"

Ik vraag vond je het feest niet leuk?
Nee ik hou van hardcore en hardstyle en ik dacht dat ze wel hardstyle zouden draaien

I rest my case

wat een grap

Posted by magrec on Jun-29-2003 13:17:

hehe ja dit waren nu niet de meest slimme mensen
Het meisje wat er bij was zou het huis uit gezet worden door haar ouders en dat als ze niet snel een huisje had ze gewoon dakloos was ze was nog geen eens 18....

[edit]

zow ff verder over het feest hehe
Pushing upstairs live
Ik heb nog steeds die pianoloop in me kop aaaaaaaaaah

Posted by TranceFool on Jun-29-2003 14:08:

Zo dan, was weer een heeeeel erg vet feestje zeg, echt super!

Zal maar beginnen met de minpunten, dan ben ik zo klaar. Grootste minpunt voor mij was de drukte op de snelweg. Ik ging 9 uur weg van huis, vriend van me ophalen wat allemaal beetje lang duurde. Uiteindelijk zaten we iets voor tienen op de snelweg denkik. Hebben we gvd 2 uur in de file gestaan of door een ongeluk of door wegwerkzaamheden, ik weet het niet. Was dus pas om 1 uur binnen en begon met de klanken van Born Slippy wat opzich dan wel weer een leuke binnenkomer is. Ander minpuntje vond ik dat ze weer verschillende bonnen hadden voor eten en drinken. Gelukkig was ik hier op voorbereid maar dat vind ik nog steeds irritant.

Ik baalde ervan dat ik dus shokk had gemist en het eerste uur van Underworld, maaja niks aan te doen dus gewoon maar in de set van Underworld komen wat snel lukte. Optreden was echt vet vond ik, lichteffecten erbij was ook erg leuk. Als toegift hadden ze een heeeeeele vette plaat, vocals waren beetje in de style van Born Slippy. Kent iemand dit nummer, is die nieuw?

Daarna maar blijven staan voor Michel de Hey waar ik me altijd errrug goed vermaak. Hebbem al zo vaak horen draaien maar vind het zonde om hem te skippen om een feest. Ook dit keer draaide die weer geweldig. In het begin lekkere springnichtentechno . Het viel me op dat je echt superveel ruimte had, echt heerlijk. Compleet uit mn dak gegaan dus op Michel de Hey. Toen zijn we ff wat gaan eten. Broodje beenham 4 euro , nou niet dus! Broodje kroket dan maar. Was nog 3 euro maar goed, beetje aan de hoge kant.

Daarna richting Kevin Saunderson gegaan. Daar was ik in het begin niet echt van onder de indruk maar na een paar plaatjes kwam ik er wel goed in. Hij draaide een beetje kruising tussen house en techno. Techniek vond ik nie altijd even geweldig eerlijk gezegd. Hij liet leuke dingen horen wat erg knap was, maar soms kwam het nie helemaal uit de verf. Tijdens Devilfish - Man Alive ging het flink los, erg vetjes! . Plotseling nog aantal TA's gezien, Lex + broertje, Partyhardy, Snitz en Bas....altijd leuk Saunderson was lekker bezig maar ik wilde toch ff Misja Helsloot checken. Die Eurogrooves was echt een 'kutzaal'. Een zaal was het niet want het was buiten, maar het was erg klein en onoverzichtelijk. Toch draaide Misja een paar erg lekkere plaatjes, de sfeer zat er daar niet echt goed in, jammer. Toch zag ik verrassend genoeg wel 1 persoon erg hoog boven het bupliek uitspringen en dat kon natuurlijk niemand anders zijn dan Onno whehehe

Toen was het tijd voor Umek . Gelukkig hadden ze die omgedraaid wat hij zou eerst om half 12 draaien, dus gelukkig heb ik hem niet gemist. Dit was denkik wel het vetste van de avond. Geluid in de technotent stond echt lekker hard en Umek begon gelijk te beuken. Echt gigantisch lekkere platen gehoord en echt compleet uit mn naadje gegaan . Techniek van die gast is ook sick, klonk echt heel erg goed allemaal, super dus . Hij draaide nog een knaller met die sample die ook in organ donors - 4 tribes zit, erg vet nummer was dat.

