TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ... אבל יש עוד זמן ... |
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם הם כאילו חיים אתזה אחי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!! אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula רועי, אתה יכול להרגע כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר |
פטריות זה הדבר

סתם סתם אל תקחו כלום
זה דתם דופק תראש
אני רציני לכל ילדודס פה שמעשנים חבל עליכם
תפסיקו עכשיו לפני שעוד 30 שנה תצטערו על זה
בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן |

טוב מצטער שאני מגיב כזה מאוחר פשוט יש צבא עניינים....
אני הקיצר כבר עברתי ת-20 ועדיין לא נגעתי בסיגריה אפילו לא שאכטה
ואני גאה להגיד את זה כי בואו נודה סיגריות זה פ--ו--ז--ה לפחות בהתחלה עד שמתמכרים
מי שלא יודע לעשות כיף בלי לשתות ובלי לעשן לדעתי פשוט לא יודע להנות...
נ.ב. גם אני לא קלאבר -
no fucking time
| quote: |
| Originally posted by Tarantula פיחסה פיחסה עליך |
| quote: |
Originally posted by luckystrike |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מה זה התגובה הזאת? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מה זה זה זההההההההה ? זהההה ? |
| quote: |
| Originally posted by Sniper חחחחחחחח רועי לוי לא?? חח איך אני מת על זה שהוא אומר את זה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רועי לוי לקח את זה ממני ! ואני לא צוחק ! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רועי לוי לקח את זה ממני ! ואני לא צוחק ! |
רק
Parliament Light קצר
| quote: |
| Originally posted by yahel222 רק Parliament Light קצר |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.