TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Miss Proximus on May-12-2003 13:27:

YEAH baby

Posted by Bouma-Bros on May-15-2003 10:48:

Update:

We zitten nu op 44 deelnemers. Dus nog slechts 6 plaatsen vrij in de partybus....

Aanmelden kan nog tot 31 Mei!

Posted by Miss Proximus on May-15-2003 11:38:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
*SnuggLe
*Magrec
*BasD
*Optimus
*Littletheseus
*Basvh
*Snitz
*Remy D + 3 of 4
*Miss Proximus
*Bouma-Bros.

Verder nog mensen? Het wordt leuk!!!

Posted by snitz on May-15-2003 12:37:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Verder nog mensen? Het wordt leuk!!!

keb er misschien nog een extra. Hoor ik deze week

Posted by Divine9 on May-16-2003 11:49:

quote:
Klasse!

Tussenstand is nu 29 deelnemers, er zijn nog wat aanmeldingen bijgekomen, waaronder die van Divine9.

Is mijn overschrijving trouwens goed aangekomen? Dit is vrijwel meteen na je bevestigingsmail gebeurd.
Btw, hoe zit het met digicam's in Engeland.. Ik had ergens gelezen dat je deze zonder problemen mee mag nemen klopt dat?

Posted by Bouma-Bros on May-16-2003 12:08:

quote:
Originally posted by Divine9

Is mijn overschrijving trouwens goed aangekomen? Dit is vrijwel meteen na je bevestigingsmail gebeurd.
Btw, hoe zit het met digicam's in Engeland.. Ik had ergens gelezen dat je deze zonder problemen mee mag nemen klopt dat?

Overschrijving is goed aangekomen. Chris was het toch?
We sturen iedereen pas de schriftelijke bevestiging van de betaling NA 31 Mei. Dat is de deadline dat de aanbetaling moet zijn voldaan en dan gaan we iedereen de bevestiging toesturen.

Digitale camera's hebben wij in Engeland nog nooit problemen mee gehad. Er staat ook nergens dat het verboden is dus die kan je gewoon meenemen!

Posted by Divine9 on May-17-2003 07:15:

quote:
Overschrijving is goed aangekomen. Chris was het toch?

Klopt.

quote:

Digitale camera's hebben wij in Engeland nog nooit problemen mee gehad. Er staat ook nergens dat het verboden is dus die kan je gewoon meenemen!

mooi

Posted by Opti on May-17-2003 13:43:

ik wil mijne ook wel meenemen... alleen moet ik dat ding wel meezeulen (alhoewel, kan zo in me broekzak) en voorzichtig mee zijn.... hmzzzzzzzzzz

Posted by Remy D on May-17-2003 13:51:

quote:
Originally posted by Optimus
ik wil mijne ook wel meenemen... alleen moet ik dat ding wel meezeulen (alhoewel, kan zo in me broekzak) en voorzichtig mee zijn.... hmzzzzzzzzzz

Jij mag wel uitkijken dat je er uberhaupt zelf inkomt met je vieze allochtone teringkop.

Posted by Opti on May-17-2003 13:56:

hou jij je mond hoer

Anders kom ik je niet meer zuigen, dan komt niemand die vieze schimmeleikel met die vervellende voorhuid en smegmaresten van Tim schoonmaken.

Posted by Remy D on May-17-2003 14:29:

quote:
hou jij je mond hoer

Anders kom ik je niet meer zuigen, dan komt niemand die vieze schimmeleikel met die vervellende voorhuid en smegmaresten van Tim schoonmaken.

hahah, boeit niet. Jij had geld nodig. En heb toch al ander scharreltje.. Dies nog beter ook en goedkoper.

Posted by Bouma-Bros on May-18-2003 12:36:

Ok gasten, het gaat nu heel erg hard met de aanmeldingen. We hebben nog maar 2 plaatsen vrij in de bus, dus als er nog twijfelaars zijn.........

Meldt je je aan als de bus al vol zit dan kom je op de reservelijst terecht. Er vallen meestal nog wel een paar mensen uit weten we uit ervaring...

Grtz.

Posted by SnuggLe on May-18-2003 12:54:

Ik moet mijn laatste 50 euro nog overmaken, zal het deze week even doen! Heb er zin in! Ook mooie foute foto's schieten

Posted by basvh on May-18-2003 21:58:

Remy D en ik waren het met elkaar eens dat Optimus wel de catering kon verzorgen. Wat dacht je van Loempias, Pangsit, Chinees Indische Reistafel. Optimus kan vast wel voor die gerechten de inkoopsprijs betalen dus echt duur hoeft het allemaal niet te zijn. Afgesproken Optimus?

Of misschien een afwerk hokje voor Remy en Optimus?

Posted by Remy D on May-18-2003 22:14:

quote:
Originally posted by basvh
Remy D en ik waren het met elkaar eens dat Optimus wel de catering kon verzorgen. Wat dacht je van Loempias, Pangsit, Chinees Indische Reistafel. Optimus kan vast wel voor die gerechten de inkoopsprijs betalen dus echt duur hoeft het allemaal niet te zijn. Afgesproken Optimus?

Of misschien een afwerk hokje voor Remy en Optimus?

Ja Tin, je moet hier wel mee in zee gaan, want als eenzame sambalbij eter heb je verder toch geen kans van slagen en zo beteken je nog wat. En misschien doen we bij de grens nog een goed woordje voor je.

Verder wil ik idd wel een hokje met je delen want ik ben de moeilijkste niet en geef jou met je verlopen kutkop ook kans om wat te verdienen.. Kheb nog een masker van Gordon voor je eventueel, kun je die mooi opzetten.

Posted by Miss Proximus on May-19-2003 10:13:

Ik zit lekker naast BASTIAAN!!!!!!!!!! teehee

Posted by SnuggLe on May-19-2003 10:24:

Ah nee, beginnen we nu al met dat 'naast die ga ik zitten'.
Ik ga gewoon BasD in de bus lastig vallen, alssie dat nie erg vind.

Als ik maar niet bij Remy D in de buurt zit, die smegmaresten van hem stinken zo

Posted by basd on May-19-2003 10:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Eehhh...

JAWEL

Posted by Remy D on May-19-2003 10:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah nee, beginnen we nu al met dat 'naast die ga ik zitten'.

Als ik maar niet bij Remy D in de buurt zit, die smegmaresten van hem stinken zo

Haha je mocht willen dat je dat er af mocht likken, en ik wil zeker niet bij jou in de buurt anders ga je weer de hele tijd vragen of je de restjes vuil uit mijn teennagels mag schrapen en opeten. Vies mannetje. Denk ook maar dat jij beter in de bagage ruimte kan zitten want daar word je nog een beetje gewaardeerd.

Posted by basvh on May-19-2003 11:24:

Is er eigenlijk ook een GROTE mensen plaats in de bus?

Posted by Miss Proximus on May-19-2003 12:50:

Ja, in het TOILET

oh en Remy...BAH

Posted by tijs08 on May-19-2003 21:20:

Ondanks dat ik hier super graag heen wil heb ik wegens omstandigheden toch besloten het een jaartje uit te stellen.

Ik wil ff iedereen die wel gaat een waanzinnig feest toewensen, en ja het duurt nog even, maar ik ga deze thread niet meer lezen... word ik alleen maar van!

Bouma-Bros ook top dat het deze keer wel goed vol zit.. kan ook niet anders met deze line-up! Suc6 nog! en next year i'll be the first to subscribe!

Posted by Opti on May-20-2003 00:14:

tijs, jammer dat je niet gaat Ga dan maar alvast sparen voor volgend jaar

En Remy flikker, dat afwerkhokje moet wel schoon zijn

Back to topic: GKGG

Posted by SnuggLe on May-20-2003 09:18:

quote:
tijs, jammer dat je niet gaat Ga dan maar alvast sparen voor volgend jaar

En Remy flikker, dat afwerkhokje moet wel schoon zijn

Back to topic: GKGG

Eh ja, on topic.
Eh... ik neem zeker wel een relaxed handoekje mee ofzo.
Kan je daar bij de main lekker gaan liggen chillen

Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!Carl Cox!

Posted by magrec on May-27-2003 13:42:

Bereid je maar alvast voor op de drugshonden...

Van ander board iemand die naar homelands is geweest:

Ik was al heel vroeg weggegaan om vanuit Londen met een bus naar het festival te gaan, zo rond 3en kwam ik daar aan en kon vrijwel gelijk doorlopen tot ik op een gegeven moment bij de politiehonden aankwam, en ja hoor ze roken weer dingen waarvoor ze goed getraind zijn dus ik moest mee, nou wist ik wel dat ik niets bij me had, maargoed het is wel tijdverspilling, je wordt helemaal onderzocht en heb geen zin om in details te treden.

Meneer wilt u even bukken........

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »