TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
skit i dom andra..vi spelar så högt vi vill 
japp. rålis är stort...vi sätter oss på en utkant...det är en boomblaster jag har, inte skogsrejvsystem 
Synd där smeagol...du får komma på nästa 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter japp. rålis är stort...vi sätter oss på en utkant...det är en boomblaster jag har, inte skogsrejvsystem ![]() |

| Originally posted by dbl aha... men då kommer nog inte jag.. vill ju inte skämma ut mig ![]() annars så kan ju vi alltid köra med steves bil |
synd att man inte får köra ut bilar där..vore coolt
| Originally posted by mindshooter sounds like a plan to me synd att man inte får köra ut bilar där..vore coolt |
en fråga bara: hur många ere som ska ta me grejer o grilla ?
blir det inte många tar jag bara med en (synd att det inte finns en enda jävla grill dära!
)
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tänkte på det tidigare men som sagt man får ju inte köra ut bilar där... Det går närmast vattnet men det är inte heller tillåtet men tar man sig väl in så... Men där ligger det alltid flest folk så man skulle deffenetivt va en pain in the ass... Annars hade det funnits möjlighet för nån CD DJ att ta med sig sin utrustning å koppla in till bilen, har 220 volts transformator. En annan gång |
jag tar nog inte med mig nått att grilla...får se...jag återkommer 
| Originally posted by mindshooter jag tar nog inte med mig nått att grilla...får se...jag återkommer |
.. hur ere me er andra da ?
| Originally posted by mindshooter jag tar nog inte med mig nått att grilla...får se...jag återkommer |

För er som vill grilla korv eller nåt kan ju iaf trä på några kÖrvar på mindshooters eld-poiar
Veckans grilltips
| Originally posted by SteveTranz4ever För er som vill grilla korv eller nåt kan ju iaf trä på några kÖrvar på mindshooters eld-poiar Veckans grilltips |
| Originally posted by SteveTranz4ever För er som vill grilla korv eller nåt kan ju iaf trä på några kÖrvar på mindshooters eld-poiar Veckans grilltips |
då behöver jag ingen grill då !
kom och tänka på en sak.. va fan kan man göra på en fredag helt ensamm lilla jag i stora sthlm???
för alla sticker på torsdagen medan jag själv får ta och stanna kvar över helgen helt själv :/
eller jag träffar ju er på lördagen och sticker la hem på söndag...
men på fredag 
jag har ingen aning dbl :\
Fan nu vart det kallt igen....hehe men det kommer bli varmt till 10:e...jag lovar
Ska bli riktigt trevligt
| Originally posted by dbl kom och tänka på en sak.. va fan kan man göra på en fredag helt ensamm lilla jag i stora sthlm??? |
allvarligt?
själv brukar ja gå lite vändor på stan...å shoppa om ja ska döda tid.. elelr ringa till nån ja känner...sen e tydligen Dailys bra på fredagar, men ja har inte varit där än.. men ja SKA!
men d klart..ska du gå ut så e d ju kul om man inte går ensam
| Originally posted by Glorie men dbl? har du inge andra tjurar du kan leka me å stångas du me? allvarligt? själv brukar ja gå lite vändor på stan...å shoppa om ja ska döda tid.. elelr ringa till nån ja känner...sen e tydligen Dailys bra på fredagar, men ja har inte varit där än.. men ja SKA! men d klart..ska du gå ut så e d ju kul om man inte går ensam |

kom och tänka på en sak... ingen som har lust att kontakta mig.. typ sms'a eller nått om någon större ändring eller så kommer.
typ när vi skall träffas på plattan eller så vilket nu e 12.30.
för det e inte säkert att jag kommer ha någon tillgång till internet fr.o.m. fredag då jag drar till mamma.
e ju ute i skogen och skjuter och sånt nästa vecka, så möjligtviss när vi kommer tillbaka efter allt, men det vet man ju aldrig när det blir.
skulle isåfall vara snällt... några har ju redan mitt mob# men annars så e det 0702465249 
Jag skriver om det blir några ändringar... 
| Originally posted by mindshooter Jag skriver om det blir några ändringar... |
kom och tänka på en annan sak... va händer om det blir kasst väder?
typ regnar eller så.... skall vi göra nått annat eller bara skita i det och ta det nån annan gång?
finns ju rätt stor risk att jag inte kan komma isåfall, så man får ju hoppas på det bästa 
tänkte inte ens diskutera saken...för det kommer inte bli dåligt väder..det är out of the question
| Originally posted by mindshooter tänkte inte ens diskutera saken...för det kommer inte bli dåligt väder..det är out of the question |

6 dagar kvar och vädret är piss....this better get good!
Verkar juh faktiskt som att vi bilr en del folk 
| Originally posted by mindshooter 6 dagar kvar och vädret är piss....this better get good! Verkar juh faktiskt som att vi bilr en del folk |