Daarna weer snel naar de main gerend want Montana zou afsluiten. Na het laatste nummer Secret Cinema begon Montana gelijk hard en snel. Hij draaide 'die ene onbekende speedy j productie'. Dit nummer draaide Tiesto ook op Tiesto In Concert en Montana had em ook al op Shockers gedraaid. Ik werd echt compleet gek, wat een supervet nummer is dat toch, was volgens mij wel 8 minuten lang springen geblazen (hij draaide em trouwens van cdr). Daarna nog aantal bekende platen gehoord zoals volgens mij zn nieuwe productie en ook Devilfish - Man Alive. Was dus erg vet! Rond half 7 zijn we de auto maar gaan opzoeken om naar huis te gaan.

Verder positieve punten: Goed publiek, lekker veel partyluitjes die echt voor de muziek komen, geen vervelende dingen gezien enzo, was super dus . De lokatie blijf ik echt een van de mooiste vinden, echt super in dat bos en aan dat meer met die laser aan de overkant. Lichteffecten op de main waren erg goed te noemen. Geluid op de main had iets harder gekund maar als je beetje vooraan ging staan klonk het gewoon goed. Geluid in de andere tenten was ook goed te noemen (waar ik geweest ben dan), vooral in de techno. Lichteffecten waren daar wat minder maar dat boeide me niet zo.

Oja, helemaal vergeten. Na Underworld, toen het podium moest worden omgebouwd, wred ff een leuke vuurwerkshow laten zien tijdens het wachten, zag er erg leuk uit, ook pluspuntje , verder vond ik alles door UDC goed geregeld.
Feest was top, jammer van de file

Posted by basd on Jun-29-2003 14:59:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hebben we gvd 2 uur in de file gestaan of door een ongeluk of door wegwerkzaamheden, ik weet het niet.

Er stond iets van 10 kilometer file doordat er drie mannetjes bezig waren met nog geen tien meter vangrail.

Ik lachte me echt ziek (ja wij gingen de andere, rustige kant op)..

Posted by ahp2002 on Jun-29-2003 15:31:

Zo heb net mn foto's geupload!

kijk maar ff op deze link, mn cam deed af en toe echt vaag, vandaar soms wat rare vlekken.. anyway enjoy.

Link:
http://www.pbase.com/impulz2003/impulzoutdoor2003

ahp

Posted by moogwai on Jun-29-2003 15:44:

Party was idd geslaagd... vette locatie, vooral dat laser over het meer... En het is toch altijd weer zo'n geweldig gezicht om alleen al zo'n menigte te zien Sfeer was goed, overal was het wel gezellig druk. Ik vond het alleen af en toe weleens was slapjes in de tenten, maar dat komt ook de muziek (was ook niet altijd mijn smaak )

In het begin (na 2 uur in de file gestaan te hebben) nog het einde van Underworld kunnen meemaken, was wel mooi, daarna nog ff naar Jochen geweest die ik altijd wel kan waarderen.. Alleen het geluid in de Matrixx tent was echt onder de maat. Stond veel te zacht en een bass moet je voelen! Alex Gold was wel relaxed, maar net als onderhand iedereen werd er veel gewalked ff naar de Harddance geweest waar Lab 4 draaide.. vonden we veel te eentonig, dus meteen maar naar de main gegaan waar Michel de Hey wel een paar lekkere plaatjes draaide. Het begin van Kevin Saunderson nog meegemaakt, kon er wel mee door Toen weer terug naar de Matrixx tent waar Bas & Ram flink met hardtrance bezig waren... "zweven met een lekker basje". Don Diablo vond ik niet echt geweldig dus meteen naar Umek gegaan die toch wel erg lekker draaide.. nice. Heb ook nog het einde van Yohi meegemaakt... die laatste twee platen!!!!

Alleen balen dat ik Misja ben vergeten en Montana heb gemist (want die tracklist ziet er erg goed uit... ik zat al de hele nacht op CROWN te wachten). In ieder geval ik heb me zeker vermaakt en het was toch gratis voor mij... maar "kippevel momenten" heb ik moeten missen... daar moet toch een Armin of Tijs aan de pas bij komen Vond alleen de locatie qua logistieke ligging gewoon K.U.T.
Heenweg 1,5 uur in de file, en toen waren we nog niet 1,2,3 op de parkeerplaats en de terugweg ook 1,5 uur over gedaan voordat de autobaan bereikt was

Posted by Partyhardy! on Jun-29-2003 16:34:

Thumbs up Impulz Outdoor!

het was weer TOP!! erg vermaakt weer deze editie
samen met Lex en broer er naar toe gegaan, heenreis verliep goed en binnen eerst even alles verkend, komen we meteen in de harddance tent M_Peror en Engeltje tegen! gezellig! jammer dat jullie eerder weg moesten! daarna naar de matrixx tent waar Cor stond te draaien en alweer veel bekenden gezien!

toen naar Underworld, magrec meteen tegen gekomen en ik vond Underworld erg goed maar had het na anderhalf uur wel gezien en we zijn toen gelopen richting de man van de avond voor mij, zonder twijfel! GRAHAM GOLD! suuuper set! echt veel nieuwe vette trance platen! top! daar ook Remy D gemeet! mooi mee staan feesten zoals altijd!
Vervolgens naar Michel de Hey gegaan die Agoria - La onzieme marche (Phil kieran remix) , Michel de Hey vs Secret Cinema - Another Sweater en Tomaz & Filterheadz - Sunshine draaide
toen tijdens de set van Kevin Saunderson kwamen we ineens Trancefool en Snitz en Bas tegen
toen werd het tijd voor Misja Helsloot hij begon met eenzelf gemaakte intro-mix (speciaal voor de festivals zij hij ) van theme from the rock. verder draaide hij ook die super remix van Ronald Moldendijk van Kane - Rain Down On Me Los!

Na Misja een beetje rond gelopen tussen Yoji (vond ik persoonlijk echt nul komma nul) Montana (wel aardig maar hij draait gewoon Igor S - Boomerang (Igor S Remix) tsja dat vind ik slap, dat nummer is onderhand wel uitgemolken en Dj Astrid, die okay draaide maar te voorspelbaar met nummers als System F - Spacemen.

Daarna naar huis wat goed geregeld was maar toch nog lang duurde zodat ik om 11 uur pas in mijn bedje lag

Samengevat=> Gezellig, goed feest met uitschieter Graham Gold die voor mij de avond helemaal gemaakt heeft!

Posted by basvh on Jun-29-2003 16:48:

was een zeeer geslaagd feestje, vond alleen underworld nogal tegenvallen. Ik vind het live act gedeelte echt slecht, Tis alsof je naar een cd luister. Nummerbegint, intro van +- 3 min, daarna hoofdgedeelte nummer 2min, 3 min outro. Dan is het stil, volgende nummer. Nee geef mij dan maar gewoon lab4 die er gewoon 1 geheel van maken. Maar djs van de avond waren gewoon de tidy boys. Echte pure UK hardhouse platen, van die heerlijke hoover sounds!!! Dat belooft wat als andy farley, dave randall, steve hill en lisa lashes op dv gaan draaien. het publiek in de harddance vond ik soms wel wat mat. Het was idd net dat de mensen op van dat q dance gebeuk wachtte maar jah dat krijg je gelukkig niet op udc feesten. Yoji gaf vol gas en eindigde super hard zodat de zaal toch nog helemaal en echt helemaal los ging.

Conclusie:

Pluspunten:
Locatie is gewoon top daar, Mooi meerjte en mooie bosrijke omgeving.
Erg relekste mensen.
Busvervoer ook weer erg goed geregeld.

Minpunten:
Waar was chicane nou, die zouden toch weer een live act doen??

Posted by Switch on Jun-29-2003 19:22:

ja feestje was wel weer lekker, heb flink staan springen bij Cor, begon gelijk goed. ik was met 2 dames er naar toe gegaan, kwam partyhardy en DJLex nog tegen (die lelijkerds kun je niet missen )
we zijn zo'n beetje overal geweest, 1 van de dames had hoge hakken aan dus je kunt je wel voorstellen dat ze last van haar voeten had :/. die andere liep gewoon bij zowat elke knappe jongen te geilen, maakte haar echt helemaal niks uit. ik ben niet speciaal voor bepaalde dj's gegaan, waar het leuk klonk zijn we blijven dansen. JP was wel goed, Cor ook, die Kanzyani? was ook wel lekker.
ook veel buiten gezeten met lui praten enzo, was erg gezellig en de sfeer was ook super.
baal er godverdomme van dat ik de telefoonnummer van een meisje niet had gevraagd, was echt een lief meissie

Posted by Dj Lex on Jun-29-2003 21:28:

Wat een topfeest zeg! Was weer 1 van de beter feestjes van dit jaar en zkr niet heel veel minder dan vorig jaar. Heb me super vermaakt met Partyhardy! en me broertje en allemaal andere mensen die we daar nog tegen kwamen

Rond half 8 van huis gegaan en Onno onderweg in de metro opgepikt Met ze drieen naar Busloo en rond half 11 kwamen aan, precies op tijd om SHOKK even mee te pakken

SHOKK draaide erg lekker om er goed in te komen. Ik had verwacht dat het gelijk stampen was daar, maar hij draaide bijvoorbeeld een retevette remix van Beachball (wel aardig gepitched ) Ook kwamen gelijk M_Peror en Engeltje daar tegen. Gezellig weer Na een half uurtje wilden we toch wat anders, dus gingen we op weg naar de Matrixx zaal waar Cor Fijneman om 2300 zou beginnen

Cor Fijneman draaide een paar lekkere tranceknallers en wat stevigere nummers als Benny Benassi - Satisfaction, die ik het eerste anderhalve uur drie keer voorbij heb horen komen uit verschillende tenten. Na een uurtje Cor Fijneman werd het tijd voor de hoofdact van Impulz: Underworld

Tijdens Underworld was het heel erg druk, vooraan kwamen we Magrec tegen, maar we moesten door want we zochten wat mensen. Underworld leverde een lekkere liveshow af met als hoogtepunte Two months off en Born Slippy. Die twee gingen zelf ook helemaal uit hun naad en dat was leuk om te zien. Het was 10x btr dan Chicane op 4 Elements, erg goed dat ze die act geschrapt hebben. Leuk was ook dat er veel mensen waren die puur voor Underworld kwamen. Zag namelijk aardig wat mensen met t-shirtjes van Lowlands lopen en dat soort festivalletjes, op zich leuk dat dat allemaal wel kan Na anderhalf uur hadden we het wel gezien. De topnummers waren namelijk toch al geweest, dus we gingen naar Graham Gold

Graham Gold, de man waar ik weinig van wist, maar van Tijs08 en wat anderen had gehoord dat hij een goede dj is. En ze haddan gelijk! Wat een topset leverde deze man af zeg ! Allemaal onbekende toptunes! Hele relaxte mensen allemaal ook in dat gedeelte. Kan me eigenlijk geen platen meer herinneren, maar heb aardig staan springen daarzo Zeker weten de man van de avond. Na Graham Gold kwam Jean daar draaien en daar hadden we niet veel zin in. We hoorden de openingstune nog van Jean, maar dat was alweer zo'n verschrikkelijk kaasnr, dat we bijna weggerend zijn daar. We gingen maarw eer terug naar de Main

