TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hockey-VM
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by dbl on May-11-2003 17:19:

WHY GOD???? WWWHHHHYYYYYYYYY

Posted by ScuL on May-11-2003 17:24:

va blev resultatet? jag kan inte kolla p� TV3/Viasat h�r :s

Posted by reveal on May-11-2003 17:27:

2-2 efter full tid, sen fick Kanada in 3-2-m�let i sudden death

Posted by fede on May-11-2003 17:35:

va tr��kigt

Posted by rem_monster on May-11-2003 17:40:

M�rktes att folk skulle kolla p� matchen f�r allt var helt �de kl 4 idag. Det �r ifs s�ndag men �nd�

Men �r �nd� tr�kigt de f�rlorade...
och p� det s�ttet ocks�.

Posted by Aendy on May-11-2003 17:45:

Var ett ljushuvud p� en community-site som kl�ckte ur sig "Klart negern g�r m�l, han �r den enda man inte ser p� plan". Vet inte om denna planta var d�ligt insatt i hockey eller kontraster eller bara helt dum i huvudet. Som Vitryssen skrev i en annan tr�d "With enemies like this..."

Posted by ScuL on May-11-2003 17:49:

mhm.. jag h�ller med.. det e synd

Posted by Mirv0 on May-11-2003 18:57:

Domaren var ju blind

Posted by Icarus on May-11-2003 19:07:

quote:
Originally posted by rem_monster
M�rktes att folk skulle kolla p� matchen f�r allt var helt �de kl 4 idag. Det �r ifs s�ndag men �nd�

Men �r �nd� tr�kigt de f�rlorade...
och p� det s�ttet ocks�.

�de....det var ju konstigt, s�rskilt med tanke P� ATT DET FINSP�NG du pratar om !!! Om jag fick pengar f�r varje timme jag �r ute i Finsp�ng och inte ser mer �n tv� m�nniskor, skulle jag bli tillr�ckligt rik f�r att k�pa loss skiten och flytta den till Island. Satans j�vla bostadsk� i Norrk�ping, enda anledningen till att jag fortfarande �r fast h�r. Och vem fan �r du f�rresten?

Ang�ende matchen: bajs.

Posted by Icarus on May-11-2003 19:21:

quote:
Originally posted by Aendy
Var ett ljushuvud p� en community-site som kl�ckte ur sig "Klart negern g�r m�l, han �r den enda man inte ser p� plan". Vet inte om denna planta var d�ligt insatt i hockey eller kontraster eller bara helt dum i huvudet. Som Vitryssen skrev i en annan tr�d "With enemies like this..."

Jag skulle tippa p� att han har ett d�ligt sinne f�r humor. Jag kom att t�nka p� det h�r usla sk�mtet f�rresten:

Q: What do you say when you see your TV floating in the middle of the night?
A: Drop it nigga!

Posted by mindshooter on May-11-2003 20:07:

fan s� coolt dock n�r s�dana h�r kritiska m�l sker i finalen... att det �r l�nga diskussioner och s�nt...riktigt sp�nnande....synd med f�rlusten :\ Sj�lv �r jag inte s� sportintresserad men allt som g�r folk i min omgivning och i sverige lite gladare �r juh givetvis bra!

Posted by robstar on May-12-2003 05:55:

Ja b�rjade n�stan gr�ta f�r fan! :/

Posted by SWE_TRANCE on May-12-2003 09:00:

J�vligt suuurt

Sverige hade ju de flesta chanserna att avg�ra, men "vi" kan inte s�tta l�gena! Sen att det avgjordes p� det s�ttet som det gjorde k�nns ju inte roligare... Men men, man f�r se det positiva i turnering. Det �r ju �nd� ett fall fram�t f�r svensk Ishockey...

Posted by Mirv0 on May-12-2003 11:53:

Tradition att sverige alltid faller p� m�l linjen

Pages (4): « 1 2 3 [4]