TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קלאברים כמוכם מעשנים?
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Tarantula on May-03-2003 10:45:

quote:
Originally posted by luckystrike

אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ...


פיחסה פיחסה עליך


Posted by Hell_Copter on May-03-2003 14:47:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי


אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום


Posted by Tarantula on May-03-2003 14:50:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום


רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר


Posted by Hell_Copter on May-03-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Tarantula
רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר


היה קטע מצחיק שנסענו בכביש מהיר והיה נתיב השתלבות
יענו 2 משתלבים ל 1
ותומר כזה מתחיל לפחד הנתיב שלי הופך להיות יותר ויותר צר!!! מה הולך פה?!?!


והיה עוד קטע שבאלנבי הרמזור אומר שיש רק ימינה... ויש גם ישר הרי כי זה אלנבי
אז תומר לוקח ימינה כי הוא יענו לא רוצה לעבור על החוק ואז ישר אחר עושה פניה שמאלה ופרסה למרות שאין לו פניה שמאלה שם
גם קטע מצחיק ביותר!!!
זה היה עם טלי ואורן


Posted by warpedd_ on May-03-2003 15:40:

פטריות זה הדבר


סתם סתם אל תקחו כלום
זה דתם דופק תראש
אני רציני לכל ילדודס פה שמעשנים חבל עליכם
תפסיקו עכשיו לפני שעוד 30 שנה תצטערו על זה

בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן


Posted by Hell_Copter on May-03-2003 16:29:

quote:
Originally posted by warpedd_
בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן


כן כן... לשחק אותה סטלן
זה לא שאתה באמת ככה

מזכיר לי את ההוא שראיתי שעבדתי שבוע שעבר...
אחד הדלוקים ביותר שראיתי בחיים שלי
היה לו ראסטות עצבניות כאלה ובגדי שאנטי והוא נראה כאילו רק עכשיו חזר מהודו
היה בסטלה שלו, הלך לאט כזה, דיבר מוזר, ועשה תנועות עם האצבעות והידיים שלו כל הזמן
זה היה מוזר (הנוער של היום) מאוד!!


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2003 16:58:

טוב מצטער שאני מגיב כזה מאוחר פשוט יש צבא עניינים....
אני הקיצר כבר עברתי ת-20 ועדיין לא נגעתי בסיגריה אפילו לא שאכטה
ואני גאה להגיד את זה כי בואו נודה סיגריות זה פ--ו--ז--ה לפחות בהתחלה עד שמתמכרים

מי שלא יודע לעשות כיף בלי לשתות ובלי לעשן לדעתי פשוט לא יודע להנות...

נ.ב. גם אני לא קלאבר -
no fucking time


Posted by luckystrike on May-06-2003 14:07:

Sad

quote:
Originally posted by Tarantula
פיחסה פיחסה עליך




Posted by Tarantula on May-06-2003 16:33:

quote:
Originally posted by luckystrike


מה זה התגובה הזאת?


Posted by luckystrike on May-06-2003 17:00:

quote:
Originally posted by Tarantula
מה זה התגובה הזאת?

כולי נעלבתי !
פיכסה עלייך!

מה זה זה זהההההההההה ?

זהההה ?



קיצר כל אחד ומה שטוב לו בחיים ...

וחובה לנסות בונזו פעם - נכון זה עושה בעיות בעיכול אבל
שאין אוכל אין מה לעשות וזה עובד יופי וממסטל אחושרמוטה


Posted by Sniper on May-06-2003 17:34:

quote:
Originally posted by luckystrike

מה זה זה זההההההההה ?

זהההה ?



חחחחחחחח רועי לוי לא??
חח איך אני מת על זה שהוא אומר את זה


Posted by luckystrike on May-06-2003 17:36:

quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחח רועי לוי לא??
חח איך אני מת על זה שהוא אומר את זה


רועי לוי לקח את זה ממני !
ואני לא צוחק !


Posted by Sniper on May-06-2003 17:42:

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לוי לקח את זה ממני !
ואני לא צוחק !


חחחחחחח
מזה מהזה מזההה?!@#
חחח
אני מת על זה


Posted by Hell_Copter on May-06-2003 18:22:

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לוי לקח את זה ממני !
ואני לא צוחק !


מוזר... הנוער של היום...


Posted by yahel222 on May-08-2003 08:11:

רק
Parliament Light קצר


Posted by luckystrike on May-08-2003 13:44:

quote:
Originally posted by yahel222
רק
Parliament Light קצר


ככככןןןן אאאאחיייי !!!!


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.