Hier was Michel de Heij aan het afsluiten. Wat een verschrikkelijk goeie platen gooide deze man er even op! Wat Onno al zei die Phil Kieran Remix, Another Sweater en Sunshine. Als hij heel ze set zo draaide heb ik er spijt van dat ik er niet was, maar aangezien hij me nooit echt heeft kunnen overtuigen hadden we de gok maar niet genomen

Na Michel de Heij kwam Kevin Saunderson die een erg lekkere set draaide. Op IC gemist, maar hier toch wat platen mee gepikt. Ik kon me toch niet echt vinden in de muziek, dus zijn we iets anders gaan opzoeken en dat werd Bas & Ram

Nou na een hele avond goeie muziek was dit weer even een zware tegenvaller. We waren het er allemaal wel over eens dat na een nacht met veel goeie muziek dit er niet echt in thuis hoorde. We hebben geloof ik twee verschrikkelijk slechte kaas hardtrance platen aangehoord en zijn toen naar Misja Helsloot gegaan

Dat was weer het betere werk. Vond zelf dat er een paar platen waren die echt een te lange break hadden. Hij draaide best lekkere platen, maar soms was het te lang stilstaan. Deze set hebben we even afgeluisterd en was toch ook wel een hoogtepunt van de nacht, erg lekkere set, maar kon net niet tippen aan die van Graham Gold

Na Misja door naar Yoji, waar ik erg hoge verwachtingen van had na vorig jaar op de Main, maar wat een tegenvaller was dat zeg. Brrrr er hing totaal geen sfeer in die tent en de platen die Yoji op ze spelers mikte waren zwaar onder de maat vond ik. Nou gelukkig vond Onno er ook nix aan en me broertje die heeft nix te vertellen dus gingen we maar weer weg

We gingen eerst even naar Montana, maar Onno wilde graag Astrid zien, dus gingen we daar even heen. Het was een lekker setje met een hoog Kabouter Plop trance gehalte, maar was goed te doen. En een glimlach van Astrid maakt natuurlijk alles goed Heb nog even staan springen tijdens het setje Weet alleen echt niet welke platen er allemaal gedraaid werden, was heel me orientatie kwijt op een gegeven moment

Als laatste nog even bij Montana gekeken, maar was toch wel vrij moe, dus dat is allemaal een btje langs me heen geschoten, maar volgens mij was het best een lekker setje

Vuurwerk stelde niet veel voor volgens mij, stond er niet dicht bij, maar van een afstandje zag het er niet als 550 kilo uit, want dat had ik gehoord
Mensen die ik verder nog even tegen gekomen ben, maar niet meerw eet waar waren Basvh en Snitz Trancefool en Switch met ze twee leuke dames en nu vergeet ik er een paar geloof ik, maar daar kan ik even niet meer opkomen

Conclusie is dat het een erg lekker feest was, mede doordat de djs die ik wilde zien allemaal op precies een andere tijd draaiden, dat had UDC even goed geregeld. Leuke sfeer op de meeste plaatsen en goeie aankleding. Alleen btje jammer dat ze geen bier uit tap hadden, maar ja je kan niet alles hebben

Posted by Partyhardy! on Jun-29-2003 22:29:

Thumbs up

Goed verslag Lexie! helemaal mee eens!
en ik was Switch ook nog tegen gekomen en hij had inderdaad erg leuk gezelschap bij zich! top!

Cor Fijneman draaide ook nog een remix van Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth maar die vond ik niet zo goed, gewoon het origineel met een slappe bass erover heen, hoop niet dat het die Marco V remix is die heb ik nog niet gehoord namelijk, want dat zou jammer zijn.

Posted by Dj Lex on Jun-30-2003 09:43:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Cor Fijneman draaide ook nog een remix van Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth maar die vond ik niet zo goed, gewoon het origineel met een slappe bass erover heen, hoop niet dat het die Marco V remix is die heb ik nog niet gehoord namelijk, want dat zou jammer zijn.

Whaha dat was ik vergeten en wilde ik er vandaag aan toevoegen :P Vond hem idd ook matigjes, want het was zkr het origineel niet, die is toch btr

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »